one2bemums 3 !!!

dames ik schaam me diep dat ik al heel lang neit meer ben langs geweest...

Maar ik ben bevallen van een zoon.....julian is zijn naam....hij si geboren op 4 maart om half 1 smiddags door middel van een keisersnede...

ff in het kort...om half 8 zijn thuis mijn vliezen geborken....julian lag in stuit dus snel naar het ziekenhuis....daar aangekomen aan ctg...geen weeen...geen ontsluiting dus moest blijven tot 37 weken....maar om 10 uur begon ik al weeen te voelen om 11 uur 7 cm ontsluiting kwatier later 8 cm dus snel naar ok....keizersnede gehad is mij voor 100% meegevallen...en de na sleep ervan ook...geen pijn en geen bloed verlies en ik vloei ook al niet meer....gewoon super....

het enigste is dat julian nog in het ziekenhuis moet blijven omdat hij te vroeg is en ik ben sinds gisteren thuis moest plaats maken voor andere!
heb er wel moeite mee om afscheid te nemen elke keer....

ook geef ik borstvoeding en dat gaat super....

ik kom snel weer een keer kletsen

dag meiden!

oja ben bevallen met 35w en 3 dagen en hij woog 2550 gram!!

Linneke gefeliciteerd met jullie zoon!!
Leuk dat je het even komt vertellen!!
Ik hoop dat ie gauw mee naar huis mag en je geen afscheid meer hoeft te nemen!!

Russell, gefeliciteerd met je huwelijk en dus een mooie dag!! Heerlijk!!
En bijna verlof heerlijk meid!!!
Een echo is altijd leuk!! Maar dan hopelijk wel met nieuws dat ie niet meer in een stuit ligt zeker??

Petra, dus je nieuwschierigheid wordt getest, nog paar weken wachten voor het geslacht!! Maar fijn dat verder alles goed is met jullie uk!!
Nooit gehoord van ruimte tussen placenta en... weet ik ff niet meer...
Hoop dat het vanzelf over gaat!!
Hoe gaat het met jullie huis?? Wil dat nog beetje verkopen??

Hoe is het met de rest??

Hier alles goed, laatste loodjes en die zijn het zwaartst!! Weing mobiel meer enzo dus doe weing, geniet maar van niksen beetje internetten en lekker lezen!!
En t wordt wel spannend nu!!!
En ik wordt ook steeds nieuwschieriger!! jongen of meisje en hoe ziet het eruit en hoe zal de ktraamtijd zijn en hoie sit en hoe dat...
Maar ja onze uk bepaalt zelf wanneer ie komt dus we moeten gewoon geduld hebben!!!

Groetjes, Marieke
37 wk.

Hoi, hoi,

Linneke: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wel grappig mijn vriendin is ook vijf weken te vroeg bevallen van haar zoon en die heet toevallig ook Julian. Hij is inmiddels al weer anderhalf en is een onwijs mooi ventje. Geniet maar lekker en hopelijk heb je hem gauw bij je thuis.

Marieke: Ja idd wel met het goeie nieuws dat het niet meer in een stuit ligt want we willen toch wel graag thuis bevallen. Het schiet voor jou ook mooi op zeg. Weet wat je bedoelt met niet meer mobiel zijn dat probleem ondervindt ik ook steeds meer. Maar goed allemaal voor een goed doel. En idd de nieuwsgierigheid neemt hier ook steeds meer toe over wat het is en hoe het eruit zal zien.

Ben vorige week ff goed pissig geweest want heb al voor de tweede keer achter de kraamzorg aan moeten bellen over mijn intake gesprek. Had een brief thuis gekregen dat ze in de zevende maand contact zouden opnemen maar tot nu toe nog steeds niks. Zegt die Truus aan de telefoon ook   nog o maar mevrouw het kan ook allemaal nog wel het is nog geen 3 mei.... Nou jullie begrijpen wel dat het stoom mij overal weg kwam. Wat denkt ze wel niet. Maar goed ze zouden deze week contact met me opnemen dus ben benieuwd. Duurde dit bij jullie ook allemaal zo lang?

Verder gaat het hier wel zijn gangetje deze week nog twee keer werken en dan lekker verlof hopelijk blijft het weer mooi want dat zou wel lekker zijn.

Nou al weer een heel verhaal dus ga eerst stoppen.

Groetjes Russell 33 wk 1 dg

Hoi hoi!!

Russell gaat hard bij jou ook zeg!!
Lekker bijna verlof!! Heerlijke periode voor verlof zo in t voorjaar!!
Bij mij is de kraamzorg half februari geweest, ik had toen eerst ook zoiets ik hoor helemaal niets...
Maar tis goed gekomen!!
Ik hoop dat je gauw wat hoort!!
Wanneer heb je de echo??
Of ligt ie alweer goed??

Hier alles rustig!!
Ben nu 38 weken...
Nieuwschierigheid stijgt met de dag en soms ook wat ongeduldig!! haha maar hij mag nog wel ff blijven zitten tot na t weekend want mn schoonva ligt in het ziekenhuis..

Hoe is het met de andere meiden?????

Groetjes!! marieke
38 wk.

hoi meiden,

Even een berichtje van mij. Ben ziek, blahhh. Voel me al beter dan gisteren, had koorts en heb de hele dag in bed gelegen. Ben er nu even uit want alles doet me zeer, je ligt toch niet meer echt lekker in bed. Ga zo even douchen want daar knapt een mens ook wel weer van op. Ben wel blij dat de koorts gezakt is want dat is volgens mij voor kleine uk ook niet goed.

Russell> nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Fijn te lezen dat het een mooie dag was. Jammer dat je nu wat meer rust moet nemen maar luister naar je lichaam. Doe ik nu ook en dan gaat het een stuk beter. Ben je nu met verlof? Heb je nog even lekker de tijd voor jezelf en de laatste dingetjes. Wij hebben de kamer ook zo goed als klaar. Wij moeten alleen nog een matrasje en lakentjes, ach die dingetjes maar ik heb ook nog wel even.

Linneke> van harte gefeliciteerd met de geboorte van julie zoon. Mooie naam hoor. Gelukkig is alles goed gegaan, alleen jammer dat ie nog even moet blijven. Wanneer komt julian thuis? Ook lekker dat de borstvoeding goed gaat want dat is ook wel belangrijk.

Vliegirl> o o o   het wordt met de dag spannender. Kan me voorstellen dat je nu toch echt wilt weten wat het gaat worden. Ik hoop het over 1,5 weken te weten te komen en dan ook voor 100% haha. Kraamzorg heb ik me ook voor aangemeld maar ik heb ook nog niets gehoord. Nu ben ik pas 22 weken dus ik denk dat het nog wel even duurd voordat ik iets hoor. Huis is helaas nog niet verkocht, hebben wel weer kijkers gehad maar die hebben nog geen bod gedaan. Hopelijk komt dat nog.

Ik ga weer even stoppen, wens jullie een mooie dag want de zon schijnt heerlijk.

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan