one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Marieke, fijn dat je lekker genoten hebt van een paar dagen vlieland.
Ja, rolstoelen zijn een uitkomst.

Ik mag nog niet meer dan een paar weken geleden, maar ik ben vandaag buiten geweest en het was echt heerlijk.
Bij ons in de straat zit een leuk koffiehuis met kinderafdeling en daar hebben we een lekker bakkie en taartje gegeten en gedronken en het was echt heerlijk.

Het kindje zit in ieder geval nog steeds veilig in mijn buik, maar heb het idee dat het niet lang meer duurt.
Ik ben net een half uurtje geleden mijn slijmprop verloren.
Dit betekent nog niet dat ik heel gauw ga bevallen. Het kan vandaag gebeuren, maar het kan ook nog drie weken duren.
(heb ik net van internet gehaald)
Ik dacht toen ik die slijmprop zag, oh nu gaat het dus gebeuren, maar op internet kwamen er verhalen naar boven dat het nog lang kan duren.
Mijn gevoel zegt echter dat het niet zo lang meer duurt.

Alweer  vier kindjes geboren in ons groepje.
Ik hoop dat het met de rest goed gaat??

Groetjes Bianca

Hallo!!!

Nou idd ernstig rustig hier!!
Hoe gaat het met iedereen????

Bianca en met jou?? Nog rustig???

Hier wel, controle was goed, en ben nu 34 wk dus ze zei ook als t nu komt laten ze het ok gewoon komen....
Maar hoop dat ik straks gewoon lekker thuis kan bevallen, en het dus nog paar weekjes blijft zitten!!
Mn moeder is twee daagjes geweest heel gezellig en mn huis is lekker schoon ook heerlijk!!!

En bijna weer weekend dus manlief gezelie weer de hele dag om me heen!!

Groetjes!! Marieke
34 wk

Hoi meiden,

Heb het ook een beetje laten afweten afgelopen 3 weken, sorry. Heb het een beetje druk gehad en savonds was ik erg moe en dus niet achter de pc gezeten.

Marieke heerlijk even er tussen uit geweest. Heb je fotos bekeken op de hyves, mooie buik trouwens. Is ook wel fijn om zo nog even van elkaar te genieten. Mij lijkt het straks wel vreemd als we ineens niet meer met zijn tweetjes zijn. Kijk er wel erg naar uit hoor. En je bent al 34 weken wat gaat de tijd tocht snel, nog even en dan weer een kleintje erbij op het forum.

Bianca kun je je nog een beetje vermaken? Het duurd nu niet meer zo lang. Begrijp dat ze het nu laten komen als het begint? Hoeveel weken ben je nu? Denk dat het nu niet meer lang duurd. Spannend allemaal hoor. Voel je je verder goed?

Edith nog lekker aan het knuffelen met de kleine jongen? Heerlijk toch allemaal he.  

Sweety ook nog even via deze weg, gefeliciteerd. Alles verder goed? Nog lekker op de roze wolk?

Hoe is het met de rest?

Hier alles goed, hebben gisteren het kamertje gekocht en halen het volgende week op. Ben er zo blij mee, precies wat we willen. Krijg nu een buikje en moet zwangerschapsbroeken gaan dragen. Werd ook wel een keer tijd nu. Ben nu 18 wkn en3 dgn en de tijd vliegt voorbij. Voel me erg goed maar ben wel moe.

Knuffel petra.

Hoi hoi,

Lekker weekend gehad allemaal??

Hoe gaat het met de moeders?? Al een beetje een lekker ritme.
Weekee, ik lees op je hyves dat je weer aan het werk bent, hoe bevalt het werken en zorgen voor je dochtertje??

Marieke, ik heb je al even gesproken via chat, maar heerlijk zeg dat je (schoon)moeder je huisje even lekker heeft schoongemaakt.
Gelukkig krijg ik ook veel hulp, want anders lagen de spinneragen ondertussen op mijn schouders.

Petra, ja mijn kindje mag komen hoor.
Ben nu 38 weken zwanger dus we zijn allang blij dat ik het zolang heb binnen weten te houden.
Heb een groeiecho gehad en daaruit blijft het wel een klein kindje te zijn, maar het is in ieder geval levensvatbaar.
Leuk hoor dat je een kamertje hebt gekocht. Ik vond het zo echt worden toen we het besteld hadden.

