Hello Ladies!
Het wordt morgen druk bij de VK's, want wij gaan morgenavond ook weer op controle! Verheug me erop het hartje weer te horen en ben benieuwd tot hoever m'n baarmoeder nu komt. Ik meen 'm zelf te voelen +/- 2 vingers onder m'n navel. Ook voel ik de kleine sinds vorige week geregeld bewegen! Ik twijfelde eerst nog, maar het wordt met de dag duidelijker! Heerlijk om dat weer te voelen zeg!
Russell, spannende dagen weer voor jou!!! We duimen dat de duivels wegblijven!!! En dan nog tot het weekend volhouden om evt. te testen....moeilijk hoor, veel succes!
Petra, fijn dat de echo goed was meid! Laat die eitjes nu maar springen hè, dan kun je gaan broeden! ;-)
Vliegirl, geen spannende vakantieplannen hier. We willen vooral veel klusjes in huis af krijgen. Bente gaat naar de voorkamer (lag al heel lang in de planning) dus die moet nu echt eens af komen. En dan willen we natuurlijk wel wat leuke uitstapjes gaan maken. Ga jij ook dit weekend testen als er dan nog geen ongi is? Dan kunnen we dubbel gaan duimen hè!! Klinkt leuk, die studie, maar wel pittig hè!? Kan me voorstellen dat je er even goed over na moet denken!
Sweety, beterschap met je kies...klinkt pijnlijk! En heel veel plezier morgen bij de echo, laat je even weten hoe het was? Fijn dat het zo gezellig was bij Loth, had je ook nog even een proef-make-up gedaan? ;-)
Bianca, jij ook morgen naar de VK! Bekend terrein, maar toch heerlijk om er weer binnen te kunnen stappen hè!? Jammer dat je meer kwaaltjes begint te krijgen...hopelijk wordt het niet te erg en ben je er snel weer vanaf! Wat heb jij trouwens laat vakantie zeg..over 3,5 maand pas!? Da's nog ff volhouden!
Ik ben weer bij geloof ik....tot morgen dan maar, dan komt iedereen toch zeker weer even schrijven hoe het is hè!? ;-)
Liefs, Edith.