Hi Ladies!
Nu is er zelfs al een deel 3....dan móet ik wel weer eens uitgebreid reageren hè! ;-)
Sweety, proficiat met je zwangerschap!!! Super dat het zo snel weer gelukt is! Hoeveel overtijd was je nu? Je zit steeds goed met je gevoel over wie er hier zwanger is, dus als je nu een goed gevoel voor jezelf hebt, móet het wel goedkomen!
Bianca, ik kan me helemaal voorstellen dat je ff een dip hebt van al die zwangeren om je heen! Super-iritant kan het gewoon zijn! Ik wilde al jaren een 2de, mijn man toen nog niet, en kon op een gegeven moment ook echt geen zwangeren of gezinnetjes met 2 kids zien...deed soms zo'n pijn! Maar meissie, ook jouw tijd komt, echt waar! En we gaan hier met z'n allen duimen en proberen je te steunen!
Petra, welkom hier! Fijn dat je je nu weer beter voelt na de mk en er weer met frisse moed tegenaan gaat! Het is een vruchtbaar forum, dus jullie zijn allemaal de volgende! ;-)
Linneke, leuk om weer wat van je te lezen! Jammer dat het voor jou ook nog niet zover is....maar in mei leggen heel veel vogels een ei...dus wie weet!
Russell, wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt, al was het vast niet leuk om te horen...Dat het nu, met een beetje medische hulp, maar snel mag gaan lukken! Oh ja, en proficiat met je diploma verzorgende!!
Sandy, wat mooi dat je het hartje al hebt zien kloppen! Super is dat hè! Geniet er maar lekker van!
Marieke, spannend allemaal hè!! Leuk dat jullie het al verteld hebben in de familie, dat maakt het ook meteen wat echter hè, vind je niet? Die pijnlijke borsten herken ik wel, is zo'n beetje het enige waar ik last van heb. In het begin was het wel erger dan nu, maar op m'n buik liggen is echt niet prettig meer! Ach ja, als dat alles is, hè!
Esther, jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Eindelijk is jullie geduld beloond, nu kan het genieten beginnen!
Hier gaat alles z'n gangetje. Ik voel me prima en begin al een lekker bollend buikje te krijgen! Ik heb vandaag zelfs al de 1ste buikfoto's gemaakt! Dat was bij Bente pas rond de 15 weken! Ik krijg ook nog een extra echo. Mijn beste vriendin is verloskundige en haar collega is een echo-cursus aan het doen. Zij wil graag oefenen en laat daarom soms op een avond enkele dames uit haar praktijk voor een extra echo komen. En ik mag dus ook komen, helemaal leuk!
Liefs, Edith.