Hoi hoi,
Marieke, fijn dat je lekker genoten hebt van een paar dagen vlieland.
Ja, rolstoelen zijn een uitkomst.
Ik mag nog niet meer dan een paar weken geleden, maar ik ben vandaag buiten geweest en het was echt heerlijk.
Bij ons in de straat zit een leuk koffiehuis met kinderafdeling en daar hebben we een lekker bakkie en taartje gegeten en gedronken en het was echt heerlijk.
Het kindje zit in ieder geval nog steeds veilig in mijn buik, maar heb het idee dat het niet lang meer duurt.
Ik ben net een half uurtje geleden mijn slijmprop verloren.
Dit betekent nog niet dat ik heel gauw ga bevallen. Het kan vandaag gebeuren, maar het kan ook nog drie weken duren.
(heb ik net van internet gehaald)
Ik dacht toen ik die slijmprop zag, oh nu gaat het dus gebeuren, maar op internet kwamen er verhalen naar boven dat het nog lang kan duren.
Mijn gevoel zegt echter dat het niet zo lang meer duurt.
Alweer vier kindjes geboren in ons groepje.
Ik hoop dat het met de rest goed gaat??
Groetjes Bianca
Marieke, fijn dat je lekker genoten hebt van een paar dagen vlieland.
Ja, rolstoelen zijn een uitkomst.
Ik mag nog niet meer dan een paar weken geleden, maar ik ben vandaag buiten geweest en het was echt heerlijk.
Bij ons in de straat zit een leuk koffiehuis met kinderafdeling en daar hebben we een lekker bakkie en taartje gegeten en gedronken en het was echt heerlijk.
Het kindje zit in ieder geval nog steeds veilig in mijn buik, maar heb het idee dat het niet lang meer duurt.
Ik ben net een half uurtje geleden mijn slijmprop verloren.
Dit betekent nog niet dat ik heel gauw ga bevallen. Het kan vandaag gebeuren, maar het kan ook nog drie weken duren.
(heb ik net van internet gehaald)
Ik dacht toen ik die slijmprop zag, oh nu gaat het dus gebeuren, maar op internet kwamen er verhalen naar boven dat het nog lang kan duren.
Mijn gevoel zegt echter dat het niet zo lang meer duurt.
Alweer vier kindjes geboren in ons groepje.
Ik hoop dat het met de rest goed gaat??
Groetjes Bianca