one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Heb vandaag echt een off dag.
Ik heb erg last van mijn buikspieren.
Hier ligt voor mij een groot probleem aangezien ze bij mijn keizersnede een foutje hebben gemaakt.
Bij die operatie hebben ze iets fout gedaan met mijn buikspieren en nu hebben ze geen functie meer.
Er zijn er wel een paar actief, maar niet meer allemaal.
Helaas, maar het is niet anders.
Nu doen degene die dus werken dus erg zeer vandaag.
Ik heb ook al een erg dikke buik, er waren vandaag maar liefst 3 mensen die vroegen of ik soms zwanger ben.
Niet erg leuk dus, ik ben bang dat omdat mijn buikspieren niet echt werken mijn buik makkelijker kan uitgroeien en ik het dus niet lang meer geheim kan houden.
Moest het echt even kwijt.
Ik ben zelfs bang dat ik mijn hele zwangerschap pijn ga houden aan mijn niet werkende spieren.

Marieke en russell, ik ga heel hard mijn best doen om heel hard voor jullie te duimen dat jullie zwanger zijn.

Voor de rest ben ik er niet helemaal dus kom een andere keer wel terug om te reageren op de rest.

Groetjes Bianca

Russell spannend dus bij jou, ja bij mij ook wel.... nee testen wacht ik echt nog wel ff mee, zeker tot volgend weekend....Eerst maar een szien of ik zover kom heb wel het idee dat ik ongi ga worden.... want had gister de hele dag zo'n trekkend gevoel in mn buik, trok licht door naar mn rug... nu is t wel een stuk minder vandaag, en de vorige keer toek ik de positieve test had waren mn borsten flink aan t werk en veranderde en daar merk ik nu weing van, dus vermoed dat het ongi gaat worden....

Bianca hoe is het nu???
vervelend meis dat je er zo'n last van hebt, ik hoop niet dat je dat de hele zwangerschap hebt.... misschien kan je de huisrats eens raadplegen....

Nou ik ga weer aan t werk.......Fijne dag....

Bianca: Alles was gelukkig goed en een open ruggetje, hazelipje etc zijn uitgesloten. De rest kunnen ze niet 100% zeggen natuurlijk, maar alles zag er prima uit.
Over je moeheid..pfff ik dacht dat ik niets anders meer deed dan, opstaan, werken, slapen, eten, slapen, beetje in huis wat doen en weer slapen. ik voelde me ook heel erg schuldig tegenover manlief, maar ikw as gewoon echt doodop. Gelukkig begreep hij het helemaal. Ik moet zeggen dat de moeheid nu gelukkig een beetje over is, al merk ik wel dat dingen meer energie kosten natuurlijk. Je moet gewoon de tijd nemen hoor Bianca, gewoon lekker gaan liggen wanneer je dit nodig vindt.
En wat rot om te lezen over je buikspieren. Lijkt me knap vervelend. Hebben ze ook gemeld dat het bij een evt volgende zwangerschap problemen/pijn kan opleveren dan?

Sandy: dankjewel!! Wat fijn   dat de nekplooimeting goed was! En ja..je bent nerveus omdat er altijd de mogelijkheid is dat het niet "goed" is...dat hoop je niet maar het zit wel in je achterhoofd. Maar gelukkig lijtk het zo goed.

Russel: en is het werken alweer een beetje gewend? Alweer in je werkritme? Woensdag de 23e ga je testen? Nog een weekje..spannend.

Marieke: zo zeg moet de hele dag aan je denken...wel spannend weer of niet? ga je aanstaand weekend testen of VOLGEND weekend? Ik denk dat het goed is dat je nog even wacht met testen..eerst maar eens kijken of alles weer goed op gang komt en hoe het gaat. Maarre...ik verwacht natuurlijk een berichtje mocht het zover zijn

Ik ga vanavond even inpakken voor Frankrijk. Meer dan wat kleding en onze eigen kussen hebben we niet nodig, dus niet zo stressvol. Gelukkig maar, want ik heb net een "nog-te-doen-lijstje" gemaakt, met allemaal dingetjes die  we moeten doen in de komende weken...pfff wordt nu al gek haha. maar goed het leuke van zo'n lijstje is dat je dingen kunt afstrepen wanneer ze gedaan zijn. dat vind ik altijd fijn: DIKKE STREEP!!

Dus dit is waarschijnlijk even mijn laatste berichtje hier. Zondag kom ik terug, maar ben waarschijnlijk pas maandag hier weer te vinden. Het schijnt nu HEEL erg mooi were te zijn waar we heen gaan dus dat komt mooi uit.

