one2bemums 2 !!!!

Hoi Allemaal,

Sweety: Van harte meid het is je gegund hoor na 3 mk dan wil je ook wel een keer iets positiefs.

Nou meiden vandaag de uitslag gekregen van de onderzoeken. Bij mijn vriend was alles goed. Bij mij leek alles ook goed maar blijkt dat ik PCO syndroom heb. het goede nieuws is dat ik nog wel spontaan een bloeding krijg en dat de waarden niet overdreven hoog waren. Morgenvroeg moet ik al heen voor een eerste echo en gaan we ook direct starten met de behandeling met clomid. Wel gaan ze nog een uitstrijkje maken omdat mijn chlamidya gehalte wat hoog was. Als dit zo is krijg ik eerst og een kuur om dit te verhelpen. Ook deze waarde was niet overdreven hoog. De arts had er een goed gevoel over en dacht een goede kans van slagen te hebben mat alleen de clomid behandeling. Ik ben dus een beetje dubbel gestemd aan de ene kant een opluchting en aan de andere kant wel een spannende periode wat ons te wachten staat waarschijnlijk ook nog wel met teleurstellingen. Maar goed mijn gevoel dat er wat mis was is dus al die tijd wel goed geweest.

Nou meiden ik hou jullie zeker op de hoogte.

Groetjes Russell

Oja vandaag officieel bericht gehad dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding. Ben nu gediplomeerd verzorgende!!!!

Hey Sweety!!!!!

Jippie meid wat goed zeg!!!!!
Wat een geweldig voor je lieverd zo verdient ook na 3mk eindelijk dit positiefs!!!!
Zit met kippevel hier je verhaal te lezen super ben zo blij voor jullie!!!
Het is zeker een vruchtbare maand haha allemaal bijna zwanger!!!!
Meid hoop dat je toch wat kunt genieten en dat alles goed blijft gaan!!!!
Trouwens leuk trouwkadootje toch deze zwangerschap heerlijk meid!!!
Succes hé!!!

Russel, tjonge snap het wel dat je een raar gevoel overhoud hieraan ja het kan dus twee kanten op gaan hoop zo de goede voor jullie!!! Maar het geeft wel wat meer duidelijkheid!!! Wil je heel veel succes wensen en ik hoop voor jullie dat het één dezere maanden ook mag lukken!!!!

Alle meiden die ik nog niet ken welkom, oh ja was ook nog ééntje zwanger uit Belgie', gefelciteerd meid naar lang wachten toch gelukt geweldig nieuws geniet ervan!!!!

Marieke ben je al terug hoe was je vakantie???

En Weekee hoe gaat die bij jouw ales goed???

Ben vanmiddag bij de frauenartz geweest en een echo gehad heb het hartje zien kloppen zo mooi weer om te zien wat een wonder toch!!! Ben nu 6wk en 4dgn zwanger best ver al dacht veel minder te zien dat valt al weer mee!!! Moet over 4wk weer terug en krijg ik weer een echo lijkt me weer erg leuk!!! Weet dat het pril is allemaal maar de frauenartz zei dat het een heel goed teken was dat het hartje klopte wauw toch!!!! We blijven positief!!!

Meiden allemaal succes en tot snel weer eens!!!!

Knuffels Sandy

hallo meiden!!!
Ben weer terug van schiermonnikoog!!
Ik heb maar even twee schermen geopend want genoeg geschreven zag ik haha!!
Bedankt voor al jullie lieve reacties!!!!!!
Heel onwerkelijk om te lezen gefeli met je zwangerschap, dan denk ik he dat gaat over mij!!

Bianca!!! Meis ik kan me je reactie heel goed voorstellen!!!! Ik voelde me vorige maand ok zo, zei toen tegen manlief ik wordt nooit zwanger, zal vast heel lang gaan duren!!
Dus snap je heel goed!!!   Maare we laten je niet alleen hoor!! haha zo makkelijk kom je niet van ons af!!!!!!

