Ongerust na eerste echo

Hoi Dennis,Wow wat een verhaal... Ik hoop zo voor jullie dat de 27ste alles goed is! Snap goed wat je bedoelt, ga zelf ook maandag met een dubbel gevoel naar de echo. En met de kerstdagen erna te bedenken dat het misschien mis kan gaan, wat een onzekerheid! Dank je wel voor je openheid, fijn dat er zoveel mensen reageren. Wat een spannende periode voor ieder op zijn eigen manier en in een eigen tijd. Liefs!

Dank jullie wel voor jullie openheid en reacties tot zo ver. Wat kunnen meningen en ervaringen van andere toch onbewust voor opluchting zorgen. Nog even en het is maandag. Maar voor ieder in 'n vergelijkbare situatie; ik leef met jullie mee en hoop dat alles goed verloopt! Liefs van mij. 

HaiIk heb vorige week woensdag een echo gehad..mijn berekening was 7.5 weken zwanger maar ze kwam niet verder dan 6.1 en geen hartje.gisteren een echo gehad en 8 weken zwanger en een mooi hartje.verklaring was dat bij de eerste echo het vruchtje tegen de wand geplakt zat en het lastig meten was..het kan dus alle kanten opgaan!succes en sterkte.ik snap hoe het voelt.liefs

Hoi Ansdave,Oh wat een opluchting voor jullie zeg! Uiteindelijk hopen we allemaal op een hartje die mooi klopt! Wat fijn zo'n positief bericht. Ik kan niet wachten tot ik morgenochtend terecht mag. Aan mijn lijf te voelen en vooral onderin de buik heb ik nog steeds alle vertrouwen erin. Maar je hoort verschillende verhalen en ook je lichaam kan je voor de gek houden.. Dank je wel voor het delen! Liefs!

Terug
Bovenaan