Een hele fijne week/weekend toegewenst nog allemaal.

Hallo, hallo,

Weekee: Ja ben al weer helemaal ingeburgerd op het werk erg druk en af en toe loopt mijn hoofd een beetje over en zit ik in de auto terug en dan ben ik nog aan het denken van heb ik alles wel gedaan.. JA ik ga denk ik volgnede week woensdag testen en anders toch het weekend omdat woensdag mijn NOD is.
Heel veel plezier in Frankrijk en geniet er maar lekker van.

Marieke: En en al iets te bekennen??

Bianca: Wat vervelend zeg met je buikspieren hopelijk krijg je niet de hele zwangerschap hier last van want dat is natuurlijk niet prettig.

Nou hier verder nog steeds geen nieuwtjes alleen dat mijn pukkels die ik vorige week wel veel had nu allemaal weer weg trekken. Mijn borsten blijven gevoelig en af en toe voel ik me raar niet echt misseliojk maar ook niet helemaal lekker ik weet niet zo goed hoe ik het moet uit leggen.

Nou dames ga zo weer slapen welterusten iedereen en tot de volgende keer.

Groetjes Russell

Hoi hoi,

Heb vannacht geloof ik wel 12 uur achter elkaar geslapen.
Was helemaal naar de k***e
Misschien ook wel deels van onze verbouwing, we hebben geen woonkamer waar we even onderuitgezakt op de bank kunnen liggen. Volgende week zijn ze gelukkig klaar.
Dan kan ik beginnen met schoonmaken.
Mijn vorige zwangerschap was ik alleen maar de eerste 13 weken erg moe, dus hoop nu ook.
Dan ben ik er met 7 weken weer vanaf.

Ze hebben voorspeld dat ik niet op de normale manier kan bevallen aangezien je daar wel wat spierkracht  voor nodig hebt.
Maar wordt vanaf maand 5 elke twee weken gecontroleerd, dus veel ziekenhuisbezoek.

Marieke en russell, ik ben erg hard voor jullie aan het duimen.  

Weekee, veel plezier in vive la france.
Ga je nog naar de tour de france kijken daar??
Daar ben ik een grote fan van. (van heel het wielrennen trouwens)

Ik ga mijn bedje maar weer eens opzoeken.

Groetjes en tot gauw Bianca

Hoi meiden!

Jeetje wat een lange verhalen schrijven jullie zeg! Ik dacht zal weer even kijken en reageren (Kom ik er toch weer een beetje in he? hahahaha) Maar ik weet gewoon helemaal niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben . Oke het is hier ook wel druk in huis en ik ben erg moe dus concentratie is ver te zoeken.
Nog 2 weken die stomme pil en dan............. hopelijk ben ik op mijn bruilift dan net zwanger hihihi. Ik ga trouwens 10-09-08 trouwen geloof dat iemand dat nog vroeg.
Ben nu druk bezig met allemaal kleine regeldingen zoals de klereertjes voor me bruidskinderen, de bloemen, etc. etc. Erg leuk maar ook erg druk moet ik zeggen. Ik ga proberen om hier weer wat vaker te zijn maar of dat ook lukken gaat?! Moet eerlijk zeggen dat ik zog maar weinig achter de pc zit, heb vaak s'avonds niet zoveel zin meer. Maar goed ik ga jullie op de hoogt houden en natuurlijk ook jullie in de gate(n?)
houden!!!
Sorry voor dit ego verhaal de volgende keer pak ik een kladblok erbij en zal ik op al jullie verhalen reageren!

Kussssss Loth

Ik dacht we zakken nu te ver weg!!
Dat kan natuurlijk niet!!!!

Bianca je had dus even een lekkere nachtrust nodig!! Heerlijk!!
Hoe gaat het verder???

He Loth leuk dat je weer komt meekletsen!!!
Einde van de pil is dus in zicht!!! 2 weekjes en dan kan die weer in de kliko!!!

Bijna weekend!!!!
Iemand nog leuke plannen,
Wij gaan morgen, naar een vrienden lekker eten en avondje kolonisten van catan doen en dan door naar mn schoonzusje en daar slapen we en dan zondagmiddag weer naar huis!!
Verders alles nog rustig!!!! heb nog geen idee wanneer de ongi komt... zou wel dit weekend moeten zijn volgens mij...

Fijn weekend allemaal!!
Greetzzz

Terug
Bovenaan