one2bemums

ik ben der ook van tussen meiden, slaap ,lekker voor later en tot morgen weer!!

kussssssssssss

nou wat stom...lukt niet met de foto! En het is me toch al eens eerder gelukt hoor, snap er niks meer van

Jeeeeeetje hee. Weten jullie wel hoe lang het duurt om ff bij te lezen als je dier precies 24 uur niet bent geweest?

Maar hier ben ik dan. loth en Sweety...truste!!

Edith, wat "fijn" dat je nu duidelijkheid hebt. Het is jammer dat je niet zwanger bent, maar nu kun je in iedere geval verder. Oh en nog even op de banners op lilypie.com. Jij zei dat ze niet verder gaan dan 37 dagen. Dat klopt niet. Als je links in de grote balk kijkt zie je dat je twee verschillende periode banners kunt maken. Een is inderdaad tot 37 dagen, de ander gaat wel tot 80 dagen geloof ik. Kijk maar even.

Marieke, hoe was het eten en hoe was "de nieuwe show" van Hans liberg? Hij is goed he?  Oh en trouwens...jij kunt gewoon zeggen d t wij van het Roger Federer forum zijn misschien?

Hey bianca, leuk dat andere jan 08 stoppers me hierheen volgen. het is hier erg gezellig dus klets lekker mee.

Ma_rieke ook welkom hier!!

oh...dier is HIER natuurlijk...kun je zien dat ik er lekker bij ben met mijn koppie..pfff.

Oh en maggie...ik heb je toegevoegd op hyves hoor.

Idd...Ik zie nu dat het ook mogelijk is om een langere cyclus te maken bij lilypie! Maar....als ik 'm wil plaatsen, krijg ik steeds "De data is niet correct. Zorg voor correcte HTML of verwijder ongeldige tekens" Ik doe gewoon copy en paste...dacht toch dat het voorheen ook zo lukte...

Au Au au!   Klinkt misschien enorm dom, maar ik heb zo'n last van mijn tepels...durf ze haast niet aan te raken... pfff.

Nou vandaag wordt een spannende dag voro mij. Mijn moeder wordt opgenomen in het ziekenhuis en morgen wordt ze geopereerd...ik ben vrij zenuwachtig....Dus ALS ik de komende dagen niet zoveel online ben, dan weten jullie waarom. Maar misschien blijf ik gewoon komen hoor..beetje afleiding.

Terug
Bovenaan