one2bemums

Ja, Loth heeft hele mooie tanden. Hebben jullie nog andere uiterlijke kenmerken, piercings. tattoo....?

loth, wij waren al een close clubje he schattie...en toen lotje erbij en daarna edith...toen ff niks en nu een heleboel leuke meiden!!! gezellieeeeeeeeeeeeeee

ikkeeeeeeeeee

ik heb 2 tatoes...zelf ontworpen...1tje op mijn enkel. 1tje op mijn lies

quote: lotje27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 22:14:28'));

Ja, Loth heeft hele mooie tanden. Hebben jullie nog andere uiterlijke kenmerken, piercings. tattoo....?

nou zelf n iet geloog ik hahaha. ik sta er met rogerfederer op de foto op... daar kan je mij aan herkennen.....
hihi

ik heb ook een tattoo, op mijn rug, niet zo heel erg groot, betaald van mijn fooien hahaha

Klopt wij waren al een hecht stel. Vind het echt te gezellig hier. En vind het erg grappig dat jullie vinden dat ik mooie tanden heb! ALs we dan afspreken dan zal ik breed lachen dan herkennen jullie me allemaal hihihi

Meiden ik hou het ook zo voor gezien ben echt bekaf. Heb 5 dagen gewerkt ben ik niet meer gewend en wil morgen natuurlijk wel gezellig zijn met Thijmen. Normaal gaat ie op dinsdag naar het kdv maar morgen hou ik hem lekker thuis omdat ik hem dus 5 dagen weinig gezien heb dus wij gaan lekker even genieten samen

je ehbt prachtige tanden meid!! en een mooie aanstekelijke glimlach. wordt je gewoon blij van!

Terug
Bovenaan