Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja hij vind het wel euk!! We hebben ook een heel leuk groepje van 10 meiden. Allemaal hartstikke gek!! En hij is zelf ook leuk, ondanks wie die is en wt ie heeft bereikt blijft hij heel normaal en heel toegankelijk voor zn fans!! Dat si zo leuk!!!!! en zo kan ik wel een pagina vol schrijven haha maar dat zal ik jullie besparen!!
Loth mag je om 23.00 naar huis????
Ik ga wel bijna slapen!!
Nog een druk dagje op t werk morgen en dan zijn alle collegas weer terug!!!
En moet morgen ook mijn bril ophalen! jaja ogen laten me iets in de steekk dus moet nu en bril.... lenzen is niets voor mij!
spannend dus!!!!....
ja super leuk, deze foto's zijn gemaakt in basel in oktober tijdens het toernooi daar en daar hebben we op zaterdagavond met alle fans een kaasfondue gegeten, echt super leuk was dat, vooral omdat je op toernooien in zwitserland veel met zwitserse fans...
echt avondje kete hoor!!! haha
Ik ga ff snel douchen laat de pc aan en kom zo ff terug!!
Ik ga ook slapen meiden!!!!!
Slaapse allemaal voor wie dit vanavond nog lezen!!
Loth werkze nog ff!!!
sweety succes met solliciteren!! en daarna ook slaap
lekker!!!!
Nog een dagje en dan hebben we weekend!!!
tot morgen!!!!
knufffffff
Het gaat weer beter met me. (loth dank je wel voor je belangstelling)
Als ik te lang achter de pc zit krijg ik zere ogen en hoofdpijn.
Vorige week ogentest gedaan, maar mijn ogen waren 0.0
Dus niet te langen pc'en.
Mijn man besteedt ook alle klussen aan het huis uit.
We hebben een goede vriend die zo ondertussen ons hele huis al uit elkaar heeft gehad (en uiteraard in elkaar)
Morgenavond ben ik er denk ik niet.
Mijn man komt thuis van vakantie, die ga ik om 22.25 ophalen van schiphol en dan lekker naar bed.
Maar moet morgenavond ook nog even huis opruimen.
Ik heb de hele week al het speelgoed laten liggen.
Ik was toch alleen thuis(heerlijk)
Vandaag hele dag naar dierentuin amersfoort (bij mij om de hoek) geweest.
Was weer superleuk. Zoonlief heeft 7 uur door de dierentuin gebanjerd en in de speeltuin uiteraard.