<p>Mijn zoontje wordt binnenkort 6 maand en wij zijn stilaan ten einde raad. Ik heb het gevoel niets goed te kunnen doen voor hem, ook al weet ik dat hij niets expres doet en vermoedelijk last heeft van iets.</p><p><br />De laatste dagen/weken zeurt hij de hele dag door, vaak nog geen 30min nadat hij wakker is, ook al heeft hij bvb. een goed dutje gehad. <br />Hij is snel verveeld, boos, overprikkeld, niets helpt op zo'n moment. <br />Fysiek contact troost hem niet, draagzak frustreert hem en maakt hem nog bozer. <br />Het is de hele dag zoeken naar dingen om hem af te leiden en continu naar de klok kijken wanneer hij terug in bed mag (overdag). Inslapen lukt gelukkig vlot, wel altijd mits een paar minuten gekrijs, maar hij wordt heel snel , te snel terug wakker. Dit is hetzelfde 's nachts.<br />Ik moet er ontelbaar veel uit en zou niet liever hebben om hem zelfs bij mij in bed te pakken... Maar hoe meer ik hem wil troosten en ik bij hem ben, hoe harder hij begint te krijsen. Dit is een verschrikkelijk gevoel want ik weet gewoon niet wat te doen. Dan moet ik hem laten liggen, omdat hij uiteindelijk uit zichzelf wel zal stilvallen, al snikkend..... <br /><br />De doorbroken nachten zijn vreselijk vermoeiend maar dat is mijn grootste zorg niet. Het gevoel hebben dat er iets scheelt en dat ik hem niet kan troosten, dàt is verschrikkelijk. <br />Uiteraard zijn we al vaak naar de dokter gegaan, vooral omdat we heel lang gesukkeld hebben met zijn voeding. Sinds hij Pepti krijgt (tegen KMA) is het iéts beter, maar nog niet voldoende. <br />Ook heeft hij sinds een paar weken letterlijk élke dag verhoogde temperatuur, voortdurend tussen 37,9 en 38,2. <br />Toen deze koorts-situatie begonnen is kwamen zijn eerste tandjes er door, maar die zijn nu al mooi gegroeid en de koorts blijft. <br />Het is ook sinds die koorts dat hij de hele dag door zeurt, dus dit speelt vermoedelijk een rol? <br />Daarvoor was hij al een moeilijke slaper en moeilijke eter, maar nu hij sinds een paar weken de hele dag door niet te pruimen is en vaker ook weent is het voor mij echt lastig geworden. Ik wil mijn kind kunnen helpen. </p><p><br />Zijn bloed is recent getrokken (ivm infecties of dergelijke), daar is niets aan te zien. De dokter zegt dat het misschien nog steeds KMA kan zijn en dat Pepti niet volstaat, dat we Nutramigen eens kunnen proberen. <br />Uiteraard gaan we dit nog een kans geven maar ik wil niet al mijn hoop weeral op een nieuwe melkvoeding richten. <br />Ook toont hij verder geen grote symptomen zoals uitslag of krijsen bij het drinken ofzo. <br />Zijn symptomen zijn slecht slapen, erg prikkelbaar zijn, gevoelige darmen, koorts, en fysiek met rust willen gelaten worden. </p><p>Wij zijn ten einde raad en ik wou vooral mijn verhaal eens kwijt. Misschien dat iemand hier wat van herkent of iemand tips heeft voor ons, die we nog niet hadden overwogen. </p><p>Alvast bedankt... </p><p> </p><p> </p><p> </p>