hallo meiden!!!
Ineens nummer 3 alweer!!!!!!
wat gaat dat snel!!!! Leuk!!!!!!!!!
gezellig hoor, weer wat meer drukte hier hoor!!!!!
ik hoop dat ik alles nog weet...
edith poeh heftig dagje zeg!!!!! kan me voorstellen dat je je wilt schrikt!!!
Gelukkig bleef de rust verder bewaard....
Weekee, Moregn moet federer spelen, maar de derde partij, eerst twee damespartijen, en het weersbericht voor morgen was niet super, dus hoop er wat van mee te pikken, Ik was blij dat het giste de hele dag had geregend, want anders moest hij vandaag spelen en kon ik niets zien, en lekker gewerkt, nee, het leek wel een vrieskist zo kous was het er, vreselijk, ben naar de hema gegaan en heb eerst een vest gekocht, is toch niet normaal!!!!! Leuk al bezig met de baby kamer!!
petra, echt leuk dat je hier nu ook meekletst, kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om allles in de kast te moeten leggen en weer opnieuw beginnen.. Hoop dat je ongi gauw komt, zodat je er weer tegen aan kan!!!
bianca, natuurlijk weten we wel dat je blij bent voor ons!!!!! Maar we leven ook met jou mee!!! haha en alleen ben je nog niet, want iedereen is hier weer lekker actief!! haha
Tess, kan me voorstellen dat hetallemaal spannend is, vind ik al denk ik zou het wel goed zitten, laat staan als je al 3 mk's achter de rug hebt!!
Ik hoop dat je starks gauw kan gaan genieten!!
Ik weet het allemaal niet meer haha!!!!!
Hier gaat het best goed, voel me niet helemaal top maar ook niet slecht!! Wat sneller moe!! Maar eigenlijk merk je er zo weing van nog, dank denk ik wel eens, zou het wel goed zitten.
Ik had niet van mezelf verwacht ik daar last van zou hebben van die gevoelens.......
Ben ik zwanger ben ik nog zo onzeker haha!!! nou ja moet gewoon nog ff geduld hebben. vind het wel jammer dat ik echt tot 12 weken moet wachten voordat we een echo krijgen..... pfff nog 6 weken, maar ja niet aan te doen, wie weet gaan die weken wel erg snel!!
Ga nu zo mn bedje opzoeken, was lange dag vandaag en ik slaap wel slecht op t moment..... raar hoor tis nog zo licht haha!!!!!
Fijne avond allemaal, en truste!!