one2bemums 2 !!!!

Ik mag inderdaad niet naar huis ik heb slaapdienst. Om 23.00 zit mijn dienst er in principe op en kan ik te bed ik ben dan wel bereikbaar voor clienten om 7.00 morgenochtend begin ik en dan mag ik om 11.00 weer lekker naar huis!!!!!

Wel leuk dat jullie zo een fanclub hebben zeg! Ziet er gezellig uit!

slaap lekker sweety!

Kussss

7 uur! Dat jij dat volhoudt zeg ahahahaha

fijn dat je je weer beter voelt en morgen komt je mannetje weer thuis heerlijk!

Ik ga zo ook weer nog even me vriendje bellen en t.v kijken en dan om 23.00 me bed in anders ben ik er morgen niet uit te branden hahaha

Slaap lekker

Bianca fijn dat je weer wat beterder bent!!!!
Heerlijk dagje in de dierentuin!! leuk!! wow 7 uur!!! dat jij nog niet in coma ligt!!! haha
Wel lekker genieten zo'n dagje lijkt me!!
En heerlijk dat je mannetje morgen avond weer thuis komt!!! Lekker genieten daarna van het weekend samen!!!!

Ik hoop dat je vannacht wel lekker slaapt op je werk en dat ze je niet teveel uit je bed halen!!!!

ik ga nu ook echt slapen!!!
Is alweer veel te laat!!!!!!
knuffff

Hoi hoi,

Wat een rust hier vandaag zeg.
Moest helemaal onderaan pagina zoeken naar het forum.

Nou ik ga zo mijn mannetje halen dus dat wordt klussen vanavond.
Als het goed is is mijn ei al geweest, maar misschien is die deze maand wat vertraagd.
En had mijn lichaam door dat manlief er niet was, zou wel zo aardig zijn.

Maar ik ga helemaal nergens vanuit.

Ik ben er vanavond dus niet zo lang.
Ga om 21.30 weg.

Groetjes Bianca

Bianca veel plezier vanavond! Heerlijk je mannetje weer thuis!

Zo hehe poeh poeh ik zit. Lange dag vandaag zeg na me werk het hele huis even doorgewerkt en toen kwam Thijmen alweer thuis en na het eten meteen de boodschappen gedaan. Thijmen ligt nu net pas in bed en ik ben echt bekaf nu! Maar goed huisje is weer lekker schoon en we kunnen weer een week eten ook wel fijn hahaha.

Kussssss

ik ben der ook nie vanaaf....ben net terug uit den haag met justin, die lag al wel te slapen in de auto 1,5 uur hahahahaha en nu kijk ik dancing queen dus...daarna lekker naar bedje toe en dan is het alweer zaterdag!!! dus denk dak er morgen wel weer ben! twas wel heel gezellie bij mijn schoonmoeder, alhoewel ze meer een vriendin is omdat ze maar 13 jaar ouder is dan ikke hahahahha ze had nieuw shirtje voor me gekocht heel lief en leuk!! verder moet ik steeds heel veel plassen terwijl ik niet zo heel veel drink...hopelijk geen blaasontsteking...maar heb geen pijn dus we zien wel....

kusssssssss

He zussie ik hoop ook voor je dat er geen blaasontsteking aan zit te komen. Leuk dat je een gezellige dag hebt gehad maar wat heb jij een jonge schoonmoeder!

En ook ik hou het voor gezien. Moet morgen avond weer werken dus tussendoor zal ik wel even komen buurten.

Kusssss

Terug
Bovenaan