one2bemums

awww dat is zo lief!!

Ik ga ook ff afsluiten... ik ga naar de ha en dan were schoonmaken. Tot later!

Moest echt ff lachen achetr mijn pc!!! ja dat kunnen we bij de rabo!!! ik ga het proberen... moest me echt inhouden anders gaan ze vragen wwarom lach je zo!!!! Ik wordt er melig van... loopt weer een colega chter mn scherm langs dus ff gauw wegklikken....
Ja kopieren simple eigenlijk, haha     had ik ook kunnen bedenken... haha jullie hebben niet naar mij gespeurd op hyves... hihi ben niet echt blond!!!! haha misschien droom ik daar stiekum van en gedraag me daarom zo!!! hihi.....

hahha jah sorry heb een beetje droge humor.. word niet altijd gewaardeert hahahaha...

quote: Loth reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 21:28:56'));

quote: Weekee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 20:45:30'));

One2bemums maart

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus
3
4
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar, 3de ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10
11
12
13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

haha linneke, kan er tegen hoor!!!!! hou het juist gezellie toch!!!!
loth we hebben opdezelfde dag NOD!! Leuk!!
duurt nog wel heeeeeel lang!!!!!!!!!
daarom ben ik blij dat het hier zo'n leuke vrolijke boel is!!!!!
Ik heb het maar niet met knippen en kopieeren gerdaan, zit op mn werk straks staat het per ongeluk in een ander document!! haha. nou moet ik maar niet willen!!!!

Oke ga weer ff wat doen hier, wordt ik per slot van rekening voor betaald!!!!

Ja ga maar lekker ff stoffen Lin

Enne Marieke, ik heb wel gezocht op hyves, maar ja... er zijn zoveel Marieke's... dat wordt me een beetje teveel haha.

maar nogmaals, wie me wil toevoegen...ga je gang! Gezellig

weekee ik heb je toegevoegt... niemand weet dat we bezig zijn he: are little secret

Terug
Bovenaan