one2bemums

Hi Meiden!
Zooo....kopje koffie erbij ...gezellig!
Ik lees hier en daar wat kledingdrama's...hier nog een! Normaal maak ik me niet druk om kleding, ben een spijkerbroek-type, shirtje, vest, effen kleuren...beetje saai eigenlijk! ;-) Maar goed, nu gaat 14 maart m'n schoonzusje trouwen en dan wil ik natuurlijk wel een beetje "kek" voor de dag komen! Had ik maar een stylist die even voor me ging shoppen...want ik hou er niet van! Een vriendin van mij is wel gek op shoppen en die wil me wel komen assisteren. Zij heeft ook wat meer kijk op wat leuk staat enzo...ik zie dat niet vanaf een kledingrek. Dus als er hier ook iemand is met een goede kijk op kleding...tips zijn welkom!
Liefs, Edith.

dat vrouwe ding (kleding kopen) heb ik al een paar maande niet meer...ik voel me namelijk dik ( hebben meer vrouwen) dus vind kleren kopen dan niet leuk... ben trouwens gestopt met roken en dan kom je wat   aan.... en dan komt er bij ik wil dadelijk al ik de kans krijg zwanger te worden HEEL VEEL positie kleding te kopen...mmmmmmmmmm kan niet wacht en natuurlijk is het hier kei mega onwijs super cool gezellig...... gezellige mensen hebben oook gezellige dinegen..

Kan me goed voorstellen hoor Bianca dat je je mannetje nu begint te missen! Zou ook geen week zonder kunnen veel te eenzaam. Ben echt een gezelligheidsmens en ik vind het vreselijkals we niet samen naar bed kunnen hihi.
Wat lief trouwens dat jullie mannen de kattenbak al doen! Die van mij piekert er niet over ook niet als ik zwanger ben dan bouwt ie wel een kattenluik in de deur. Alles zodat hij niet die bak hoeft te verschonen.
Meiden ik moet zeggen dat nu wij deze maand niet bewust bezig zijn ik zo een rust heb. heb geen idee welke dag ik nu zit wanneer me ei ongeveer zal zijn etc. we gebruiken deze maand nog geen condoom dus er is wel een kansje dat het raak zal zijn maar die is klein.

Kussss

Linneke jij dik?!?!?!?!?!?!
Ik was gewoon zo uitgekeken op elke keer hetzelfde aan ik heb nu oiok echt dingen gekocht die ik anders niet zo snel zou kopen gewoon om eens wat te veranderen. Daar kan ik zo vrolijk van worden! Maar ik koop ook eigenlijk geen broeken want stel je voor dat ik zwanger raak dan pas ik er toch al snel niet meer in en shirts koop ik op het moment die mee rekken zeg maar hihihi hoe bedoel je geobsedeerd hahaha

Loth, ik heb je uitgenodigd op hyves.

Wel ingewikkeld hoor al die bijnamen.

Groetjes

Nu weet ik nog steeds niet hoe je een nieuw topic moet openen.

Kan iemand me dat uitleggen

xx Bianca

jah bianca je hebt me gevonden.... hoera je gaat door voor de koelkast...

Jah zal mijn kleur van mijn kleding onthullen ik heb echt alleen maar ZWART de kleur van mijn kleding vandaag is zwart wat zwart hoort te zijn....p

maar linneke,
een vraagje, hoezo denk je dat je te dik bent??

xxx Bianca

Terug
Bovenaan