one2bemums 3 !!!

Hoi Russeell,
spannend dus!!!!
morgen al..... je voelt dus niets... nou ja zegt ook niet altijd wat denk ik hoor!!!
tis gewoon afwachten!!
leuk weekendje weg met vriendinnen!! gezellig!!

dat ik ook lang wacht mnet testen komt denk ik ook door de mk..... ik ben er wel bijna zeker van dat mn ei 2,5 week geleden was... maar ja je lijf kan ook raar doen na een mk.... en wil graag met manlief testen en aangezien het dan s ochtends vroeg om 5 uur ofzo moet en je daarna amper de tijd hebt om blijdschap of verdriet te delen wacht ik lekker tot het weekend....

Mn schoonvader belde dat ie blijft eten dus ga gauw even wat eten bij halen!!!

Bianca morgen naar de vk????
leuk spannend!!!!!

Ik hoop dat we de rest ook weer gauw horen!!!!

knufff!!!!
marieke

halloooooooooooo

hier ben ik ook weer eens. heb ff kut tijd nu, heb een zenuwontsteking in mijn kies en die hebben ze gister doorgesneden, maar volgens mij de verkeerde want heb nogsteeds veel pijn...heb al 2 nachten nauwelijks geslapen erg vervelend, dus morgen weer terug...jippie...ik mocht geen foto want ik ben zwanger, maar wil nu toch wel een foto want wil niet dat ze weer de verkeerde zenuw doorsnijden...pfffffffff....verder was de ontmoeting met loth erg gezellie en leuk!!! lekker ff naar de kermis geweest en met haar zoontje in de zweefmolen gezeten, lief joh. morgen mijn 12 weken echo...spannend....om 10,00 mag ik komen dus ben benieuwd.

russel, spannendddddd duimerdeduimduim, hopelijk nu wel goed!!
marieke, ook voor jou duim ik he!!
weekee, hoe was je vakantie? vast beter weer dan hier....
edith, alles goed??
petra, ook voor jou spannend en duim ik!!
bianca, morgen ook je echo?? leuk!! geniet ervan

de rest, succes ermee mocht ik je vergeten zijn...sorry...

tot gauw weer!!!

knuffffffffffff

Hoi Hoi,

Nou hier ben ik dan weer.
Ik ben een paar dagen goed beroerd geweest.
En dan zijn we ook nog midden in die verbouwing de morgen gelukkig afgerond gaat worden. En dan begint het grote schoonmaken.

Ja ja, morgen de eerste keer VK.
Niet echt spannend voor mij, bekend terrein.
Het is alleen maar een intakegesprek, meer niet, helaas.

Sweety, ik hoop voor je dat je morgen een leuke echo hebt.
Fijn, dat je afspraak met Loth gezellig was.

Met mij gaat het aardig goed.
Ben wel erg moe de afgelopen dagen.
En 's-ochtends wel een soort van misselijkheid.
Kan het niet zo goed plaatsen.
Weet niet of ik wel of niet moet gaan eten, want ben gewoon bang dat het eruit komt.
Ik heb altijd een angst gehad voor spugen, dus voor mij niet ideaal als ik ochtendmisselijkheid ga ontwikkelen in deze zwangerschap.

Nou genoeg over mij.

Russell en marieke, hoe staat het nu bji jullie??
Petra, hoever ben jij nu in je cyclus?

Edith, ik ben jaloers op je dat je al vakantie hebt.
Ik moet nog 3,5 maand wachten.
Ach ja we maken er maar het beste van.

Fijne avond nog.

Groetjes Bianca

Hello Ladies!
Het wordt morgen druk bij de VK's, want wij gaan morgenavond ook weer op controle! Verheug me erop het hartje weer te horen en ben benieuwd tot hoever m'n baarmoeder nu komt. Ik meen 'm zelf te voelen +/- 2 vingers onder m'n navel. Ook voel ik de kleine sinds vorige week geregeld bewegen! Ik twijfelde eerst nog, maar het wordt met de dag duidelijker! Heerlijk om dat weer te voelen zeg!

