Ongeduldig, eerste echo

<p>Wie heeft het ook zo moeilijk met wachten op de eerste echo!</p><p>En dat terwijl ik nog een kleintje van 8,5 maand heb en werk!</p><p>Eerste echt is pas 20 juli... </p>

Haha ja zelf 2 weken klinkt lang. Ik "pas" over 3 weken? Ben de dagen aan het aftellen, je wil toch weten of alles goed gaat daarbinnen.

Ik ben ook echt super ongeduldig! Ik merk dat ik ook gewoon heel onzeker ben. Voor mijn gevoel zal een echo met een kloppend hartje de onzekerheid wegnemen. Ik heb 12 juli de eerste echo en kan echt niet wachten. Concentreren op het werk is ook lastig merk ik :p 

Jep, heel moeilijk. Eerste echo pas 28 juli. Heb een kleintje van bijna 2 lopen en werk 4 dagen in de week maar kan nergens anders aan denken haha.

[quote quote=10464636]Ik ben ook echt super ongeduldig! Ik merk dat ik ook gewoon heel onzeker ben. Voor mijn gevoel zal een echo met een kloppend hartje de onzekerheid wegnemen. Ik heb 12 juli de eerste echo en kan echt niet wachten. Concentreren op het werk is ook lastig merk ik ?[/quote]
Ja precies, maar het ook meer echt maken! Spannend! 
Ja ik merk dat ik dat ook echt lastig vind?

[quote quote=10464750]Jep, heel moeilijk. Eerste echo pas 28 juli. Heb een kleintje van bijna 2 lopen en werk 4 dagen in de week maar kan nergens anders aan denken haha.[/quote]
Ah haha dan ben ik dus niet de enige. Die het druk heeft en toch maar blijft denken aann de 1e echo?

[quote quote=10464841]Ik ben ook super ongeduldig.. mag vrijdag 2 juli. Schiet nu eindelijk op.[/quote]
Ooh dat is bijna! Lucky you!

Terug
Bovenaan