Ongerust na eerste echo

Hallo allemaal,Dank jullie wel voor jullie medeleven. Helaas hebben wij slecht nieuws te horen gekregen. Er was wederom geen hartje wat de verloskundige al snel deed concluderen dat het slecht nieuws is. Jullie zullen begrijpen dat wij echt f*uck kerstdagen tegemoet zijn gegaan, ons hele idee om dit leuk te communiceren is in het water gevallen. In overleg moet ik nu eerst een week afwachten of de miskraam vanzelf op gang komt. Zo niet, oudjaarsdag terugkomen voor pillen. Mocht dit ook niet werken toch curettage. Ik kan niet wachten tot de miskraam op gang komt, het klinkt misschien vreemd maar wetende dat het niet goed zit, mag het er van mij meteen uit. Ik zit momenteel in een enorme achtbaan van gevoelens. Nergens zin in, alleen maar wachten tot de bloeding. Bedankt voor jullie lieve reacties. Liefs van mij! 

Sterkte! Ik heb zelf ook een miskraam meegemaakt en herken je gevoel dat je het er het liefst zo snel mogelijk uit hebt. Weet dat je ook gewoon eerder mag bellen voor die pillen. Ik zou destijds ook afwachten maar had een dag later al spijt dat ik daarmee akkoord was gegaan. Gewoon de vk gebeld en toen kon ik eerder terecht voor de medicatie. Bij mij heeft dat goed zn werk gedaan. Nogmaals sterkte!

Thnx voor de tip! Misschien ga ik morgen ook toch even bellen voor de pillen. Oudjaarsdag valt ook zo lekker met O&N namelijk.. Ik kan niet wachten op de eerste menstruatie weer na de miskraam. Hopelijk gauw een gezond vruchtje in me ?

Wat een rot nieuws. Helaas weet ik ook uit ervaring hoe het voelt. Ik wilde het ook zo snel mogelijk achter de rug hebben en door. Zelf zou ik nooit meer voor pillen kiezen, maar gelijk voor curettage. De pillen hebben bij mij niks gedaan en de curettage is mij 100% meegevallen.Maar hou hoop. 1 miskraam is vaak hele vette pech en wil niet zeggen dat het de volgende keer weer fout afloopt. Geef jezelf de tijd om dit een plekje te geven.Heel veel sterkte en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn! 

Terug
Bovenaan