one2bemums 3 !!!

Bianca!!
Meid heerlijk nieuws!!
Gefeliciteerd!!
Wel pijnlijke bevalling dus!!!
oei uitgescheurd!! Al iets minder pijn??
Ik hoop het!!

Ga lekker van jullie zoon genieten!!!!

Knuffel, marieke

bianca, gefeliciteerd met jullie zoontje!! geniet ervan en heel veel geluk gewenst!!

hier gaat het inmiddels wat beter, ik moet helaas nog wel geopereerd worden, maar pas over een paar maanden omdat ze het niet netjes gehecht hebben. ik heb ook een ontsteking gehad onder mijn hechtingen en dat heeft geleid tot niet kunnen lopen meer en zitten, maar maandag het verlossende woord gekregen, de ontsteking is kleiner geworden, dus gelukkig hoeft het niet geopend te worden...heb dus na 3 weken pas het gevoel dat ik in mijn 1ste kraamweek zit, aangezien ik nu pas voor het eerst weer kan lopen en zitten dus dingen kan gaan ondernemen met mijn 2 zoons!! de aambeien worden ook minder en de melkklierontsteking is door veel te laten drinken en masseren onder de warme douche ook weg, kortom, nu gaat het pas echt beter met me, vandaar dat ik hier ff niet was...

marieke, jij bent geloof ik de volgende he, succes meis, met de laatste loodjes..

hoe gaat het met de andere meiden en mama's??

liefs sweety

Hallo!!!

sweety pfff klinkt heftig hoor!!!!!
Kan me voorstellen dat het een zware drie weken zijn geweest!!
Fijn dat het het weer ietsje beter gaat, moet die operatie nu nog wel of niet??
Hoe gaat het met je mannetjes???

Bianca hoe gaat het bij jou??
En hoe doet jullie mannetje het??

Ja denk dat ik de volgende ben... Nu 36 wk onderweg, begint wel spannend te worden!!
T zijn echt de laatste loodjes, maar met veel liggen is het het beste uit te houden!!

Groetjes, marieke

Hoi hoi,

Sweety,  Ik hoop dat het vanaf nu beter met je gaat.
Ik weet hoe  je je op  hebt gevoeld.
Voel het namelijk nu ook. Op de ontsteking na dan.
Kan ook niet zitten en lopen.
Mijn hele onderkant is namelijk ook nog eens gekneusd omdat het zo'n heftige lancering was van ons zoontje

Hier gaat het redelijk goed.
Kian Cas moet nog erg bijkomen van de bevalling.
Zijn maag en darmen zijn nog niet volledig ontwikkelt dus morgen komt er een arts langs om te kijken waar het probleem ligt.
Of  dat het misschien reflux is (er zit in de familie namelijk maagproblemen)
Ik hoop dat het allemaal goed komt, want het is wel zielig om hem de hele dag te zien spugen.
Hij probeert zijn melk binnen te houden maar het lukt hem maar niet.

Marieke, je bevallingsdatum komt inderdaad erg dichtbij
Nog een weekje en dan zou je mogen bevallen.
Spannend hoor. Ik ga je zeker in de gaten houden.

Hoe is het met de rest??

Spreek jullie gauw weer.

Groetjes Bianca  

Hi Meiden!

Bianca, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Het is een heftige bevalling geweest zo te lezen...:-( Ik hoop dat je snel opknapt. En ook voor je zoontje hoop ik dat het spugen snel minder wordt!

Wat gaat het toch snel met iedereen....Vliegirl ook al bijna uitgerekend! Het lijkt nog maar zo kort geleden dat je positief teste!
Hier gaat het ook hard, Fender is alweer 2 maanden en groeit als kool. Hij houdt me goed bezig, samen met zijn zus, dus vandaar dat ik hier niet zo vaak en uitgebreid reageer. Maar ik probeer steeds bij te lezen en leef met jullie mee!
Groetjes, Edith

Hoi hoi!!

