Ongerust na eerste echo

Wat een rot nieuws zo voor de feestdagen ... ik zelf heb een miskraam gehad in april . Had eerste instantie gekozen voor niks mijn eigen lichaam moest het oplossen maar dat gebeurde niet . Dan die pillen maar want ik was er echt klaar mee , het moest er uit ! Maar wat een ellende die pillen , ik heb 5 weken gevloeid de ene dag liep het via mijn benen naar beneden en de andere dag was er niks ... uit eindelijk eind mei gecuretteerd omdat ik zo veel bloed had verloren en er zat nog steeds een vruchtzakje met restjes in van 3 cm . Een dag later liep ik weer normaal rond samen met mijn gezin op vakantie en had nergens last van .... ik zou echt voor curettage kiezen ... 2 menstruatie later had ik weer een positieve test in mijn handen ... ben nu 22 wk zwanger van een gezond jongetje ?Heel veel succes en ik zal duimen dat het nieuwe jaar mooier mag beginnnen dan dat het oude jaar is geëindigd 

[quote quote=10147681]cht klaar mee , het moest er uit ! Maar wat een ellende die pillen , ik heb 5 weken gevloeid de ene dag liep het via mijn benen naar beneden en de andere dag was er niks … uit eindelijk eind mei gecuretteerd omdat ik zo veel bloed had verloren en er zat nog steeds een vruchtzakje met restjes in van 3 cm . Een dag later liep ik weer normaal rond samen met mijn gezin op vakantie en had nergens last van …. ik zou echt voor curettage kiezen … 2 menstruatie later had ik weer een positieve test in mijn handen … ben nu 22 wk zwanger van een gezond jongetje Heel veel succes en ik zal duimen dat het nieuwe jaar mooier mag beginnnen dan dat het oude jaar is geëindigd[/quote]Wat een naar bericht, heel veel sterkte de komende tijd! Als je niet meer wilt wachten kan je altijd bellen om alsnog voor de tabletten te kiezen. Bij mijn tweede echo werd ook vastgesteld dat het niet verder gegroeid was dan 5 a 6 weken en ik heb toen gelijk de tabletten meegekregen. Na het inbrengen heb ik een week gevloeid en bij de controle daarna was mijn baarmoeder 'schoon'.Verder wens ik je heel veel succes voor de toekomst, deze miskraam hoeft niets te betekenen voor een volgende zwangerschap.

Wat vervelend zeg heel veel sterkte. Ook ik heb het meegemaakt en weet hoe je je nu voelt. Gelukkig kwam het vrij snel op gang bij mij en was curretage niet nodig.  2 menstruaties later was ik ook weer zwanger en nu 33 weken zwanger van een meisje.Hou hoop. Het is vette pech en gebeurt zo veel.Toch heel veel sterkte met het verwerken!

Lieve allemaal,Toch bijzonder om te zien dat dit forum actief blijft. Ik had nooit gedacht dat ik d.m.v. jullie reacties en medeleven zoveel steun kon ervaren. Zoals bovenaan aangegeven ben ik gisterochtend toch langs de verloskundige geweest voor de pillen. Deze heb ik vanochtend ( 4 stuks) in gebracht en vanavond rond 18 uur heb ik mijn miskraam gehad. Bizar wat er allemaal uit kwam! Dit duurde ongeveer een uur en 9 oma maandverbanden verder ? ( mega dik ) en veel 'plops' later was het er ( hoop ik) allemaal uit! Mag 7 januari terugkomen voor controle. Ergens zegt mijn gevoel dat ik helemaal leeg ben en nu schoon wordt van binnen. Wat blijft het lichaam toch fantastisch en bovenal sterk. Voor wie dit leest en in eenzelfde situatie zit. Heel veel sterkte toegewenst. Ik heb mijn miskraam inmiddels geaccepteerd en heb ook zeker gekeken wat ik heb verloren. Dit heeft mij erg geholpen met het accepteren en tegelijkertijd een plekje te geven voor de toekomst. Uiteindelijk hopen wij snel weer een mooi wondertje te mogen zien op de eerst volgende echo! ?❤️✨?‍⚕️ Tot die tijd omarm ik mijn lichaam, heb het toch maar mooi op eigen kracht gedaan! En ja, de volgende keer zou ik zo weer voor de pillen kiezen! 

Gelukkig dat het gelukt is met de pillen. Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang en mag je snel weer positief testen.Veel sterkte, maar bovenal succes! 

Terug
Bovenaan