one2bemums

maar yvon je staat niet op de lijst...heb ie al kwaaltjes??? Ik zei net tegen mij lief nu kan ik de kattebak nog doen...zeg ie heel lief neej doe ik wel....want misschien ben je nu wel zwanger,,,,,,ja duh.....

Hai linneke,

Wat lief van je vriend zeg! De mijne doet het ook al 2 maanden, met dezelfde redenen! Echt zo lief dat ie zo meedenkt.
Ik had me gister toch echt op het lijstje gezet, maarja bijdeze nog maar een keer!
Verder had ik vandaag wel last van krampjes alsof ik ongesteld ging worden. Dus ik iedere keer met spanning naar de wc! En het lijkt ook of ik soms wat last heb van me borsten, maar volgens mij zit dat tussen m'n oren haha!!

X Yvonne

Vergeet ik nog het lijstje

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus
3
4Yvonne, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje, op 19 feb eisprong gehad!
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11
12
13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus
30
31

jah ik moet ook zeggen dat ik elke maand last heb van mijn boobs...maar ook van van alles en nog wat maar nu kan ik het terug vinden op internet waar ik last van heb gehad en hoef ik me niets te verbeelde.....ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat ik misschien zwanger ben.... ik?? maar goed daar heb je ook een wen periode voor..

Hoi hoi,

Wat is het toch altijd gezellig hier.

Marieke, ik ben Bianca van Hoeijen uit amersfoort.
Kan me voorstellen dat je niet wist welke van de 100 ik ben.

Loth, ik heb op dit moment ook al zo'n zin om iets nieuws te kopen, maar bij mij komt het altijd omdat de zon gaat schijnen. Ik de winter heb ik daar helemaal geen last van.
Een lekker dikke trui en ikke ben tevreden.

Had net mijn mannetje aan de lijn en ik begin hem na een week toch wel te missen.
Heel gezellig met jullie hoor, maar erg leeg in bed.

Groetjes  Bianca

linneke, bij mijn eerste zwangerschap knapte op de dag dat ik een test ging doen, gewoon spontaan mijn bh stuk.

Nou was de kwaliteit niet meer super, maar het paste gewoon allemaal niet meer.
Nu let ik erg op of het strakker wordt, maar ja het is niet gezegd dat je die symptonen ook hebt met een tweede zwangerschap, helaas.....

Helloooooo

Toch nog een paar leuke shirtjes gevonden jippie!!!!!
Er komen weer spannende dagen aan zag ik leukkkkkkk athans voor mij want ik zit niet in spanning hahahaha maar duim voor iedereen hier hoor!!!!
Oke en de rest weet ik niet meer gaat weer lekker. Zal er de volgende keer een tweede scherm bij openen dan kan ik terug lezen hihihi.
Heb me ontslag brief nog niet gegeven me baas was er gister niet morgen wel dus dan neem ik ontslag vind het echt spannend hoor!

En ja echt een vrouweding dat bezig zijn met kleding en passen die schoenen nou wel of niet hihihi.

Kusssss

Oja sweety ik kom graag bij je shoppen maar wanneer?????

as je mij zoekt op hyves...ik sta bij weekee en edith...ben meisje met roze truitje dat linda heet p

Terug
Bovenaan