Hallootjes!!!!
Zo ik ben weer bijgelezen!!!
Hoop dat ik het allemaal nog kan onthouden!!! hihi!!!!
Had gisteravond nog vergadering van mijn werk, dus laat thuis en het was saaai!! Maar ja.
Had hier wel even gelezen maar was zo moe ben darna gaan slapen.
Loth gefeli met je nieuwe baan!!\ Leuk!!!! en de babygroep helemaal leuk!!! Ik heb tijdnes mijn spw stage gelopen op ene peutergroep. Leuk werk!!!
Bianca is je mannetje al weer thuis of duurt dat nog ff.....
Loth en sweety heb jullie zusjes verhaal gelezen!!! helemaal leuk!!! Ik heb dat gehad op het roger federer forum en heb nu ene paar heel leuke vriendinnen overgehouden!!
Eigenlijk echt leuk dat je via een forum zulke leuke contacten opdoet!!! had jullie hier niet willen missen!!
Linneke hoop dat je tegen de tijd dat er een ontmoeting komt er anders over denkt!!
Welkom Yvonne!!
Sweety he baal voor je me!!!! Maar wie weet is het super zaad en heb je toch een klein kansje!!
Wij klussen in maart ook gewoon door! Heb ik ook wel over gedacht hoor, dan is het december, maar we willwn ook zo hgraag een kindje en ik ben toch 30 dus elke maand die we kunnen pakken doen we... Maar hoop natuurlijk stiekum dat het niet meer hoeft!!
Nou volgens mij ben ik wel weer bij!! haha
Alle andere meiden succes met klussen of wachten!!!
Tot gauw!!
Knuffff marieke
O ja mij kunnen jullie vinden op hyves onder marieke in ommen. Ik hoor wel van veel mensen dat ze me niet kunnen vinden, zeg het dan even als je toch wil gluren, dan zoek ik jullie wel even op!!