[quote quote=10293125]Wat vreselijk dat je kindje zich zo rot voelt, als moeder voel je je zo machteloos! Ik herken wel wat dingen in je verhaal in onze dochter, die is nu ruim 7 maanden en was een hele onrustige baby tot een maand geleden. We waren allemaal zwaar oververmoeid, wat bij haar zorgde voor haar klachten. Na een traject van 3 weken bij de kinderslaapcoach is de rust wedergekeerd hier in huis en hebben we een heel ander kind. Wellicht dat jouw kindje ook oververmoeid is? Het blijft ook een lastige leeftijd waarbij ze snel gefrustreerd zijn helaas. Hoop dat je er iets aan hebt, succes![/quote]
Ja ik ben inderdaad zeker dat het op den duur een soort vicieuze cirkel wordt. Maar het is op die manier ook onmogelijk om nog te weten wat er gewoon 'gedrag' is, wat evt. toch fysiek is en wat misschien puur door ons handelen naar hem toe komt...
Bedankt voor de tip! Blij dat het bij jullie beter is geworden
Ja ik ben inderdaad zeker dat het op den duur een soort vicieuze cirkel wordt. Maar het is op die manier ook onmogelijk om nog te weten wat er gewoon 'gedrag' is, wat evt. toch fysiek is en wat misschien puur door ons handelen naar hem toe komt...
Bedankt voor de tip! Blij dat het bij jullie beter is geworden