one2bemums 2 !!!!

Loth kan me voorstellen dat je bekaf bent na zo'n dag en je had ook nog gewerkt.
Huisje schoon is hier vandaag niet gelukt, lange dag op t werk en laat thuis toen had ik dus echt geen puf meer, doe morgen wel wat...

Bianca heerlijk he je mannetje weer thuis!! En geniet van jullie avondje samen  

Sweety ik hoop dat je geen blaasontsteking hebt!! Zou vervelend zijn!!
Heb het ooit een ker gehad niets aan, dus hoop het niet voor je!!

Ik duik zo ook mijn kooitje in!!! Klussen en slapen!! hihi... en dan denk ik dat mijn ei zo onderhand wel geweest is......

Druk weekend voor de boeg.... Morgen gaan we naar mij ouders daar komt mijn vriendin met haar man en gaan we met zn zessen raclette eten. Dat is zwitsers, gesmolten kaad met aardappels, klinkt vies zo maar tis zo lekker!!!!
Het is een vrioendin van het federergroepje zeg maar dus kunnen we daar lekker over beppen samen met mijn vader want die is twe keer meegeweest met mij en die meiden naar het tennistoernooi in zwitserland met federer. dus wordt gezellie morgen.
We blijven slapen bij mn ouders en dan zondag door naar drachten op familybezoek, dus lekker druk allemaal wel leuk!!!

Jullie ook nog leuke plannen??
Fijn weekend allemaal!!!!!

he meiden ,

hier is ikke weer !!!!!!!!!!
het gaat een stuk beter met me ik ben er nog niet maar we gaan de goeie richting op
zal ff vertellen hoe het me vergaan is
werd rond zwangerschap van 6 en een halve week ziek, en begon te spugen terwijl ik niks binnen kreeg , naar anderhalve week ziek te zijn kreeg ik een zetpil voorgeschreven die ze 6 jaar terug niet hadden (bij mijn andere kids) en die deed wonderen, bij de anderen kwam ik altijd uit in het ziekenhuis, is nu niet nodig geweest   sinds eergisteren eet ik langzaam weer iets tot nu toe smaakt alleen een broodje kaas of cracker mij en een kop thee of bouillon, maar dat is voldoende   eerst en nu langzaam aansterken, ik was namelijk 6 kilo afgevallen en kon net naar bed of wc lopen, mijn mannetje moest mij helpen met douchen de kids hadden vakantie dus die waren de hele week uit logeren, nu rustig aan sterken en hopen dat het nog beter gaat en dat ik straks meer lust, mijn smaak is er nog niet  en ben nu dus erg moe, maar zoals ik schrijf ik voel me al een heel ander mens

beetje ego verhaal maar nu weten jullie hoe  het mij is vergaan  

heel veel liefs maggie  

Hoi maggie,

Jeetje meid je hebt een paar flinke rot weken achter de rug als ik het zo lees. fijn dat het nu weer beter gaat, 6 kilo dat is niet niets zeg! Ook heerlijk dat je niet in het ziekenhuis beland bent trouwens fijn dat er nu een middel tegen die enorme misselijkheid is. Tsjonge dat je er zo ziek van kan zijn pffffffff. Nou hopelijk knap je snel nog meer op! Beterschap!!!!

Meiden ik moet even wat kwijt,
Vanochtend waren we bij mijn schoonouders en mijn schoonzus vertelde dat ze zwanger is (nu 8,5 week) super natuurlijk en ik ben ook echt wel blij voor ze maar ik ben ook zooooo jaloers! Schaam schaam schaam! Ik gun het ze echt van harte maar ik had daar wilen zitten met dat nieuws. Heel egoistisch ik weet het maar ik kan er niets aan doen. Na de eerste heeft me schoonzus een behoorlijke postnatale depressie gehad en ze heeft altijd gezegd dat er geen tweede zou komen dus het was een zeer grote verrassing! Nu hoop ik maar dat ook ik snel zwanger mag worden want dan schelen onze kinderen niet zo heel veel en dat zou erg leuk zijn want ook Thijmen en hun eerste schelen maar een half jaar. Jullie begrijpen wel dat de kriebels in alle hevigheid weer zijn toegeslagen! Ik wilde al helemaal niets meer horen van een maand of 2 wachten i.v.m de december maand maar helaas heeft dit nieuws bij vriendlief geen extra kriebels bezorgt en blijft hij erbij dat we komende maand een ronde overslaan dus...............
Dan toch maar weer ergens geduld vandaan halen, het wordt vanzelf april.......

