Ongeduldig, eerste echo

Ja maar echt, dat duurt zo lang! Ik.mag deze vrijdag en de vorige keer was ik in verwachting van een tweeling, waarvan één het niet heeft gered, maar toch ben ik weer bang voor een tweeling. Ben de hele dag aan het spugen, extreem moe en ben al 9 kilo kwijt sinds dat we erachter zijn gekomen dat ik zwanger ben.. Zal de verloskundige niet blij mee zijn..

Sterkte!
Hier ook heel ongeduldig.. de dagen kruipen voorbij, terwijl ik echt wel een druk leven heb. In april een miskraam gehad en nu iedere keer dat ik me iets minder "zwanger" voel, bang dat het weer mis is. Ik weet dat dat onzin in, want bij mijn zoon (net 1) had ik ook niet altijd evenveel klachten. Ik mag 29 juli pas, dus nog dik 2 weken wachten..
Succes allemaal! 

Wat ontzettend rot voor de dames die geen goede echo hebben gehad. Heel veel sterkte en hopelijk mogen jullie alsnog snel een kleintje verwelkomen...
Ik heb gisteren met 6 weken en 6 dagen de eerste echo gehad en hoe rot het ook voelt om te zeggen, we hebben onze kleine gezien en een hartje gehoord en gezien. Omdat bij mij ook de klachten steeds wisselden en er ook best goede dagen tussen zaten, was ik erg gespannen. We zijn nu ontzettend opgelucht dat alles goed gaat. Op de een of andere manier valt er nu een spanning van ons af en geeft het wat rust. Succes nog even met wachten voor de dames die binnenkort de eerste echo hebben!

Wat fijn om te horen Tess!! Lekker genieten van je zwangerschap! Ik hoop nog steeds op 22 juli een harder kloppend hartje te zien! 

Wij hadden gisteren dan eindelijk de echo. Er was een kloppend hartje te zien en de voorlopige uitgerekende datum is wel heel grappig: 22-02-2022. Besef me hoeveel geluk we hebben dat alles goed gaat. Hoop voor iedereen op goed nieuws.

Terug
Bovenaan