one2bemums

he wat een lekker ventje heb zelf ook 3 lekkere mannetjes moet je maar bij mijn hyves kijken want ik heb geen idee hoe ik mijn foto's hier kan krijgen en uitleggen helpt waarscheinlijk ook nie want ik ben niet erg technisch

liefs maggie

en Bianca leuk dat je meeklets

sweety leuke foto weer!
Nou edith ik ben al met al een kwartier bezig geweest om te kijken tot hoever die banners gaan terwijl jij het gewoon aan mijn banner gezien had!

Liefssss

he maggie, heb al gespiekt en idd lekker mannen hoor, vooral de middelste is er stoer...

ja lief he loth hahahaahhaha ben nu met nog 1 foto bezig maar die is er nog niet...

heb volgens mij ook de griep te pakken want voel me absoluut niet lekker   en af en toe weeig in de maag maar het eten smaakt me wel en ben dus nog niet zo misselijk als bij andere zwangerschappen het bloeden is voorbij nu maar afwachten

liefs maggie

he wat naar maggie, beterschap, wel fijn dat het bloeden gestopt is meis!! dat geeft de burger weer moed he!!

kus

he sweety las bij een ander forum wat je voor werk doe erg gaaf   dus als ik mooi wil worden moet ik bij jou wezen ..heb ik soms hard nodig voel me soms 80 ha ha

liefs maggie

Meiden mijn mannetje is weer thuis dus ik ga afsluiten!
Maggie ik denk aan je hoor meid!

Slaap lekker allemaal
Kussss

slaap lekker lothje...droom fijn lieverd en tot gauw!!

tuurlijk maggie je bent meer dan welkom hoor hahahhahaa

Terug
Bovenaan