Ongepland zwanger

Lieve sterke vrouw, ik heb je verhaal gevolgd en heb met je mee geleefd. Wat een heftig verhaal. En wat een moeilijke keuzes heb je moeten maken en zul je wellicht nog gaan maken.
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe en hoop dat er genoeg lieve mensen om je heen zijn om je door deze heftige situatie heen te helpen.
Veel liefs

Niet achterom kijken, die kant ga je niet op. Bedenk wat je wilt in het leven, wat hoop je allemaal gedaan en gezien te hebben als je oud en broos bent? Ga ervoor, want nu kan het nog. Kies voor jezelf. Kijk vooruit en geloof in je kracht. En natuurlijk gaan er dingen eng of onoverzichtelijk zijn in de toekomst. Maar you got this. Sterkte met het verwerken van wat je overkomen is en choose you, je bent jong en sterk! Liefs

Hallo allemaal, 
inmiddels zijn we anderhalve maand verder sinds de abortus..
Ik voel me nog steeds dagelijks rot en schuldig na de keuze die ik heb gemaakt. 

Ik zal een ieder willen adviseren die een kinderwens heeft maar haar partner niet; ga ervoor! Hoe dan ook krijg je spijt als je het voor een ander doet. Mijn relatie is niet meer hetzelfde, ben nu opzoek naar een eigen woning om alsnog mijn kinderwens uit te laten komen. 
Ik ben 36 dus de tijd dringt enigszins..
Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien maar helaas? ik heb me laten beïnvloeden door een manipulatieve narcist en ik zag het niet toen ik er middenin zat. Ik ben heel bang dat een kindje me niet meer gegund is maar zal er alles voor doen om het toch nog mee te mogen maken.. 
Dank aan eenieder voor de steun ??

liefs, een ontroostbare vrouw 

Wat een verdriet. Hoop dat het je nog een keer gegund is om een kindje te krijgen. Er zijn genoeg dames die nog op latere leeftijd een kindje krijgen. Genoeg voorbeelden hier op het forum te vinden dus je hebt zeker nog tijd. Eerst je leven voor jezelf goed op de rit krijgen dat is nu even het belangrijkste. Sterkte

Hey,

Hele dikke knuffel. Hopelijk lukt het je om een huis te vinden. Groot verdriet, en dit kindje zul je nooit vergeten. Maar ik wens jou wel een ander kindje en alle geluk in de toekomst. Je bent zeker niet te oud. Ik ben trots op je keuze om voor jezelf te gaan kiezen.

Liefs!!!

Terug
Bovenaan