Bianca weet je al wat meer van jullie zoontje?? Is de arts al geweest??
Ja lijkt me ook zielig!! Ik hoop dat dat gauw beter wordt, en dat jij ook weer snel opkanapt, in ieder geval weer beetje in de benen kan...

Edith fijn dat het bij jou ook goed gaat!!
2 mnd alweer, jee wat gaat dat hard!!!

Hier weing bijzonders!!!
Nog rustig!!

Groetjes, marieke
36wk

Hoi meiden,

Kom even aanwippen,

Bianca van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon. Heb net even de fotos bekeken via hyves. Jammer dat de bevalling een beetje tegen viel, maar je hebt er iets heel moois voor terug. Hopelijk worden de klachten minder en kan kian zijn melk straks goed binnen houden. Is idd ook wel zielig en ze zijn nog zo klein. Hopelijk gaat het met jou ook snel beter, ga er van genieten.

Sweety: wat een verhaal, bah. Hopelijk gaat het helemaal goed komen. Wel fijn dat je nu wel een beetje een idee hebt dat je in de kramperiode zit. Hoe gaat het verder met de kleine? Groeit michael goed?

Marieke: spannende tijden breken aan. Nog een eventjes en dan niet meer met zijn tweetjes maar met zijn drietjes. Kun je het nog een beetje volhouden? Moet je nog steeds zoveel plat? of is het al iets minder?

Edith: lekker dat de kinderen je zo bezig houden. En fender al weer 2 maanden, wat gaat het allemaal toch snel.

Hier alles goed, heb afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad. Alles was goed met de baby, ben erg blij. Zelf heb ik wel een tussenwand tussen de placenta en de baby. Nu gaan ze kijken of dat vanzelf weggaat of dat er misschien iets aangedaan moet worden. Het zou voor belemmering van de groei van de baarmoeder kunnen zorgen. Ik weet er nog niet veel van, ik moet over 4 weken terug en dan hoor ik het wel.   Heeft iemand dit al een keer eerder gehoord? We weten nog niet precies wat het geslacht wordt, helaas. Ik brand van nieuwschierigheid. De frauenarzt denkt een meisje maar we konden het niet zien op de echo omdat het lekker met de beentjes gekruisd en opgetrokken lag. Wil met ongeveer 2 weken een pretecho laten maken, misschien dat we dan wel iets meer kunnen zien.

Wens iedereen een heel goed weekend en geniet van het mooie weer vandaag.

Knuffel petra.

Hoi Meiden,

Ten eerste ik schaam mij diep dat ik al zo lang niet meer ben geweest....

Bianca: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Hopelijk gaat het snel allemaal wat beter.

Heb wel het een en amder gelezen maar ben niet meer helemal bij geloof ik.

Marieke: Jij hoeft ook niet lang meer spannend hoor.

Edith: Wat gaat het snel he Fender al weer 2 maand oud.

Weekee: Ben je al weer aan het werk?   Gaat het je goed af?

Hier gaat alles redelijk. Ben inmiddels al bijna een week getrouwd. We hebben een super mooie dag gehad maar was allemaal erg druk. Moet nu ook wat meer rust nemen omdat ik regelmatig een harde buik heb. Deze week en volgende week nog werken en dan lekker verlof.
De babykamer is ook klaar moet nog wat kleine dingetjes halen maar dat is niet noodzakelijk.
Volgende week weer een controle bij de vk. ze twijfelen of de baby nog in een stuit ligt ja of nee. Als ze dinsdag nog steeds twijfelen moet ik nog naar het zh voor een echo. (Vindt ik natuurlijk niet erg)

Nou voor de meiden die ik ben vergeten sorry sorry sorry ik zal me even wat meer inlezen en de volgend ekeer even reageren.

Groetjes Russell 32wk 2dgn

Terug
Bovenaan