one2bemums 3 !!!

Hi Meiden!
Yessssssssssssssss ik heb vakantie!!! Heerlijk 3 weken lang niet werken, geen lastige cliënten, lekker in huis wat klussen en hopelijk nog wat leuke uitstapjes maken. En natuurlijk lekker genieten van m'n buik! Die begint nu toch aardig te groeien. Afgelopen maandag zijn de Moeders voor Moeders potten voor het laatst opgehaald, heb ik toch weer mooi 10 weken m'n best voor gedaan! Volgende week gaan we weer op controle bij m'n vriendin-vk, dan ben ik alweer 18 weken!!

Weekee, wat leuk, een dochter!!! Nu kan je lekker roze dingen gaan kopen ;-) Geniet nog lekker van je vakantie!

Russell, nemen de spanningen al toe meid? Nog een weekje geduld en dan kun je misschien testen! Ik duim hard voor je! Ik had voor m'n NOD wel wat kwaaltjes, maar die konden net zo goed op een menstruatie wijzen...

Vliegirl, Bente verheugt zich wel op haar nieuwe kamer. We zijn er al heel lang mee bezig, het heeft een hele tijd stil gelegen. Maar nu moet het er toch echt van komen hè! Dan kunnen we daarna de babykamer weer wat opknappen. Nog geen ongi-tekens? Spannend hoor, hopelijk is het meteen weer raak!

Sweety, gaat het met je zus inmiddels weer wat beter? Jij verheugd je neem ik aan al op je ontmoeting met Loth!

Sandy, fijn dat de nekplooimeting er goed uit zag! Nu nog de andere uitslagen en dan wordt het echt volledig genieten hè!

Bianca, beginnen de kwaaltjes toch te komen meid? En wat vervelend van je buikspieren...hopelijk krijg je daar niet al te veel last van!

Loth, gezellig dat je weer mee komt kletsen! Nog 2 weekjes...en dan kunnen we ook voor jou weer gaan duimen!

Ik geloof dat ik iedereen gehad heb....zo niet....sorry!
Tot snel weer!
Liefs, Edith.

Hoi meiden,

Nou hier alles nog steeds rustig. Had gisteren erg buikkrampen een paar keer hele rare steken in mijn buik maar daarna nog geen last weer gehad.
Heb wel meer last van afscheiding (sorry)

Edith: Heerlijk meid lekker vakantie ik zou ook zo weer vakantie willen hebben. Het is erg druk bij ons op het werk. Allemaal nieuwe mensen bij ons in zorg doordat we en nieuwe zorgflat erbij hebben gekregen.

Marieke: Spannend hoor zou het dan misschien toch weer raak zijn?

Loth: Wat een verhalen allemaaal he. Maar meid over twee weken ga je weer stoppen met de pil en dan zien we je vast wel wer vaker hier.

Bianca: Nou die vermoeidheid heb ik ook last van hoor tjonge jomge het is net of ik 24 uur achter elkaar heb gewerkt. Maar goed morgen lekker uitslapen.

Petra: Hoe is het met jou?

Sweety: Alles ook nog goed?

Nou volgens mij niemand vergeten.

Groetjes Russell

He meiden,

Ik dacht op de tweede pagina dat kan niet he.

Dus nu even een kort berichtje.

Wat is het rustig hier zijn er zoveel mensen op vakantie of aan het genieten van het weekend.

Nou ik ga in ieder geval nu genieten samen met mijn mannetje van onze vrije avond.

Groetjes Russell

Hoi meiden,

Kom even snel aan, we zijn erg druk geweest de afgelopen week vandaar dat ik er niet was. Kan niet overal op reageren want er is wel veel geschreven. Heb wel alles gelezen en zie goede dingen staan, maakt me blij. Echos die er goed uitzien en kwaaltjes die zo langzaam aan verdwijnen, ga zo door.

Heb afgelopen week 43 uur gewerkt en dat ben ik niet meer gewend, normaal 32 uur  en dat is lang zat. Maar goed zo in de vakantieperiode is dat normaal bij ons. Gisteren naar edam geweest om afscheid te nemen van mijn schoonzusje, die gaat weer naar brazilie. Zij woont daar en komt ieder jaar 3 maanden hier om te werken en bij familie te zijn. Donderdag vertrekt ze weer maar wij moeten werken, dus dan kunnen we geen afscheid nemen.

De echo zag er goed uit afgelopen dinsdag. Baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit. Konden ook de eitjes zien en ik heb er nog genoeg, ben blij dat het goed was. Ze kon alleen niet zien of ik al een eisprong heb gehad deze maand. Ik denk van niet omdat ik het niet heb gevoeld en de ovulatietesten zijn nog steeds niet positief geweest. Heb wel het idee dat het eraan zit te komen. Zit nu op dag 23 dus het kan nog aangezien mijn cyclus nog op gang moet komen. We klussen gezellig door, hoop wel dat het deze maand weer raak is.

Iedereen nog een heel fijn weekend,

Knuffel petra.

