one2bemums

Ik werk wel gewoon 3 dagen in de week maar ja, het is de horeca he en dan wil het soms nog wel wat langer duren voordat je klaar bent met werken

Hallootjes!!!! haha heb wat genist gisteravond zie ik!!!! Was gezellie!!!!
Ik zit nu ff op mijn werk te gluren!! ben dus niet vrij!!!! Werk bij de rabobank!!! Zit nu met mijn bureau vol geld!!! haha...... maar kon me niet bedwingen moest ff bij jullie spieken!!!!
Hoe kan ik mijzelf in vullen op dat lijsteje?? Moet je dat dan gewoon allemaal overtypen??? of stel ik nu een domme vraag????......
hihi!!!!!!

groetjes, marieke!!!! (zo heet ik)

ben je ook blont??? nee hihi gewoon kopieeren dat kenne ze dnek ik wel bij de rabobank.... met je muis alles selecteren en dan kopieeren.... dus nu niet naar het kopiieer apparaat lopen met je beeldscherm

Ja hallo, ik ben ook blond, nu ff tijdelijk donker maar tegen de zomer weer een blond kleurtje erin. Van nature heb ik eigenlijk peper/zout kleur zeg maar, maar ja, door jarenlang te verven heb ik eigenlijk geen idee meer

ik word ook steeds donkerder.. vroeger zij mijn moeder dat ik engele haar had... ben nu ook blnod maar word altijd lichter in de zon...

Nou ik ga aflsuiten, ga samen met dochterlief de was strijken, samen met haar is het juist gezellig.
En weet je wat ze vanochtend deed?
Ik moest gewoon een traantje wegpinken.
We komen beneden, pakt ze me heel erg goed vast en zegt: mama, ik hou van jou...
en zegt ze, naar papa, en wat denk je...ook hij een dikke knuffel en papa ik hou van jou.......zucht...

Terug
Bovenaan