Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten, onverwachts zwanger geworden en een vriend die het niet wou houden. Dreigen dat ik hem zou verliezen, dat zijn familie mij ook niet meer zou moeten en et cetera.
En tegelijk beloven dat als ik het weg zou halen dat wij een mooie toekomst tegemoet zouden gaan, echt samen zouden wonen en dat het huisje, boompje, beestje echt wel zou komen. Ik ging mee in zijn keuze, hij steunde mij erin en twee dagen daarna ook poeslief, maar vervolgens ging het weer terug naar het oude. En er veranderde niks, die mooie toekomst kwam er niet.
Ik ben bij hem weggegaan en nu een paar jaar later opnieuw zwanger, niet bewust bezig geweest om zwanger te worden, maar een paar dagen terug toch een positieve test in mijn handen. Maar mijn besluit staat sowieso alvast, ik laat het niet opnieuw weghalen en ben mij al aan het verdiepen hoe ik het zou aanpakken als mijn huidige vriend zich niet kan vinden in mijn beslissing. Het is niet dat hij dit heeft uitgesproken, maar het is wel te merken dat hij het liever nu nog niet had gehad.
Dus twijfel niet, een kindje is jou nog steeds gegund en zou je een BAM willen worden, ook daar zijn veel oplossingen voor. One wish of iemand in jouw omgeving die zou willen doneren. Via die laatste manier heeft een vriendin van mij haar zoontje gekregen.
Ik gun je het beste en zou je nu een hele dikke knuffel willen geven.
Veel liefs.