one2bemums

jah joh, geen idee hoe dat moet woehahahah moet nog oefenen he, maar komt goed!! heb alleen niet zo veel tijd dus...

Ach oefening baart kunst heeft bij mij ook wel erg lang geduurd hoor! ?Heb ng steeds ruzie om er foto's op te krijgen maar uiteindelijk lukt het haha.

Ik ga zo slapen, mijn mannetje ligt al uitgeteld (Lees in diepe coma) op de bank dus ik zal hier eens op gaan ruimen en dan hem wakker maken en dan te bed. (Hij is vanmorgen om 3.45 begonnen! Echt idiote tijden hoor!)

Ik hoop voor je dat je vanacht een beetje kan slapen en niet te veel last heb van je kies of buik.

Ik denk dat ik er morgen niet ben moet werken

Kusssss

owwwww oke jammer!!! werk ze dan maar en tot gauw!! wanneer ga je keertje testje doen?? spannenddddddddd

slaap lekker!!

liefs van mij

Hi ladies!
Lekker aan het Hyven? Ik sta er ook op...edithje27 als ik me niet vergis.

Loth, jij hebt een goed voorgevoel? Spannend hoor! Ik eigenlijk ook wel een beetje, maar durf het niet echt uit te spreken, 1ste ronde...zou wel snel zijn hè...maar het kán! Wanneer wil jij gaan testen?

Lotje, hoe is het met de kwaaltjes?

Liefs, Edith.

Denk dat ik vrijdag een test ga doen, o nee dan heb ik slaapdienst gehad en om nou op me werk te testen???? Ik kijk wel even. Ben bang dat het nog erg vroeg is mijn nod is natuurlijk pas maandag.

ik denk dat prettig gestoord iets beter klinkt toch..:)
ow edith ga ik jou ook ff zoeken hahahahhaha

edithje27 pakt tie niet...dus das niet goed...

en Loth, je mag hier komen testen he woehahahaha

Terug
Bovenaan