Russell, kan me voorstelen dat het dubbel voelt, ene kant weet je niu hoe en wat en gaan ze je helpen, aande andere kant is er toch iets mis, waarvoor je al bang was....
Nou meid hoop dat de medicijnen snel aanslaan en het daardoor gaat lukken!!
Heerlijk dat je nu officieel klaar ben t met de opleiding!! ga je ook solliciteren nu??(of is dat een domme vraag??)

He petra, leuk je hier te zien!!!
gaat het weer wat beter na je mk??? Kan me voorstellen dat je ff geen puf had om te schrijven!! Nou welkom hier en klets gezellig mee!!!!

Tess!! Wat een verassing!!! Zo blij voor je meid, na die mk's!!! Ga heel hard duimen dat het goed gaat!! Gefeliciteerd!!

Linneke leuk je hier weer even te zien!! Dat is lang geleden!! ja geduld is soms echt moeilijk he!!!! Hoop dat bij julie ook gauw gaat lukken!!

Het lange weekend op schier was heerlijk!! vrijdag en maandag super mooi weer, en wij gingen natuurlijk vol adrenaline op weg!! lekker genoten van t weer en t eiland, en met ons gezin was ook gezellig. Zondag was minder mooi weer maar wel droog en veel wind, dus kon je letterlijk heerlijk uitwaaien aan t strand!! en gister was het ook weer lekker, konden we nog buiten eten tussen de middag lekker in het zonnetje!!
Vrijdagavond hebben we maar verteld dat we zwanger waren, anders hadden ze t zo ongeveer kunnne raden, en dat wilden we ook niet!!
Nou pap en mans helemaal blij natuurlijk!!

Verder voel ik me wel goed, had mega zere borsten, heb ik vorige week ongeveer elke nacht van wakker gelegen, maar de laatste twe nachten is dzat geluukig iets minder geworden, ligt wel zo fijn!! nog niet echt misselijk, alleen heel vol gevoel na het avond eten en heb ook niet echt zin om te gaan eten. wat sneller moe, maar verder niet, voel me dus best goed!!
Wel spannend allemaal!! tis nog zo pril!!!! Maar leuk om samen toekomstplannen te maken!!

tot gauw!!
liefs, marieke

Tess: van HARTE gefeliciteerd meid. Ik hoop dat je je ondanks de mk's toch een beetje " goed" voelt. Denk er niet teveel over na (hoewel dat toch moeilijk zal zijn) en probeer er zoveel mogelijk van te genieten!!! Geweldig nieuws!!

Linda: leuk je weer even te zien. Jammer dat het bij jullie nog niet gelukt is. Maar houd moed he.

Petra: ik ben ook even op het januari forum geweest en ik snap dat je na een mk even de tijd nodig hebt om bij te komen....even niet over zwangerschappen etc wil praten. maar fijn dat je er nu weer bij bent hoor. En ik hoop dat er voor jullie ook snel een wondertje geschied.

Esther: ook jij van harte gefeliciteerd. 15 maanden zeg... ik ben me er wel van bewust dat ik met mijn 3 maanden toch ook redelijk snel was en daar ben ik blij mee. Ik heb waardering voor degene die  zolang de teleurstellingen moeten meemaken elke maand. Maar  voor jou blijkt ook: doorzetten en je komt er!! Gefeliciteerd!  

Russel: begrijpelijk dat je  je  een beetje dubbel voelt. Je bent nu waarschijnlijk al weg, maar begrijp ik goed dat als ze chlamydia vinden dat je dan EERST daarvoor behandeld wordt en dan later met clomid begonnen wordt of begin je echt direct met clomid? Het is natuurlijk balen dat er wat "mis" is, zoals je het zelf zegt. maar je weet nu in ieder geval zeker wat er is en kun je gerichter eraan werken. succes!

Sandy: geweldig he om het hartje te zien. Je hebt natuurlijk al een grote meid, maar bij elk kind lijkt me het weer spannend. 6 weken alweer dus. gaat snel hoor!

Marieke: ach ja, we zijn al op de hoogte he? hahaha. Heb je vannacht een beetje geslapen meid?

