one2bemums

weltruste lieverd, ik ga ook!! ben moe en ga ook lekker slapen zo!!

meiden het was me een waar genoegen, en tot gauw weer!!!

kusssssssssssssssssss

Als je dan breed gaat lachen loth hebben we zonnebril nodig!! haha stralend wit!!!
O  meiden ik moet echt naar bed!!!! maar zit achter de pc gekleefd en dat terwijl ik hier nog maar kort zit!!! Maar wordt echt blij van dit topic!!
slaapse allemaal!!! En tot morgen!!!

Hi meiden!
Jeetje mina..dit is niet meer bij te houden hoor! Ik wilde persé de special van grey's anatomy zien, kan niet wachten tot het weer begint, heerlijke serie! En ook friends liet me maar niet los...in de reclames ff bijlezen en nu kom ik zitten...en is iedereen slapen

Toen ik voor de 1ste ging, ging het "forummen" me een stuk makkelijker af! ;-) Ik werkte onregelmatig, dus had geregeld overdag en door de week vrij, lekker het huis voor mezelf, alle tijd voor de pc. Nu, werk ik 5 dagen in de week overdag en heb een meisje van 4 jaar rond huppelen...en m'n man wil 's avond ook nog aandacht...belachelijk hè!

Maar goed...ik probeer het bij te houden...en geregeld te reageren. En ik probeer zeker om eens aanwezig te zijn als jullie er ook allemaal zijn, dat kletst wat gemakkelijker mee!
Verder ben ik nog steeds niet ongesteld, af en toe een beetje buikpijn, maar dat lijkt alleen maar minder te worden eigenlijk. Heb het gevoel dat ik "ff niet meer mee doe"...ik zit niet in een klusronde....ben niet zwanger....ben niet ongesteld...heb niks om op het lijstje erbij te zetten...zielig ben ik hè!?

Hahahaha, nee hoor, komt allemaal wel goed...maar wel een beetje snel graag!
Liefs, Edith.

he meiden wat een gezelligheid hier maar is gewoon niet bij te houden en wat een prachtige foto's..
edith ik hoop voor jedat er gauw wat in jelichaam gebeurt of al wat aan de gang is duim voor je dat het op een zwangerschap uitloopt , en meiden wat een prachtige foto's klikt op een om te kijken of ie groten werd toen kwam ik en eens bij iemands hyves terecht vinden jullie het goed als ik ook vriendjes met jullie word maar ben niet technisch met pc weet niet eens hoe ik hier foto'kan krijgen mijn man doet alles als het om zoiets gaat

nog even een vervelende melding heb gisteravond weer iets gebloed niets in mijn onderbroek maar elke keer bij afvegen kwam er iets rood van morgen was het donkerrood/bruin zal dit oud bloed van innesteling kunnen wezen ben nu wel angstig aan het worden dat het misgaat ben ook nog steeds niet misselijk wat ik normaal met 6 weken word hier word je wel erg onzeker van ..

tot horens liefs maggie

Terug
Bovenaan