Russell, spannende dagen weer voor jou!!! We duimen dat de duivels wegblijven!!! En dan nog tot het weekend volhouden om evt. te testen....moeilijk hoor, veel succes!

Petra, fijn dat de echo goed was meid! Laat die eitjes nu maar springen hè, dan kun je gaan broeden! ;-)

Vliegirl, geen spannende vakantieplannen hier. We willen vooral veel klusjes in huis af krijgen. Bente gaat naar de voorkamer (lag al heel lang in de planning)   dus die moet nu echt eens af komen. En dan willen we natuurlijk wel wat leuke uitstapjes gaan maken. Ga jij ook dit weekend testen als er dan nog geen ongi is? Dan kunnen we dubbel gaan duimen hè!! Klinkt leuk, die studie, maar wel pittig hè!? Kan me voorstellen dat je er even goed over na moet denken!

Sweety, beterschap met je kies...klinkt pijnlijk! En heel veel plezier morgen bij de echo, laat je even weten hoe het was? Fijn dat het zo gezellig was bij Loth, had je ook nog even een proef-make-up gedaan? ;-)

Bianca, jij ook morgen naar de VK! Bekend terrein, maar toch heerlijk om er weer binnen te kunnen stappen hè!? Jammer dat je meer kwaaltjes begint te krijgen...hopelijk wordt het niet te erg en ben je er snel weer vanaf! Wat heb jij trouwens laat vakantie zeg..over 3,5 maand pas!? Da's nog ff volhouden!

Ik ben weer bij geloof ik....tot morgen dan maar, dan komt iedereen toch zeker weer even schrijven hoe het is hè!? ;-)
Liefs, Edith.

Hallo meiden,

Heb even tijd dus ik dacht laat ik maar snel een berichtje achter laten.
Hier rustig vandaag, hoef niet veel te doen das ook wel eens lekker.

Edith: wat heerlijk dat je je kindje kunt voelen. Nu vanavond nog even het hartje horen kloppen dan is alles toch weer perfect. Geniet er maar lekker van en dan weer aan de slag in huis. Ik lees dat jullie lekker aan het klussen zijn.

Russell: Hoe staat het met jou?? Hoop dat de duiveltjes wegblijven deze maand. Spannende dagen, gelukkig heb je dit weekend nog een beetje afleiding met je vriendinnen. Maak er iets gezelligs van en dan horen we het zondag wel. Ga voor je duimen.

Marieke: tjeetje wat een gedoe zeg. Wat een beslissingen, hoop dat je er uit kunt komen en dat je de goede maakt. En blijven de duiveltjes bij jou ook nog steeds weg? Hopelijk wel. Vervelend dat je je cyclus nog niet weet, maar ik kan je de hand schudden want ik weet die van mij ook nog steeds niet. Moeten we samen maar afwachten. Maar zolang er nog niets is houden we de moed erin.

Sweety: wat vervelend voor je die kies. Ben je al geweest vandaag? Hopelijk is het meegevallen. Het is geen pretje, maar hoop dat je nu pijn vrij bent. En hoe was de echo???? Alles erop en eraan? We horen het van je.

Bianca: bekend terrein vandaag maar toch wel weer heel leuk lijkt me. Ik duim voor je dat de misselijkheid wegblijft want dat is geen pretje. Ik was toen ook zo misselijk kon bijna niets eten. Ben toen ook een paar kilo afgevallen. Nu ben ik reserves aan het kweken voor het geval het deze maand weer raak is  Ik zit nu op dag 26 van de cyclus en heel eerlijk gezegd kan ik er geen zinnig woord over zeggen. Heb wel wat last van krampjes en steekjes maar dat is dan ook alles. Maar goed de eerste keer had ik ook nergens last van, ik wist niet eens dat ik zwanger was. Ik moet gewoon nog even geduld hebben.

Vind het wel grappig dat we zo dicht bij elkaar liggen met de NODs, hopelijk hebben we allemaal geluk deze maand. Weet nog niet wanneer ik ga testen als de duiveltjes er vrijdag nog niet zijn. Denk dat ik nog even een weekje wacht, tenminste als ik dat kan volhouden.