Hallo!!!!
Het is hier rustig!!!
moest alweer zoeken op blz 2!!!
waar zijn we allemaal!!!!

Edith dus je hebt lekker vakantie!!! heerlijk!! Al plannen???
Is er al weer wat meer duidelijkheid voor jou op t werk gekomen??
Al bijna 18 weken!! Waar blijft de tijd!!

Russell hoe gaat het spanned!!! je nod komt volgens mij nu aardig dicherbij niet??
Ik blijf voor je duimen!!!!

Petra druk met werken dus!!!! bij ons in vakantie tijd ook hoor!!! Moet vanaf morgen 3 hele dagen doe ik normaal nooit maar ach maakt niet uit!!
Fijn dat je sco goed was en er genoeg eitjes te zien waren!!! Nu dus hopen dat je ei gaw komt!!!

Hier nog weing nieuws eigenlijk, had volgens mij nod afgelopen weekend.... maar nog geen ongi.... Als er zaterdag biets is gooi ik er denk een testje tegen aan. Kan natuurlijk ook zijn dat mn ei toch later is geweest, al was ik er rdelijk zeker van al zegt dat dus niets!! Zeker niet na de mk, dus ik blijf nog lekker even afwachten....
wel weer zo'n ader patroon op mn borst had ik de vorige keer ook maar omdat ik nu na de mk zit zegt dat soort dingen me wat   minder... gewoon wachten dus...

ben gister naar de opendag gweest voor de opleiding die ik toch waarschijnlijk in sept ga doen....  was er leuk!!!! Alleen het weer gister bah!!!!! en in amsterdam ligt alles voor het centraal station opengebroken voor de metroverboluwing ofzo.... dus het was een stuk lopen en zoeken voordat we de  bus hadden gevonden. Dus kledder nat!!!!
En regende ook zo hard!!! en koud brr maar goed uiteindelijk allles gevonden. leuke opleiding wel pittig!!!!! alleen al 1500 medische latijnse namen leren!! pffff Maar ook erg leuk!!!! Ik heb ze ook mijn verhaal voorgelegd en gevraagd of er dan evt mogelijkheden zijn. die waren er ze werken modulair das handig en als ik dan evt eind van het jaar niet kan doen, kan dat in november bijv wel... kost dat geen extra geld.... Ze hadden dit jaar oo iemand die zwanger was..die doet straks in  november haar laatste examens. dus dat was fijn te horen. Eerst dacht ik kan het ook volgend jaar gaan doen, wat heb nog 1,5 jaar een baan maar totaal eb je wel studiebelasting van 2,5/3 dagen waar haal ik dat vandaan als ik evntueel een kindje heb en ook moet werken??? dat zie ik ook niet zitten, dus ga het denk ik toch dit jaar doen. begint al 17 sept, snel dus!!!!
Wel allemaal spannend, moet veel dingen afvegen,. want als mn werk het betaalt dan moet ik waarschijnlijk mn sociaal statuut en dus alle zekerheden opgeven, wat ik dus niet ga doen.... en anders zelf betalen, maar das ook een hele hap!!
mn hoofd liep echt om gisteraaf, slecht van geslapen haha, maar goed morgen maar eens even praten erover op t werk.
oeps heel verhaal geworden zie ik!!! haha...

Weekee al weer terug uit france?? Volgens mij wel en moest je ook alweer niet werken?? Hoe was dat weer??

En hoe is het met de rest????

Greetzzzz....

Hoi Marieke,

Jee meid wat spannend allemaal zeg. Lijkt me idd wel een uitdaging om zo'n opleiding te gaan doen en kan me ook voorstellen dat je met een heleboel vragen zat.

Dat je zo lang kunt wachten zeg voordat je gaat testen.

Mijn NOD is morgen... Nou erg spannend hoor allemaal. Ik heb helemaal nergens last van wat lijkt dat ik ongie ga worden maar goed kan nog komen natuurlijk.
Ik heb wel een soort van spierpijn aan de buitenkant van mijn borsten. Normaal heb ik altijd last van gevoelige tepels maar dat heb ik nu niet.

Nou ik denk niet dat ik morgen al ga testen omdat het morgen DE dag is. Wordt dus denk ik niet eerder dan zondag ivm. werken en een weekendje weg met vriendinnen. Ik ben er zaterdagmiddag weer en misschien dat als er niks aan de hand is ik dan wel ga testen en anders zondagmorgen.

Weekee: Hoe was je vakantie?

Waar is de rest allemaal?

Groetjes Russell

Ik heb on lijstje ook weer eens   even opgezocht!!!!!!
Petra heb jouw afspraak bij de gyn eraf gehaald ok??

NOD:

Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen
Petra 26 juli  2e ronde na mk, cyclus 28 dagen
Russell 23 juli ronde twee na bezoek zh cyclus 33 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  

verloskundigen bezoek

sweety: 16 juli
Bianca: 23 juli (eerste bezoek)
Edith: 23 juli (4de keer)
Weekee: 29 juli (4de keer)

Echo's

Edith: 18 augustus 20 weken echo

Miskraam

Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08