Sorry voor dit ego verhaal maar moest het even kwijt, ik ga nu braaf aan het werk. (Het is hier slaap verwekkend rustig)

Kussssssss

Ps als ik nog 1 iemand in mijn omgeving hoor die zwanger is knip ik alle condooms doormidden hahahahaha

tjee maggie, wat moet jij je rot gevoelt hebben de afgelopen weken zeg...je moet er heel wat voor over hebben he voor zon 4de...pfffffffff knap hoor!! wel fijn dat je jezelf nu eindelijk ietsie beter voelt, hopelijk zet dit gevoel door en kun je voortzo toch wel beetje gaan genieten!!! succes hoor!!

Loth, heeeeeeeel begrijpelijk!!! ik heb dat ook hoor!! als ik in mijn directe omgeving weer iets hoor nou, dan baal ik ook hoor...nu moet ik je erbij zeggen dat ik degene ben die decmber niet wil en niet mijn man, wat denk je....zou ik er toch voor gaan in december?? Ik wil zo graag dat dat me eigenlijk niet meer uitmaakt..jou dan?? nou, ik denk er nog wel ff over, daar heb ik nog wel ff de tijd voor!! dus kop op meid, net als je tegen mij zei, tis zo april!!! we slepen elkaar er wel doorheen!! en mocht ik er toch wel in december voor gaan, nou dat wil nog niet zeggen dat het raak is he met zon vent als de mijne weet je het nooit dus....succes ermee en spreek je gauw weer he!! werk ze lieverd..

kussssssss

Hoi sweety
Dank je wel voor je lieve berichtje en ja het is zo april en ach zo erg is dat wachten ook niet maar ik wil zoooooo graag! Mij maakt die december maand nu ook nog maar weinig uit maar ja vriendlief denkt daar echt anders over dus dat moet ik respecteren. Heb het wel al voor elkaar dat we deze maand nog geen condooms gebruiken, we klussen niet gericht maar wie weet........? En jij dan lieverd wil je er toch voor gaan in maart? Als je dan zwanger raakt dan zou je halverwege december uitgerekend zijn ongeveer he? Als je gevoel zo sterk is en je mannetje vind het ook niet erg dan moet je er gewoon voor gaan hoor! Ik zou echt ,als mijn cyclus een beetje hetzelfde blijft, rond de kerst uitgerekend zijn en dat zie ik toch niet zo zitten maar ja verstand en gevoel he? Groot verschil!

Kussssss

Meiden ik wil even jullie mening weten:
Ik heb bij me nieuwe baan een half jaar contract gekregen wat daarna verlengd wordt met een jaar en daarna pas voor onbepaalde tijd. Mocht zwanger raken dan zit me half jaar er wel al op voor ik met verlof ga maar ja ze kunnen het natuurlijk ook beeindigen na een half jaar omdat ik zwanger bem. Dit mag volgens de wet dan wel niet maar het gebeurt toch. Nu heb ik wel de indruk dat ze er niet zo moeilijk over zullen doen en me niet op straat zetten als ik zwanger ben en me werk gewoon goed doe maar toch begin ik te twijfelen of we niet beter een paar maanden kunnen wachten. Wat zouden jullie doen??????? Ik wil eigenlijk helemaal niet wachten maar ja wat is wijsheid?????

Liefssssss

hee loth,

ik zou idd 15 dec zijn uitgerekend, maar bij de 1ste liep ik 7 dagen overtijd dus...ik zie nog wel wat ik doe, maar ik neig nu toch meer naar wel hahahhaha idd je wil zo graag he, en mijn vriend vind het wel leuk in december! dus tja....en jij hebt deze mnd dus toch nog een kans?? nou fijn toch!! wanneer was je ei?? of is je ei?? dan gewoon klussen he!!

en ik zou gewoon niet wachten, een baan vind je altijd wel en als je goed bent in wat je doet en ze mogen je, dan mag een zw.schap niet in de weg staan voor een nieuw contract, mochten ze je toch ontslaan dan zijn ze je niet waard en kunnen ze jou ook niet op juiste waarde inschatten en verdienen ze je dus niet!! maar oke, mijn mening hahahaha mischien hebben de andere meiden wel een hele andere hahahaha maar oke, ik zou dus gewoon lekker ervoor gaan wie weet moet je nog wel ff wachten (hopelijk niet) voordat je zwanger bent en heb je al dat jaarcontract toch??

liefsssssss

Ja je hebt gelijk zo denk ik er eigenlijk ook over maar ja heb niets te doen dus dan ga je lopen denken en twijfelen he? Vind het dan wel fijn om de mening van jullie te horen.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer mijn ei is. Zit nu op dag 15 of 16 zelfs dat weet ik niet op het moment hahaha. We hebben afgesproken deze maand niet gericht te klussen maar ja je weet het nooit natuurlijk maar ik er deze maand niet echt van uit hoor zal wel erg toevallig zijn dan want we zien elkaar op het moment nauwelijks en om nou s'ochtends te klussen terwijl thijmen bij ons in bed ligt?! Nou maar niet he?

Kussss

Terug
Bovenaan