Ongeduldig, eerste echo

ohh spannend! dat is inderdaad al bijna! Ik mag 12 juli langskomen voor een eerste echo. De verloskundige dacht dat ik dan 8 weken zou zijn. Ik heb echter een lange cyclus, dus ik denk zelf dat ik dan nog maar 7 weken ben. Gelukkig mag ik om 8:30 al langs komen, dus ik hoef niet de hele dag zenuwachtig de te wachten. Ik merk dat de tijd in het weekend ook sneller voorbij gaat! 

Spannend de eerste echo
Hier ook 8 juli de eerste echo ben vooral bang dat er niks te zien is sept vroege miskraam en toch nog 3 positieve testen en bloed geprikt was positief en na 3 week de echo en niks te zien dus nu erg onzeker heb weer bloedverlies gehad alleen dit was na de positieve test en de vorige was het bloed er al voor de testdstum zo spannend de eerste mag vrijdag al succes dames hopelijk allemaal goed nieuws

Spannend dames, zoveel die ook in spanning wachten. Wat gaan de dagen langzaam als je ergens naar toe leeft??
Succes dames. Laten jullie weten als je geweest bent, dan hebben wij (ik en de dames die nog moeten) toch nog iets om mee te lezen?

De weg naar de eerste echo is altijd lang! Ik mag over 3 weken (19 juli).. ook al zorgt mijn zoontje van 1,5 jaar voor genoeg aandacht en werk ik 2 dagen per week, het duurt gewoon lang.

Zijn er al meiden die hun eerste echo hebben gehad? Ik moet nog even wachten tot as maandag, maar het begint nu wel al dichterbij te komen. Ik merk dat de tijd in het weekend sneller voorbij gaat en maandag ochtend kan ik meteen om 8:30 komen!! 

Terug
Bovenaan