one2bemums

He dames heb ff een druk   weekend en kijk weer op de sit en loop gewoon een pagina of 4 achter en moet nu al weer vliegen mijn wasmachien is kapot dus moet nu naar mam voor de was

liefs maggie

quote: Weekee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 12:56:53'));

Ja ga maar lekker ff stoffen Lin

Enne Marieke, ik heb wel gezocht op hyves, maar ja... er zijn zoveel Marieke's... dat wordt me een beetje teveel haha.

maar nogmaals, wie me wil toevoegen...ga je gang! Gezellig

hahaha!!!!! ik voeg je wel toe, ik ben ook moeilijk te vinden!! haha heb jouw namelijk al wel gevonden dankzij je link!! hihi!!!!

he maggie balen he van je wasmachine!!!!
Weet je meteen altijd weer hoe vaak je zoiets   gebruikt en hoe handig ze zijn en hoeveel was je hebt!!!!!

Doegie!!!!!

quote: linneke21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 12:59:15'));

weekee ik heb je toegevoegt... niemand weet dat we bezig zijn he: are little secret

Voor ons geldt hetzelfde he? Niet dat ik er een enorm geheim van wil maken, maar vooralsnog hoeven ze het niet te weten. Kletsen over zwanger worden doen we hier gewoon

@ maggie: jeetje, ik kan me niet voorstellen wat ik zonder wasmachine moet..nog geen dag! haha

quote: linneke21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 13:41:23'));

marieke pieke???

Helemaal goed!!!!!! nou ja 50% dan he!!! hihihi de laatste is goed haha  o help nee.... de eerste natuurlijk!!!! hihi!!!
Nu wel gevonden????????

Hoi meiden,
Voegen jullie mij ook even toe op de hyves dan hoef ik niet zo te zoeken en ik ben heeeel makkelijk te vinden want er is maar 1 Bibische hahaha.

Vandaag meegelopen op het kdv en was erg leuk!!!!! Beviel mij goed en hun ook dus ben zo goed als aangenomen!!!!!!! Is nog niet rond maar ze zeiden dat degene die er over gaat mij wel een voorstel zal doen en dat ik wegging zeiden ze dat we elkaar wel weer terug zouden zien dus helemaal goed! Hoop dat we er wat betreft de arbeidsvoorwaarde (lees salaris) er een beetje uitkomen en dan kan ik waarschijnlijk per 1 april aan de gang daar!

Meiden ik heb toch zoiets vreemds. Ik heb sinds vorige week dinsdag  wat bruinverlies, zaterdag en zondag echt ongi maar nietmeer dan normaal en nu is het alweer zo goed als over?! Heel vreemd vind ik het want ben meestal 4 a 5 dagen ongi soms met 1 dag bruinvelries vooraf maar verder niet. Raar dat het nu weer anders is!

Kussssss

Terug
Bovenaan