one2bemums

Hoi Weekee,
Ik kom uit zuid-limburg. En jij? Tja, wat die apart gekleurde afscheiding bij jou is...geen idee...zou misschien iets met de eisprong te maken kunnen hebben...?
Ik heb m'n vaste gezinnen maar vervang ook regelmatig als anderen vakantie hebben of ziek zijn. Ik begeleid mensen in hun thuissituatie die, om wat voor reden dan ook, het huishouden niet meer zelfstandig aankunnen, vaak tijdelijk, soms voor langere duur. Ik kom dus echt vanalles tegen: psychiatrische cliënten, drugs/alcoholverslaving, verstandelijk beperkt etc etc. Mijn werkzaamheden zijn dus ook erg wisselend, van het (opnieuw) aanleren van huishoudelijke taken, tot het helpen bij grote schulden of begeleiden bij een doktersbezoek, ga zo maar door. Erg leuk om te doen en ik heb erg veel vrijheid, deel m'n eigen tijd in, samen met de cliënten.
Groetjes, Edith.

*zwaait naar de andere kant van nederland* Ik kom uit Groningen.

Ja dat klinkt inderdaad erg afwisselend. En het fijne is wel dat je je eigen tijd kunt indelen samen met de clienten. Mooi dat je met al die verschillende werkzaamheden wat kunt betekenen voor de mens. Ze zijn erg blij met je.

Ja, die eigen tijd indelen is ideaal, zeker nu Bente sinds januari naar de basischool gaat. Ik kan haar zelf brengen en vaak ook zelf weer ophalen, heerlijk is dat! Bij m'n vorige baan had ik onregelmatige diensten en dan was dat niet mogelijk geweest!
En jij werkt op een KDV met baby's...leuk! Maar kan me idd ook voorstellen dat het best confronterend is als je zelf ook graag een baby wil!
Liefs, Edith.

Ja dat is dan ideaal natuurlijk. Hoe was haar eerste dag op school? kan me zo voorstellen dat het als moeder ook wel spannend is.

Ja, nou kijk ik heb altijd gezegd dat ik "vroeg" moeder wilde worden. helaas door omstandigheden liep dat allemaal niet zoals ik wilde. Niks bijzonders hoor, gewoon "niet het juiste moment" zoiets snap je. En afgelopen januari was het moment gewoon daar. ik was er klaar voor. Ach en ben nu 25, nog steeds een mooie leeftijd. Doordat ik met baby's werk is het "moment" wel sneller gekomen hoor. Het zijn zulke schatjes en bengeltjes tegelijk haha. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik wat ervaring heb lol. Maar goed, ik zie ze van 8 tot 6...iet snachts wanneer ze niet willen slapen.

He dames had gisteren hier al een berichtje willen achterlaten maar had per ongeluk bij forum ik vrij verkeerd neergezet   en toen was er vistite dus bij deze....hier ben ik eindelijk weer... en was zekers niet nieuw maar geeft niks zat eerder ook meer bij het forum januarie stoppers..
ben wel ff het verhaal kwijt er was zoveel bij te lezen dat ik er een beetje snel overheen ben gevlogen maar ben wel erg verbaast over het forum ik vrij verkeerd dat moet toch niet kunnen iedereen is wellim en iedereen mag vragen stellen maar goed ik zal het er verder maar niet over hebben zag ook dat hier nieuwe meiden bij waren errg leuk .
maoet eerst nu maar eens goed bijlezen voor ik verder ga want ben niet helemaal up to date..
liefs maggie

Ha Maggie, ja ik had je berichtje daar al gelezen en ik snapte er niks van haha. Maar goed, ik vind dat je gelijk hebt hoor, maar om eerlijk te zijn wil ik er geen woorden meer aan vuil maken. Laat de babes lekker in hun eigen topic kletsen. ik had al gezegd dat je niet HOEFT te reageren op een topic dus ik snap niet dat die meiden zich zo ergeren, maar daar kan ik niks aan doen. Dit forum is inderdaad openbaar en iedereen is welkom. Ik ben het op zich wel met ze eens dat men niet altijd een nieuw topic hoeft te openen. Soms zijn dingen al eens besproken en daraom denk ik dat je eerst even op het forum moet snuffelen, voordat je weer iets post. misschien is je vraag al eens beantwoord.

Maarre...laten we het hier gewoon gezellie houden!

he weekee wij hebben elkaar ook al een tijdje op het forum januarie stoppers gesproken , ben wel nieuwsgierig hoe het nu met je is??

zijn er hier nog meiden die hun NOD gauw hebben , wil graag weten hoe het met jullie gaat ben zelf nu 6 weken zwanger heb vannacht heel iets gebloed maar ben verder niet geschrokken weet dat ddat heel gemakkelijk kan door een bloedvaatje ofzo maar hou het wel vandaag even in de gaten er is nu ook niks meer aan de hand en het was ook bijna niks ..

liefs maggie

Hai, ja dat klopt we hebben elkaar daar gesproken. Ach ja..hoe gaat het met me? Gaat allemaal wel goed hoor. ik zit midden in mijn klusweek dus je snapt waar ik me mee bezig houd. Zoals al eerder vermeld had ik nu op dag 14 weer een of andere rare bruin/oranje achtige slijmerige substantie bij het afvegen...iets wat ik vorige ronde op dag 18 had (ja ja ik houd alles bij..is dat raar? hihi) Maar we zullen wel zien.

Hoe gaat het met jou dan? Voel je je al anders? En bloeden kan zomaar gebeuren?? Ik zal me rot geschrokken zijn als ik zwanger was geweest en zou bloeden. Maar goed jij hebt ervaring met zwanger zijn natuurlijk

Oh heerlijk dit zonnetje, nu nog wat graden warmer...

Terug
Bovenaan