one2bemums

Bianca hoe kan je jouw vinden dan, staan zoveel bianca's op in amersfoort......
(ben niet nieuwschierig hoor!!!!)

Wat een heerlijk cluppie zijn we toch!

Zo dat moest ik even kwijt!
Kennen jullie dat dat je voor je kledingkast staat en denkt goh ik heb niets om aan te trekken? Wat natuurlijk helemaal niet waar is want er liggen stapels in maar het of oud of gewoon niet leuk meer hihi. Ik ga dus even lekker shoppen op het internet!!!!! Wil wel weer eens wat anders aan. Heb altijd hetzelfde spijkerbroek met een simpel shirt dat ben ik dus zat hahaha.

Had net me (echte) zusje aan de telefoon ze woont momenteel in Ierland en heeft zo een heimwee. Ze is daar een jaar als au pair maar weet niet of ze daar nog wil blijven. Ze is er vanaf september en heeft het gevoel nu wel klaar te zijn daar. Voor het eerst dat ze daar zit wilde Thijmen met haar praten door 'de grote telefoon'. (de huistelefoon dus) hij heeft wel 10 minuiten zitten kletsen en zoentjes geven op de hoorn zo schattig! Zuslief dus meteen in tranen. Vind het zo zielig voor haar maar wel heel knap dat ze dit aandurft.

Nou meiden tot vanavond?????

Kusssss

Ja!!!!! dat ken ik!!!!!!! haha wie niet!!!!
En vooral nu als het voorjaar wordt ben die dikke truien zat!!!!!
Heb net een leuk bloesje gekocht van street one!!! dat is echt mijn merk!!! helemaal leuk!!! alleen nu wilde ik zatredag ook mijn nieuwe schoenen aan maar die zijn meer donkerbruin maar ook wel dat bloesje en dat is zwart wit...... dus dilemma!!!!! Maar ik doe er ene spijkerbroek onder dus volgens mij kan het dan wel!!!! haha.......

Al wat gevonden intussen loth???

zussie, kom maar eens bij mij thuis sjoppen want ik doe heeeeel veel kleding weg hahahahhaha allemaal merk dus wie weet zit er wel wat bij voor je! leuk hoor je nieuwe baan spannend, heb je de ontslagbrief al gegeven??

vliegirl, fijn dat je het hier leuk vind, we doen ons best hahahahahha weinig moeite om de te doen he, wij zijn gewoon leuk hihihihi

ik heb buikpijn vandaag en nee niet mijn ei want het is dag 19, en dat lijkt me stug. had maandag ook al steken en gister ook iets meer en vandaag echt buikpijn ff...heb gelezen dat als je eenmaal de 1ste steken voelt dat dan net je eisprong is geweest en alle buikpijn daarna is de 'wond' die de eisprong na laat...tja, dan heb ik nu dus nabuikpijn hahahah geen idee maar gaat wel weer over he! ik heb mijn ronde eraf gehaald bij onze lijst want iktel de rondes nu ff niet meer en dit was dus geen serieuze ronde aangezien er niks is gebeurt helaas...ik zet mijn rondes er wel weer bij wanneer het weer serieus is oke!

liefs sweety

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus
3
4
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11
12
13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus
30
31

hey dames...

Loth wat leuk dat je bent aangenomen op een kdv daar werk ik zelf ook.... Met mij is alles goed ben druk in de weer met ovu testen...ben benieuwd mijn ei moet een deze dagen toch wel uit komen....het lijkt wel pasen ..

en hier is het weer rustig he....

Sweety heb ik jou op hyves???weet nie meer wat je echte naam is...

@ vliegirl nee ben niet goed in ontmoeten van mensen zoals ik al zei ben een erg bescheiden en schijterd meisje....

Hai,

Jeetje wat kletsen jullie gezellig veel! Haha..Heb aardig wat bijgelezen, maar niet alles hoor was echt te veel!
Loth gefeliciteerd met je ontzettend leuke nieuwe baan!! Heel de dag met kinderen werken lijkt me echt super hoor...
Ook ik sta inderdaad vaak voor me kast en niet wetend wat ik nu weer aan moet en altijd denken dat je niks meer hebt haha! Maar is volgens mij echt een vrouwending hoor.
Pff ben alweer vergeten wat ik nu allemaal wilde typen.
Volgens mij heeft Weekee bijna dr NOD,spannend hoor! Weet je al wanneer je gaat testen? Al last van kwaaltjes?
Ik probeer me iedere dag weer in te houden om het niet te testen, maar m'n geduld begint een beetje op te raken zeg.  Nog een weekje wachten....

X Yvonne

Terug
Bovenaan