Hier is alles prima. Nog precies een week en dan mag ik weer naar de vk *yay* Ik heb me nog steeds niet echt misselijk gevoeld en aangezien ik nu op 12 weken ongeveer zit, verwacht ik ook niet meer dat dat nog komt. Maar wie weet. Ik krijg nu wel een buikje, en dit keer niet door opspelende darmen hihi.

Kunnen we ook een soort van zwangerlijstje maken of iets dergelijks? Of gewoon per maand. Zoals we eerder de NOD's maakten? Ik vind het nl wel leuk om te zien wanneer wie is uitgerekend en wanneer iemand naar de vk moet of iets dergelijks. En natuurlijk de nog niet zwangere dames gewoon de NOD invullen? Ik heb het ergens anders op het forum gezien, maar weet niet meer waar. Wie oh wie kan helpen?

Nou ik ga me maar eens aankleden en naar het werk. tot vanaaf!

hallo meiden!!!

Weekee goed idee!!!!!
Ze hebben dat ook bij het kluskippies forum... misschien kunnen we ook zo'n lijstje maken....
Is inderdaad leuk, dan weten we hoe en wat wanneer!!!!!

Ik heb net de vk gebeld, ook wel spannend hoor, en gek... hihi
heb 16 juni intake gesprek. geen echo....  dat doen ze hier pas bij 12 weken!!!! pffffff dat wordt dus nog veel geduld hebben!!!!!!!
maar goed 16 juni is niet meet zover weg, dus daar leven we eerst maar naar toe. wel hopen dat manlief vrij kan krijgen anders moet ik het verzetten.....

Sandy was jou in t vorige berichtje vergeten!! Sorry!!!!!
Fijn dat jij al bent geweest he en het hartje al hebt gehoord!!!! Lijkt me heel bijzonder!!!

meiden tot vanaaf!!!!
Knuf!!

nou meiden heb even gekeken hoe andere op t forum zo'n lijstej hebben,

als iedereen nu met knippen en lakken zichzelf in vult, dan is het snel genoeg compleet.
(een ander idee heb ik ff niet!! haha)

Nou weet niet of jullie t wat vinden, maar ik hoor het wel!!!!

nod lijstje:

De zwangeren:

vliegirl 4e ronde 1e kindje   uitgeteld op: 26 januari 2009

verloskundigen bezoek:

vliegirl : 16 juni

Echo's

nou meiden heb even gekeken hoe andere op t forum zo'n lijstej hebben,

als iedereen nu met knippen en lakken zichzelf in vult, dan is het snel genoeg compleet.
(een ander idee heb ik ff niet!! haha)

Nou weet niet of jullie t wat vinden, maar ik hoor het wel!!!!

nod lijstje:

De zwangeren:
duitsmeisje 1e ronde 2e kindje uitgeteld 18 januari 2009

verloskundigen bezoek:
duitsmeisje: 23 juni (frauenartz,nlGynecoloog)

Echo's

duiitsmeisje 25-5-08 6wk en 4dgn
duitsmeisje volgende echo 23-06-08

Verders gaat het aardig hier heel moe maar verders voel ik me goed!!!
Maar hoort erbij donderdag ben ik al 7wkjes gaat best snel vindt ik we wachten met spanning af hoe het gaat blijven gewoon positief!!!

Hoe gaat het met de andere zwangeren hoop goed???
En met de rest van de meiden hoe is het met jullie!!!
Heel veel succes allemaal!!!
Raar die gekleurde letters snap het niet zo goed haha!!!

Liefs Sandy

nod lijstje:

31 mei Bianca, 4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen

De zwangeren:
duitsmeisje 1e ronde 2e kindje uitgeteld 18 januari 2009

verloskundigen bezoek:
duitsmeisje: 23 juni (frauenartz,nlGynecoloog)

Echo's

duiitsmeisje 25-5-08 6wk en 4dgn
duitsmeisje volgende echo 23-06-08

Terug
Bovenaan