one2bemums 3 !!!

Hi Ladies!
Nu is er zelfs al een deel 3....dan móet ik wel weer eens uitgebreid reageren hè! ;-)

Sweety, proficiat met je zwangerschap!!! Super dat het zo snel weer gelukt is! Hoeveel overtijd was je nu? Je zit steeds goed met je gevoel over wie er hier zwanger is, dus als je nu een goed gevoel voor jezelf hebt, móet het wel goedkomen!

Bianca, ik kan me helemaal voorstellen dat je ff een dip hebt van al die zwangeren om je heen! Super-iritant kan het gewoon zijn! Ik wilde al jaren een 2de, mijn man toen nog niet, en kon op een gegeven moment ook echt geen zwangeren of gezinnetjes met 2 kids zien...deed soms zo'n pijn!   Maar meissie, ook jouw tijd komt, echt waar! En we gaan hier met z'n allen duimen en proberen je te steunen!

Petra, welkom hier! Fijn dat je je nu weer beter voelt na de mk en er weer met frisse moed tegenaan gaat! Het is een vruchtbaar forum, dus jullie zijn allemaal de volgende! ;-)

Linneke, leuk om weer wat van je te lezen! Jammer dat het voor jou ook nog niet zover is....maar in mei leggen heel veel vogels een ei...dus wie weet!

Russell, wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt, al was het vast niet leuk om te horen...Dat het nu, met een beetje medische hulp, maar snel mag gaan lukken! Oh ja, en proficiat met je diploma verzorgende!!
Sandy, wat mooi dat je het hartje al hebt zien kloppen! Super is dat hè! Geniet er maar lekker van!
Marieke, spannend allemaal hè!! Leuk dat jullie het al verteld hebben in de familie, dat maakt het ook meteen wat echter hè, vind je niet? Die pijnlijke borsten herken ik wel, is zo'n beetje het enige waar ik last van heb. In het begin was het wel erger dan nu, maar op m'n buik liggen is echt niet prettig meer! Ach ja, als dat alles is, hè!
Esther, jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Eindelijk is jullie geduld beloond, nu kan het genieten beginnen!
Hier gaat alles z'n gangetje. Ik voel me prima en begin al een lekker bollend buikje te krijgen! Ik heb vandaag zelfs al de 1ste buikfoto's gemaakt! Dat was bij Bente pas rond de 15 weken! Ik krijg ook nog een extra echo. Mijn beste vriendin is verloskundige en haar collega is een echo-cursus aan het doen. Zij wil graag oefenen en laat daarom soms op een avond enkele dames uit haar praktijk voor een extra echo komen. En ik mag dus ook komen, helemaal leuk!
Liefs, Edith.

nod lijstje:

31 mei Bianca, 4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen

De zwangeren:

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op: 4 december 2008
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009
Vliegirl, 4de ronde, 1ste kindje, uitgeteld op 26 januari 2009

verloskundigen bezoek:
Edith: 2 juni (2de keer)
Weekee: 3 juni (2de keer)
Vliegirl: 16 juni
duitsmeisje: 23 juni

Echo's

duiitsmeisje 25-5-08 6wk en 4dgn
duitsmeisje volgende echo 23-06-08
Weekee 6 mei 1e keer, volgende echo: 03-06-2008Edith: 19 mei 1ste echo, 2 juni 2de echo, 19 juni extra echo

Hoi hoi dames,

Sorry maar kan het lijstje nog niet invullen. Ben 11 april gecureteerd en heb nog geen ongesteldheid gehad. Heb wel gisteren en 2 weken terug iets bruin bloed verloren maar daar blijft het bij,  het was heel iets en maar eenmalig die dag.  Dus moet nog even geduld hebben dat alles weer op gang komt.

Ben ook erg blij voor de zwanger dames onder ons. Het is echt genieten en doe dat ook.
Bianca: kan me wel voorstellen hoe je je voelt, ik voel me nl net zo. Overal zie je zwangere vrouwen en kleine babys. Ik zit er ook middenin, vooral op mijn werk. Maar we gaan ook ons best doen om er zo snel mogelijk zwanger te zijn. Ik duim voor je, jij ook voor mij???
Sandy: wat leuk dat je het hartje hebt zien kloppen, dat is echt iets bijzonders. Heb je ook al fotos meegekregen?
Marieke: vervelend die pijnlijke borsten,maar het is voor een goed doel. Hoop wel voor je dat het iets minder gaat worden aankomende tijd.
Russell: gefeliciteerd met je diploma. Misschien gaat de rest nu ook wel beter  Ik hoop het voor je.
Edith: wat leuk dat je fotos maakt van je buik, ik zou dat ook doen hoor. Heb je ook al een dagboek waar je alles in kunt   opschrijven? Ik had er wel 1 en dat is erg leuk. En ook leuk dat je een extra echo mag maken, lekker genieten als je de baby ziet.