Ik hoop dat het goed met iedereen gaat.

Liefs Bianca

Hé Dames!
Buiten het druk hebben met de kids, zijn we nu ook nog eens druk met carnavallen...Alaaf!!! Gisteren waren we allemaal als indiaan verkleed, incl. Fender, zo schattig! Het is zo'n lekker tevreden ventje. Hij drinkt nog steeds lekker bij mij en groeit daar erg goed op. Afgelopen vrijdag woog hij (bij 7w1d) 5565gr en was 59,5cm groot! Tot nu toe melde Fender zich 's nachts rond 3.30u voor een voeding, maar vannacht kwam hij pas om 6.15u...Jippie! Laten we hopen dat dat zich voortzet!

Sandy, hoe gaat het met je mannetje? Ook zo'n flinke kerel hè! Drinkt hij ook nog lekker bij jou? Fender was er na het aansluiten van het infuus ook na 3 uur...heftige weeën hè! Hoe vindt je dochter haar broertje?

Marieke, lekker dat jullie er nog even uit zijn geweest, lang leve de rolstoel! ;-) En 34 weken alweer...begint nu op te schieten hè! Ik hoop met je mee dat de kleine nog zeker 3 weken blijft zitten zodat je lekker thuis kan bevallen!

Bianca, gelukkig is jouw ukkie netjes blijven zitten! Nu mag het geboren worden! Ik wens je een mooie bevalling toe en hoop dat je je daarna ook snel beter zal voelen.

Petra, ook al bijna op de helft zeg! Bij anderen lijkt het altijd veel sneller te gaan! Nu wordt echt tastbaar hè, als je een kamertje enzo gaat aanschaffen. Heb je ook al een kinderwagen en zo ja, welke? Ik knuffel zeker heerlijk met Fender, da's m'n nieuwe hobby! ;-)

Russell, hoe is het met jou???

Weekee, alweer aan het werk? Hoe bevalt het?

Sweety, weer een beetje bijgekomen van de bevalling?

Tot snel,
Groetjes, Edith.

Hallo allemaal!!!

Petra je gaat alweer richting 20 weken!!! Krijgen je dan ook 20 weken echo??
Dus je buikje begint nu te growiwn?? Leuk!! En kamertje gekocht!! Allemaal leuke dingen nietwaar!! Geniet ervan!!
Ja was heerlijk nog even samen weg!! Manlief maakt ook lange dagen voor zn werk, dus even zo'n weekje genieten was super!! Aanrader!!

Bianca die weeen hebben dus niet doorgezet??
Hoe is het nu??
Misschien nu intussen?? wie weet!!

Edith gaat dus lekker bij jullie!! Ritme helemaal gevonden??
Tot wanneer heb jij verlof???

Hier alles rustig!!
Wordt steeds dikker dus alles gaat steeds minder makkelijk.. laarzen aandoen, hele onderneming hoor haha!!
Maar verder gaat t goed. Maandag weer controle. Vanavond artneravond bij de gym, ben heel benieuwd!!

Hoe gaat het met de andere??
Weekee weer aan t werk?? Hoe bevalt dat??

Groetjes, marieke
35 wk.

Hoi meiden,

Zoals een aantal van jullie misschien al heeft kunnen lezen op mijn hyves. Ik ben bevallen.

We hebben vrijdagavond om 23.34 uur een zoontje gekregen. Zijn naam  is Kian-Cas
Hij woog 3245 gram en was 50cm.

Het was een snelle maar zeer pijnlijke bevalling, maar heb er geen traumatische ervaring door opgelopen.
Er zijn er bij die een ergere bevalling hebben gehad.
Heel erg ver uitgescheurd tot aan met mijn anus, maar dat mag de pret niet drukken.
Ben erg blij dat ik gewoon bevallen ben en geen keizersnede.

Jessey is erg beschermend naar zijn broertje toe, wel erg lief
Hij vindt het helemaal geweldig.

Ik kom gauw weer langs als ik enigzins weer kan gaan zitten, want dat kan ik nu echt niet.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan