Hi meiden!
Jeetje mina..dit is niet meer bij te houden hoor! Ik wilde persé de special van grey's anatomy zien, kan niet wachten tot het weer begint, heerlijke serie! En ook friends liet me maar niet los...in de reclames ff bijlezen en nu kom ik zitten...en is iedereen slapen
Toen ik voor de 1ste ging, ging het "forummen" me een stuk makkelijker af! ;-) Ik werkte onregelmatig, dus had geregeld overdag en door de week vrij, lekker het huis voor mezelf, alle tijd voor de pc. Nu, werk ik 5 dagen in de week overdag en heb een meisje van 4 jaar rond huppelen...en m'n man wil 's avond ook nog aandacht...belachelijk hè!
Maar goed...ik probeer het bij te houden...en geregeld te reageren. En ik probeer zeker om eens aanwezig te zijn als jullie er ook allemaal zijn, dat kletst wat gemakkelijker mee!
Verder ben ik nog steeds niet ongesteld, af en toe een beetje buikpijn, maar dat lijkt alleen maar minder te worden eigenlijk. Heb het gevoel dat ik "ff niet meer mee doe"...ik zit niet in een klusronde....ben niet zwanger....ben niet ongesteld...heb niks om op het lijstje erbij te zetten...zielig ben ik hè!?
Hahahaha, nee hoor, komt allemaal wel goed...maar wel een beetje snel graag!
Liefs, Edith.