Ik ben vandaag lekker aan het poetsen want ons huis staat te koop en je moet dan wel alles bijhouden voor als er kijkers komen. We willen naar apeldoorn verhuizen en gaan zaterdag daar ook al een huisje bekijken. Ben benieuwd wel erg spannend allemaal.

Liefs petra.

Hoi allemaal,

mag ik even inbreken hier, want ik heb hier twee oude bekenden teruggevonden....

Hey Sweety en Sandy!!!!!

Ow wat een geweldig nieuws lees ik nu! Allebei zwanger!!! JOEPIE!!!!!! Ik heb zo hard voor jullie zitten duimen, ook al kon ik jullie niet meer zo goed terugvinden. Ik ben zo blij dat ik op en neer zit te springen op mijn stoel!!!
Tessa, ik begrijp dat jouw paadje dit keer nog wat minder over rozen is gegaan dan de vorige keer. Ik blijf voorlopig heel hard voor je doorduimen dat het dit keer goed gaat. Hier wat extra glitters meid ********** *********** *********** *********** ********
En ook voor jou blijf ik duimen hoor Sandy!

Hoe gaat het met Justin en met Jessica? Kunnen jullie ook zo leuk achter ze aanrennen als ik achter Christian? Met hem gaat het heel goed, hij krijgt er net weer een tandje bij (onder). Hij loopt nog niet zelf, maar meer omdat hij dat nog spannend vindt dan dat hij het niet kan.
Met mij en Beeb gaat het goed, ben nu 30 weken. Heb weer een vrij grote buik. Op zich wel zwaar zo met een nog (net) niet lopend kleintje, maar ik doe maar rustig aan, dan komt het allemaal goed.

Ow meiden ik zit hier helemaal te glimmen voor jullie! HIEPHOI!!!!!!!

Hele dikke knuffels van
Tess

Ps alle andere meiden hier: jullie natuurlijk super veel succes - ik hoop dat jullie snel mogen volgen en dat jullie dan een heerlijke zwangerschap zullen hebben!!!

Hey Petra,

zo zo een verhuizing dus. Ik hoop dat jullie een mooi stuplje kunnen vinden.

Ik heb vanochtend met mijn moeder de "babykamer" leeggehaald. Dat wil zeggen, de computerkamer van manlief dat straks de babykamer wordt. ja ja, lekker op tijd he?
Maar wat een rommel zeg!!! Pfff, ik zit echt tussen de spullen nu, maar het komt straks helemaal goed als we een mooi kamertje hebben. Hoeft nog lang niet klaar te zijn, maar dan hebben we de grote meubels (enorm bureau etc) er alvast uit.

Nouik kijk vanavond nog wel even weer!

Heerlijk een kamertje leeg halen en dan straks weer opnieuw inrichten als babykamer. Denk niet dat het al te vroeg is hoor. Het is toch ook leuk om te doen? Wij waren ook al met 7 weken opzoek naar een leuk kleurtje voor de babykamer, helaas ligt het staaltje even  in de kast. Til niet te zwaar he

Liefs petra.

hallo meiden,

Alles goed met jullie?? hier wel, voel me goed. Wel buikpijntjes maar die horen erbij he. verder nog niks te klagen, maar we wachten rustig af, tis nog zo pril allemaal.
Russel, Bianca en petra, hopelijk mogen jullie je volgende maand bij ond voegen he dat zou toch geweldig zijn!! Gonnabemums dan he..:) Ik zal duimen hoor!!!
Ik zal ook ff het lijste aanvullen, heb nog geen afspraak gemaakt bij Vk doe ik volgende week als alles dan nog steeds goed gaat...ben nu nog te bang dat het mis gaat....

succes allemaal en tot gauw weer!

xx sweety

Tess, Wat leuk meid!!! Hoe gaat het met je dan?? Goh alweer 30 weken tjeeeeee time flies he, ik heb je ook nog gezocht maar volgends mij schrijf jij nooit wat op jullie forum he? Fijn dat alles met Christian goed gaat, met Justin ook, die loopt al sinds 15 mei dus met de 13 maandjes en kletsen joh!!! en idd kan er dus lekker achteraan maar das geen probleem hahahaha nou meid, klets af en toe lekker hier maar ff mee, want zowel Sandy als ik zijn hier idd te vinden!!!

knuffffffff van ons

Terug
Bovenaan