one2bemums 3 !!!

Dag dames...ik heb GEEN twee schermen geopend... beetje lui, vandaar. Dus moet het allemaal uit mijn blote hoofdje doen (zal dus hier en daar wat vergeten)

Edith: ach ja wat stom, dat iwst ik ook wel! Zie je...zwangerschapsvergeetachtigheid begint al vroeg bij mij. Maar lekker zeg...beetje proefkonijn maar wel op een HELE leuke manier.

Sweety: ik kan me voorstellen dat jij toen ook een traantje hebt weggepinkt. En nu krijg je een tweede..oh zo super!

Russel: het is wel heel ingewikkeld allemaal en wat een afspraken heb je achter elkaar. Maar ik ben blij dat ze nog redleijk positief zijn. En ik hoop dat het (ondanks wat hulp) heel snel voor jou mag gebeuren hoor!

Marieke: haha weer regen vandaag...maar hij heeft gewonnen begreep ik.

Bianca: zie je! Die ooievaars doen toch wat goeds...tienling misschien? haha... oh alleen de gedachte al. Maar ik hoop echt dat het werkt

Hmm, nog iets vergeten? Neuh, volgens mij niet. Morgen nog 4 uurtjes werken en dan hebben we lekker weekend. Gaan jullie nog iest leuks doen?

Hoi meiden,

Leuk om te lezen dat jullie zwangeren zo heerlijk vergeetachtig zijn lol. Maar goed zwanger of niet ik moet ook 2 schermen openen anders weet ik het ook niet meer. Mijn geheugen is al jaren net een zeef en ben pas 31   Jullie hebben het over ooievaars hmmm die heb ik nog niet gezien, misschien moet ik maar haastig op zoek gaan. Er zijn hier wel veel reigers in de omgeving (ook achtertuin) maar goed die tellen niet mee.
Maar ik moet   nog even wachten want mijn ongi wil niet op gang komen. Heb al 2 weken last van krampen wat steeds erger wordt. Ben gisteren bij de gyn geweest en heb een inw echo gehad. Blijkt dat er allemaal bloedpropjes in mijn baarmoeder zitten. Curretage is niet zo gegaan als we gehoopt hadden. Heb 4 tabletjes cytotec meegekregen en vanmorgen al om 7.45 uur ingebracht. Nu nog steeds niets, wel krampen. De gyn had gezegd dat het ongeveer zou werken na 2-4 uur. Ik wacht nog even af. Maandag krijg ik weer een inwendige echo om te zien of dan alles weg is. Weet niet wat er gaat gebeuren als het niet zo is. Iemand hier misschien ervaring mee dit dit met mij wil delen?

Poeh wat een lang verhaal al weer en het weekend komt eraan. Ik doe niet veel vandaag, ga zo lekker in mijn hangmat liggen buiten in de zon. Morgen lekker huisje kijken en zondag helemaal niets doen.

Marieke: tijd vliegt voorbij geniet er lekker van

Bianca: idd geen last van kwaaltjes, maar dat komt nog wel.

Edith: wat leuk, ik ga snel de site bekijken en al weer helemaal bij gekomen van alle toestanden? Gelukkig dat alles goed is gegaan.

Russell: idd en het gaat lukken

Weekee: weet het meid, maar wachten is zoms zoooooo frustrerend

Sweety: dank je, fijn om hier te zijn

Kom later weer kijken, liefs petra.

hallootjes!!!!

Zo weekend!!! Heerlijk helemaal zin in!!! Heb nu 4 dagen vrij, haha aso he!!!
Maar heb er wel zin in!!!!

Petra, ik hoop dat die tabletjes helpen, wel fijn dat je gyn je in de gaten houd!!
en lekker genieten van t weekend en dan op zoek naar die ooievaars!! haha!!!
Leuk huisje kijken!! Veel plezier!!!!

Weekee, ja Roger was super in die tweede en derde set!! Echt amazing tennis!!!!
Heerlijk van zitten genieten, na die eerste set dacht ik ojee waar gaat dit weer naar toe, maar daarna helemala de oude rog!!! Nu hopen dat ie dit tot aan de finale kan....(maar das misschien teveel gevraagd...)

