one2bemums

Hoi allemaal,

Lotje wat een geweldig nieuws heb je.
Ik kan niet wachten totdat ik ook naar een echo mag gaan.

Sweety, ik hoop voor je dat de laatste keer seks op een gunstige dag is geweest en wie weet ben je misschien wel zwanger.
Maar een vraagje, waarom kan december niet??
Ben je dan weg of andere redenen?

Mijn man vraagt altijd (al 2 rondes) wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Ik geef hem dan de dagen en dan heeft hij er al heel veel zin in. Maar zijn achtergrond is dat hij dan blij is dat hij dan veel seks krijgt. Na mijn eerste  zwangerschap heeft hij weinig of geen  seks gekregen, dus hij is blij met alle klusdagen die hij kan krijgen.

Maar iedere man is helaas anders.

Groetjes Bianca  

Sweety en loth zijn jullie echte zussen of is dit een spelletje??

Als jullie echte zussen zijn hoe kwamen jullie erachter dan dat jullie elkaar kenden?
Is wel grappig als je allebei op dit forum meepraat maar niet je echte naam gebruikt, waardoor je niet weet dat je met je zus aan het forummen bent.

Groetjes Bianca

hoi bianca,

dan bof jij idd met jou vent!! ben bijna jaloers!!! de mijne is heel veel anders idd zoals je leest...en in december is er niks, maar wij hebben dan heel veel verjaardagen al en de feestdagen...lijkt mij geen leuke tijd voor een kindje om jarig te zijn en 3 vriendinnen bevestigen mij dat ook...dus nu kan ik nog een beetje kiezen, dus slaan we 1 maandje over om te klussen..maar stel nou het toch gebeurt, nou dan is het meer dan welkom hoor!

en nee, Bibisch en ik zijn geen ECHTE zusjes, maar ze is mijn aangenomen kleine zusje en dat voelt net zo echt!! ze is mijn schatje!! vandaar.

kus

Zo ligt je mannetje (de kleine variant) lekker te slapen? Die van mij was zooooo moe maar niet naar bed willen he overal tijd oprekken nou hij lag nog geen 10 minuten en we horde hem beneden snurken hahaha.
Kan me voorstellen dat jeje vreselijk op zit te vreten. Ik denk dat ik hem gewoon wakker zou maken alleen al om het idee dat ie durft te gaan slapen hahaha.
Lieverd ik snap dat je deprie bent maar nogmaals niet opgeven hoor deze maand! Het kan nog als je morgen je ei hebt en jullie hebben dan ook seks dan is alles nog mogelijk!

Bianca wat fijn dat jou mannetje wel mee werkt hihi. De mijn eheeft ook geen hekel aan de klusdagen vorige maand hebben we 2 weken om de dag geklust omdat ik niet wist wanneer me ei was en dat vind ie echt niet erg al moet ik wel zeggen dat na al dat geklus we elkaar een week niet aangeraakt hebben hahahaha. Maar wat ik dan wel weer heel vervelend vind is dat ik teleurgesteld ben als het niet raak is en hij zoiets heeft van ach het komt als het komt en ik wil dan deze maand heel graag er nog voor gaan maar helaas vriendlief liever niet want als ik dan overtijd zou lopen zitten we al in december. En daar kan ik zooooo kriegel van worden alsof het hem niet interesseert ofzo en ik er meer voor wil gaan dan hij. Dit is trouwens volkomen onzin want ik weet dat het niet zo is maar ja helaas gaan gevoel en rationeel denken niet altijd samen hahaha. En december willen wij net als swety overslaan omdat we gewoon heel egoistisch zijn en liever geen kindje in de feest maand willen. Vinden we geen maand om jarig te zijn, het is dan altijd al zo druk. Nu hebben we die luxe nog om te zeggen deze maand slaan we even over maar als ik over een jaar nog niet zwanger ben dan denk ik daar heeeeel anders over waarschijnlijk!

Aha, leuk om te horen.

Ja, daar heb ik ook over nagedacht. Zouden we in december wel een kindje willen hebben.
En het antwoord was ja uiteraard, maar liever in een andere maand.
Deze maand wordt het ook al niks dus ik ga niet nog een maand over slaan.
Dus mocht ik volgende maand zwanger zijn, dat vindt ik dat superleuk.
We hebben verder geen verjaardagen in de maand december.

Maar als we mochten kiezen dan zou het januari worden.
Baby in januari geboren ik in februari jarig man in maart jarig, zoontje jessey is april.
Vier maanden op rij is ook wel grappig.

Groetjes Bianca

uhmmmmm ff denken...omdat we veel overeenkomsten hadden en het ontzettend goed met elkaar konden praten en we op 1 lijn liggen met bijna alles, toen zei ik tegen je, goh je had mijn kleine zusje kunnen zijn, welke vader heb je hahahaha en toen heb ik je geadopteerd als mijn zusje.. en toen zijn we elkaars famieliestamboom aan elkaar aan het vertellen gegaan en nu heb ik een extra neefje en jij extra neefjes en nichtjes hahahahhahaha

Hoi hoi,

Toen ik afgelopen 11 februari ongi moest worden. Wou hij 10 feb. al testen, maar ik niet.
De volgende ochtend waren de rode duivels gearriveerd en ikzelf was niet eens teleurgesteld, maar hij wel.
Ik dacht zoiets van ach het is de eerste ronde, en hij dacht meteen oh jee wat erg en NU??

Grappig dat een man toch meteen zo mee kan leven, maar met andere dingen heeft hij die intresse niet hoor.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan