one2bemums

hoi hoi!!!
Ik ben weer bijgelezen!! hihi!! Ik zie het al je moet wel ff elke avond hier kijken anders kan je beter een vrije dag nemen!! haha.. maar weer leuk!! Het was weer gezeliie gisteravond zag ik!! Leuk!!

Kun je gefrusteerd van raken he edith als je dan een foto wil plaatsen en het lukt niet!! ik wel tenminste!! Hoop dat het gauw lukt, we zijn nu natuurlijk nieuwschierig!!!

He Bianca wat leuk jij ook hier!! Welkom!!!
Marieke jij ook welkom!!

Maggie lees dat het bloeden is gestopt!! Fijn voor je!!! Maar nog niet fit dus!! he balen!!! Hoop dat je gauw opknapt!!!!

Weekee; hans Liberg was weer erg goed!! echt lachen!!! hij zit nu 25 jaar in t vak en deze show zitten allemaal hoogtepunen, dus best veel bekende dingen maar echt weer lachen!!! De avond vloog om en voor je t weet zit het er al weer op!!!!
Heb nog ff aan je gedacht!! zei tegen m'n moeder ken ok iemand die is 3 keer geweest!! hihi, vond ik zo'n leuk verhaal!!!

Ik had dat ook al bedacht als ik vragen krijg zeg ik gewoon van het forum van Roger federer!! hihi handig, maar gelukkig die vraag nog niet gehad, want ik ken mezelf, hoop dat ik dat met stalen gezicht kan zeggen!! hihi

Vnadaag nog een vrije dag!! lekker luze gister ook al!! Maar op woensdag ben ik altijd vrij dus wel heerlijk na zo'n avondje!!

Nou mijn ongi is foetsie dus kan weer gaan klussen, wel lastig nu met zo'n lange cyclus, wanneer is dan je ei, ligt dat ook later of niet??? We zien wel!!!!
Maar extra klussen denk ik hihi.....

Fijne dag allemaal!!!!
Groetjes, marieke

O weekee ik denk aan je!! zeker spannend als je moeder naat t ziekenhuis moet!!! We duimen dat het goed gaat!!!!!
M xx

hahah ach ja ik zeg altijd maar: die Hans Liberg is zoooo goed. ik zou zo nog een keer 3 keer heen willen hoor  Maar mooi, dat het geweldig was (had ook niet anders verwacht)

Hoe lang is je cyclus nu? Je ei springt (voor zover ik het weet) en dan 14 dagen later wordt je ongi..misschien dat je het zo even kunt berekenen? Maar wel mooi dat ongi weg is..hehe.

ja mijn moeder heeft kanker...niet zo mooi, maar we zijn allemaal erg positief. Dus even spannend allemaal.

Rot om te lezen van je moeder!!!!   wel blij om te lezen dat jullie er positief tegen aan kunnen kijken!! Volgens mij is dat heel belangrijk! en weet dat we aan je denken!!

Ik had nu cyclus van 33 dagen, dan zou mn ei rond de 28e liggen, dat is pas volgende week donderdag lijkt dan voor mijn gevoel zo lang!! maar ja gewoon mijn lichaam een beetje in de gaten houden, misschien kan ik het merken....

groetjes!!

hey weekee, wat erg dat je moeder zo ziek is vaal sterkte daarmee,en hoe zit dat metjouw ik las zere tepels heb jij soms gauw je NOD en hoe zit het met de rest.

ben nu regelmatig erg weeig tegen misselijkheid aan moet maar ff rustig aan doen

liefs maggie

Maggie, is het van de griep of toch van je zwangerschap nu?? Enig idee??
Doe wel ff rustig aan en zorg goed voor jezelf! of laten doen door je mannetje als die weer thuis is!

Weekee zeer kan dat doen he???? Ik weet het nog heel goed van vorige maand hoe dat voelde!!!!

M
xx

nee de griep is volgens mij wel weggetrokken dit komt toch door mijn beepje

en de kids zijn zo lief de oudste kwam gister uit school en vroeg direct hoe het met mij en de baby ging schattig he

liefs maggie

mijn feestje is begonnen hing net boven de pot maar ging nog net goed..

maggie

ga nu lekker op de bank liggen

Terug
Bovenaan