one2bemums

goeg idee loth!!!! Lijkt me leuk!!! wordt vast net zo'n gezellige boel als het hier nu is!!!
Ben niet achter de pc weg te krijgen. Moet hoognodig naar bed!!!!! hihi

Oke dan moeten we dat dus maar doen he? Zie het al helemaal voor me en heb er nu al zin in!

Voor alle meiden die nu naa bed gaan welterusten! Moet eigenlijk ook hoognodig naar me bedje maar vind het zoooooo gezellig zelfs Grey's anatomy sla ik over voor jullie!

En lotje dat overleef je wel hoor met ons goddelijk mooie meiden op een terras hahahaha!

uhm lotje..mooie meiden??? tja...uhm...ikke niet hoor, volgens mij heb je dan naar de verkeerde gekeken hahahahhahahahahaa, bibische wel, mooie tanden he...de rest heb ik niet bekeken....

Grappig dat we in zo een korte tijd zo een toch wel hecht clubje zijn geworden ik bedoel hoe lang kletsen we nu 2 dagen????

Ja die tanden hebben mijn ouders een fortuin gekost beugel enzo hahahahaha!

ach sweety, doe es ff niet zo raar!!!! Jij bent wel een leuke meid om te zien hoor, dat heb ik je al eens eerder verteld op pagina ? Heel ver terug in iedergeval

Ik vind het ook heel grappig en heel leuk!!!! Ben blij dat ik jullie hier hgeb gevonden!!!!
Super!!!!

Terug
Bovenaan