Ik heb ook een al een paar keer op het januari zwanger forum gekeken, maar de nk dat ik dat de eerste 12 weken maar niet meer ga doen, zoveel miskraamverhalen, ik wordt er bang van!!! had niet van mezelf verwacht dat ik daar gevoelig voor zou zijn, maar blijkbaar dus toch, dus neem daar maar ff afstand van denk ik!!

Jullie nog leuke plannen voor t weekend???
Ik ga lekker van Roland Garros genieten en morgen gaan we naar een vriendin eten en kolonisten van catan doen 's avonds.

Fijn weekend allemaal!!
Knuf, marieke

Hoi allemaal,

Nou bijna weer weekend.
Nog 1 dagje werken en dan heb ik ook twee dagen vrij.

Mijn ongi is in nog geen velden of wegen te bekennen.
Geen last van mijn rug, maar wel moe.
Zou het dan mogelijk zijn dat ik zwanger ben???
NEE, DAT GELOOF IK HAAST NIET.
We hebben alleen maar geklust op dag 9 en dag 19, dus weinig kans.

Misschien hebben de ooievaars ervoor gezorgd dat mijn eisprong het zaad van mijn man langer heeft geaccepteerd. Hahaha wat een onzin.

Tuurlijk word ik morgen gewoon ongi.

Petra, wat spannend morgen kijken naar een huisje.
Is dat in apeldoorn??

Marieke, kan me voorstellen dat je een beetje down wordt van miskraamverhalen.

Weekee, jaja zwangerschaps vergeetachtigheid komt er natuurlijk ook aan.
Aan je leeftijd zal het niet liggen.

Spreek jullie gauw weer.

Groetjes Bianca

Bianca je maakt het toch wel een beetje spannend!!
Ja je weet het nooit en ik wil je geen valse hoop geven, maar zo ging het bij ons deze maand ook, ook maar wat gedan en ik dacht zo kan ik nooit zwanger worden en zie!!! en die 10 ooievars, je weet het niet!! haha
Nou duim toch voor je!!

tot morgen!!

Spannend bianca, ben benieuwd. Duim voor je dat het zo is.
We zijn idd in apeldoorn wezen kijken, maar het huis viel echt tegen. Dat was balen, maar we gaan nu gewoon verder met zoeken. Komen vast wel iets tegen dat wel in goede staat is.

Groetjes petra.

Hoi hoi,

Petra, wat jammer dat het huis erg tegen is gevallen, maar ja jullie stuiten vast wel op een mooi huisje wat in de smaak valt.

Marieke, bedankt voor je hoop en het duimen.
Tot nu toe werkt het!!!
Ik loop de hele dag al naar het toilet of er al iets onderweg is, maar tot op heden helemaal niks.
Ik ben nog nooit na dag 28 ongi geworden.

Weet nu ook niet meer wat ik voel en/of denk
Mijn man wil dat ik een test ga doen, maar ik ben er eigenlijk over uit dat het gewoonweg niet raak kan zijn.
Maar als ik dan lees wat marieke schrijft, dan krijg ik toch weer een beetje hoop.
Ik hou jullie op de hoogte.

Wanneer zouden jullie testen??
IK HEB ADVIES NODIG!!!

Groetjes Bianca

Lieverd, DOE EEN TEST NU hahahahhaha!!!! spannendddddddd ik had allang een test gedaan hoor echt waar, ben geen held in wachten. Ik wist het nu wederom veel dagen voor mijn NOD. heb altijd respect voor mensen die kunnen wachten, mij lukt het nooit. Alhoewel ik deze keer echt geen test nodig had, ik voelde het. Maar ik heb er nog nooit naast gezeten dat hier iemand zwanger was en klopt steeds, dus ben benieuwd of het bij jou klopt....spannend hoor meis!! morgenvroeg lekker plasje opvangen, naar de drogist racen, test kopen en testen maar en hopelijk goed nieuws he!!!

succes hoor, duimerdeduimduim!!! Zou leuk zijn want dag ben je bijna net zo ver als ikke!!!

kussssssss

Terug
Bovenaan