one2bemums 2 !!!!

Hoi Allemaal,

Marieke: wat een super nieuws zeg. Hoeveelste ronde was dit voor jullie? Nou geniet er van meid het is je gegund. En bednkt voor je lieve woorden doen een mens goed.

Bianca: Ik ben er ook nog hoor meid ik ben ook nog niet zwanger maar er blijven idd niet veel over. Wie weet zijn wij de volgenden. Heb je genoten van je vakantie?

Nou meiden morgen zit ik op de officiele 28 dagen en nog niks te bekennen. Ik ga er ook niet van uit dat het nu wel regelmatig is maar ja je houdt toch een beetje hoop. Maandag naar de fertiliteitsarts en dan weten we meer. De zenuwen beginnen langzaam aan al te komen.

Nou iedereen prettig weekend. Ik ga nu lekker naar mijn bedje moet morgen om 7.30 weer werken en zondag ook nog.

Groetjes Russell

Hoi russell,

Sorry was je echt vergeten.
Ik kon ook niet meer echt helder denken, zat er gisteren even doorheen.
In mijn vriendenkring hebben we al 6 zwangeren en nu hier ook al vier. Ik heb het gevoel dat ik overgeslagen wordt.

Ja, mijn vakantie was heerlijk.
Maar helaas alweer voorbij, jammer genoeg veel te kort.

Ik hoop dat je maandag bij je arts te horen krijgt welk proces jullie nu moeten gaan doorlopen.
En nu maar hopen dat het een beetje snel gaat in plaats van nog weer een jaar of iets dergelijks te moeten wachten.
Ik zal voor je duimen, misschien helpt het.

Een heel fijn weekend al moet je werken.

Groetjes Bianca

He die Bianca,

Geeft niet hoor ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zat. Ik had dat ook wel even toen ik het las. Bij ons waren het afgelopen jaar zeven vriendinnen in de vrienden gorep zwanger. Nu zijn ze allemaal bevallen en zijn er al weer twee zwanger ook van hun eerste. Dat was ook wel even weer slikken. Maar goed we gaan vol goeie moed door. Ik zit vandaag op dag 28 en tot n u toe nog niks te zien. Maar nu is dat in mijn geval niet zo heel erg vreemd. Ik kan nu wel al de kriebels krijgen over maandag maar dat zien we maandag wel weer. Mijn vriend en ik gan na die tijd lekker shoppen of omdat we goed nieuws hebben gehad of omdat we ons verdriet moeten uit geven.

Nou hou je taai meid.

Groetjes Russell

Hoi Russell,

Fijn dat je me begrijpt.
Ik voelde me best schuldig dat ik jouw naam was vergeten te vermelden.

Voor jouw dus ook niet zo'n fijn jaar achter de rug in verband met al die zwangerschappen.
Ik hoop zo voor ons dat het heel gauw raak is.

Ik kan me voorstellen dat jullie morgen lekker gaan winkelen.
Het gesprek kan helaas twee kanten opgaan, de goede of de verkeerde.
In ieder geval leef ik helemaal met jullie mee.

Ik kom morgenavond wel even kijken hoe het jullie is vergaan.
Ik hoop dat het goed nieuws word.
Daar ben ik nu wel even aan toe.

Groetjes Bianca  

Hoi hoi iedereen,
Zat bij januarie 08 stoppers maar ik kom even hier langs. Ben ook nog niet zwanger dus ik sluit me weer even aan. Wordt het evenwicht weer een beetje verdeeld  Sommige meiden zaten daar ook en zijn nu zwanger zie ik, dus gefeliciteerd. Voor de anderen, we gaan ervoor!!!!!

Kon een lange tijd niet reageren, kon niets schrijven vanwege de mk. Kreeg geen letter hier getypt. Het gaat nu goed, dus ik hoop met jullie mee te mogen kletsen.

Liefs petra.

hallo hallo lieve dames!!!

Ik ben al heel lang niet meer hier geweest...en tot mijn grote verbazing zjin er al HEEL wat mensen zwanger!!! Gefeliciteerd...dat het maar de aller mooiste en liefste en knapste kindjes mogen worden....hier helaas nog geen zwangerschap...en mijn geduld begint een beetje op te raken maar goed...wat leuk zeg....nou dames ik lees wel weer een keer mee!!!

doei doei

Dag lieve dames,
Ik lees soms eens met jullie mee, maar reageer bijna nooit eigenlijk. Sommigen 'kennen'   me vast wel. Maar goed, wat ik kom doen is jullie een hart onder de riem steken! Want ik ben eindelijk, na 15 mnd zwanger van ons tweede wonder!!!! Ik hoop echt voor iedereen dat je niet zolang hoefd te wachten als ik, maar er is dus nog hoop, het kán!!!
Hopelijk zie ik jullie snel op het zwangeren-forum!!!
Groetjes, Esther.

Lieve allemaal,

Ook ik ben zwanger!! een hele duidelijke streep dus na 3 Mk hopelijk nu dus goed gelukt!!! Goh, vruchtbare maand geweest he mei!!! We zitten allemaal dicht bij elkaar he!! das wel leuk!! Ben als alles goed blijft gaan begin februari uitgerekend!!! Duimen jullie voor me dat het goed blijft gaan??\

Bianca en Russel, sorry meiden maar er valt er dus weer eentje af....hier hebben jullie de glitters en hopelijk helpen ze jullie lieverds!!! Ik kan me indenken dat het
jullie beetje moed laat zakken...hopelijk volgens jullie me snel!1

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik ga nu beetje aan het idee wennen....vriendlief is ook in de wolken...maar voorlopig wachten we af en zeggen we het tegen niemand!

kusssssss sweety

Terug
Bovenaan