one2bemums

gezellie, jullie hebben het over huisdieren...

ik heb ooit een konijn gehad, toen manlief en ik net samen gingen wonen. Ik vond hem in het begin leuk maar op den duur vergat ik hem eten te geven, of wat te drinken of zijn hokje schoon te maken. Ja dat kon dus echt niet, vond het heel erg en heb besloten dat ik hem ergens onder zou brengen waar ie het echt beter had. Dus een collega van een andere afdeling heeft guus meegenomen, zij deed ook nog vrijwilligerswerk op een kinderboerderij......
Ik ben dus niet gemaakt voor huisdieren....heb zelfs geen vis in huis...

ben blij dat mijn planten het nog doen, zijn ook planten die niet veel water nodig hebben.........

hahahah lotje das idd nie handig he die beesten moeten toch eten he...aggossssss...maar goed dat tie het nu beter heeft daar das wel goed van je!! ik heb ook in een dierenspeciaalzaak gewerkt en daar heb ik dus mijn huidige 2 konijntjes gekocht omdat daar wat mee was, nl de een had een ontstoken oog en de ander een ontstoken oortje dus niemand wilde ze...en ik weet wat er mee gebeurde als ze beestjes niet verkocht werden dus heb ik ze gekocht...

trouwens ik ben dus heel slecht in planten, heb kunst gekocht nu maar hahahahha

Kunstplanten?? Hahaha, dan ben je echt nog erger dan ikke hoor.....

jah, bij mij gaan ze gewoon dood, ik geef ze wel water maar ze doen het gewoon niet...snap er niks van hoor, heb nog 2 gewone planten maar die zijn al aan het uitvallen dus vrees het ergste hahahahah

hoera! er zijn meer mensen die vreselijk zijn met planten. Zo bont als jij sweety maak ik het niet...mijn planten houden het nog redelijk vol...soms hangen ze er een beetje zielig bij, maar na wat water komt het weer goed hihi

ik geef ze dan te veel water en dan weer te weinig denk ik...geen idee. ik vergeet altijd wanneer ze ookalweer water hebben gehad en dan geef ik ze maar 1 liter hahahaha kunnen ze er ff tegen denk ik, maar werkt dus niet altijd zo woehahahaha sorry hoor plantjes....

Terug
Bovenaan