one2bemums

zal ik het anders zeggen dan...ik ben dikker dan ik normaal ben...het is niet zo dat ik te dik ben maar wel dik....en bij mij zit het op mijn heupen en bips...maakt verder niet uit..hoort er eemaal bij

Ik heb het al door.
Hoe je een nieuwe topic moet aanmaken.

Altijd handig voor in de toekomst.

Wat leuk ik zal je even gaan accepteren!

Bij het eerste scherm zeg maar waar je alle onderwerpen ziet staat een button 'nieuwe discussie openen' daar ga je heen en voila daar geef je als naam one2bemums 2 of natuurlijk een andere naam als je een ander topic opent je schrijft een berichtje en klaar iskees!

Kan iemand mij vertellen waarom alle leuke bikinies zo duuuuuuuur zijn????

Nou had een heel verhaal getypt en weg!!
Dus maar weer opnieuw!!

Mijn ouders zijn net weg, waren hier een dagje ben ff met mn moeder wezen shoppen en mijn vader is met schilderen van huis begonnen. lief he!!
Heerlijk om ff in kleding winkels te snuffelen naar kleren enzo!!

Bianca ik ga zo ff kijken!!op hyves!!

Wel lekker he loth wat meer rust!!
Ik heb dat nu wel nu de eerste maand voorbij is en denk nu ok het kan ook heel goed langer duren en op alles wat je voelt geefik niet meer zoveel acht want vorige maand voelde ik ook van ales en dat was ook niets!!
dat geeft ook wel een stukje rust voor mij!!

Vind het wel moeilijk om je ei te voelen, volgens berekeningen zou het morgen zijn (perdictor.nl) maar het rommelt al een paar dagen mijn buik....
nou ja we zien wel!!

Ok linneke wel vervelend dat je dikker bent dan normaal. Kun je je echt rot over voelen he? Ik in ieder geval wel oh wat kan ik dan balen van mezelf maar ja inderdaad hoort erbij!

Sinds mijn eerste zwangerschap heb ik heupen.
Aan het begin vond ik dat geweldig, maar nu toch iets minder.

Vroeger had ik altijd maatje 34 en superdun en ook nog eens aardig lang.
Niet leuk dus.
Nu, ben ik gegroeid naar maatje 38 en ben ik minder tevreden.
Vooral een buikje wat ik er eigenlijk af wil, maar het liefst niets voor hoef te doen.

DAN moet je NIET bij de duure gaan kijken....whahaha...ben melig... misschien als je low budet en een niet te grote voorgevel hebt bij H&M kijken... ik pas ze daar niet

maatje 38 heb ik niet,,,,,meer maatje 40/42 ....ik zou tekenen voor maatje 38 hoooooor

Terug
Bovenaan