Ik ga nu even onkruid wieden want dat heb ik manlief beloofd, nou tot later want dan kom ik even kijken hoe de echos zijn verlopen.

Knuffel petra.

Hallo meiden,

Nou erg spannend hier allemaal hoor tot nu toe nog steeds niks .
Ik heb ook helemaal geen voortekens dat ik ongie ga worden. NOrmaal ben ik wel wat raar op de maag of pijn onder in de rug, vaak ook een aantal dagen van te voren wel hoofdpijn maar nu helemaal niks van dit alles. Ik ben alleen erg moe.

Ik heb al eventwee testen opgehaald dus ga denk ik het weekend testen.

He afgelopen nacht niks anders gedaan dan dromen over het testen en over baby's erg raar allemaal. Ik was vanmorgen ook echt zenuwachtig. Heb dit nog niet eerder meegemaakt.

Edith: Leuk meid dat je de kleine hebt gevoeld. Wordt bij jullie ook nog klussen dus om alles voor elkaar te maken.

petra: Voor jou dus ook spannend allemaal. Ik weet precies wanneer ik mijn ei heb want die heb ik gezien op de echo en gevoeld en de arts kon aan mijn bloed zien wanneer hij is geweest. Ik wacht vandaag dan ook nog even af omdat het natuurlijk de hele dag nog kan.

Weet iemand ook of het nog uitmaakt op welk tijdstip je je eisprong hebt ivm je ongie? Ik heb nl. s;morgens al heel vroeg mijn ei gehad ik dacht dat je dan ook s'morgens je ongie moest hebben?

Sweety: Jee meid het zit je ook niet echt mee allemaal. Nou hoop voor je dat je kies gauw weer beter wordt. Leuk man dat het zo gezellig was met Loth.
Hoe was je echo vandaag?

Bianca: Nou straks de schoonmaak woede door je huis lekker alles weer op plek en dan genieten. Hopelijk blijft de misselijkheid weg.

Marieke: Spannend he meid ben jij ook zo zenuwachtig?

Nou ik geloof dat ik iedereen eerst gehad heb. Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Groetjes een zeer zenuwachtige Russell

lieve meiden,

bedankt voor jullie lieve berichtjes!!

nou tis een heeeeel gedoe geworden hoor...hebben jullie  ff...pfffffff...ik moest er om 15.15 uur zijn. ik werd pas om 16.00 geholpen.
eerste tand verdoofd....toen koelen, was dus wederom niet de juiste tand...toen een foto, konden ze niks op zien...volgende tand verdoofd...
weer niet de juiste...bleek dat het een ONDER kies was die een groot gat had van hier tot tokio!!!!, dus die verdoofd en eruit getrokken,meer sjorren..., was al helemaal aan het rotten...geen idee dat je bovenin pijn
kon hebben, maar de boosdoener onderin zat...raar hoor...dus nu kan ik niet praten, dikke kaak, bloederig gat en voorlopig nog pijn, pijn en nog eens pijn....totaal 2,5 uur
gezeten daar...en nu maar hopen dat de pijn weg is en dat het dus idd die kies was...

de echo was wel geweldig!! heb een dvd meegekregen en ben dus idd 12 weken nu en alles zit erop en aan wat ze nu kon zien, dus handjes voetjes enz. mooiiiiiiiii toen moest ik hoesten en dat zie je op de dvd en dan draaid onze uk!!! van zijn buikje naar beneden, leuk om te zien hoor!!! dus helemaal mooi!!

nou, ik ga slapen, hopelijk wordt de pijn niet te erg....jullie allemaal veel succes met alles, ik kom gauw weer keertje op iedereen reageren oke..

liefssssssssss

He meiden,

Nou ben ietst te optimistisch geweest want de rode duivels zijn alsnog gearriveerd .

Ik heb nu ook alle kwaaltjes die erbij horen hoor. Ik heb al ff een ibuprofen genomen en zit nu nog ff te genieten van een lekkere kop thee. Ik ga zo lekker op bed en de teleurstelling te boven komen.

Morgen nieuwe kuur ophalen en dan op naar de volgende ronde.

Nou meiden ik kom nog wel ff aanwaaien.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan