Ongesteld/ zwanger worden na mirena spiraal

Hoi!
1 november heb ik mijn spiraal na ongeveer 5,5 jaar laten verwijderen. 20 november had ik wat heftig bloedverlies, 21 november was het 's avonds alweer over. Er van uitgaand dat dit mijn menstruatie was, zijn we begonnen met ovulatietesten. Tot op heden nog geen positieve ovulatietest. Ik heb natuurlijk ook totaal geen overzicht op hoe lang mijn cyclus zou zijn, en dat maakt het allemaal reuze spannend!
Meer mensen in hetzelfde 'afwacht'schuitje? 
Ben benieuwd naar jullie verhalen! Kunnen we samen wachten en ongeduldig zijn! :)
Groetjes Daniëlle

Hallo ! 
Ik heb 8 dec (gister) mijn spiraal
Laten verwijderen. Vandaag lichte bloeding gestart

Dat dit erbij hoort is logisch natuurlijk door
Het verwijderen van de spiraal. 

We willen heel graag zwanger raken voor
Een eerste kindje. Erg spannend dus! 

Ik zie veel berichten over ovulatie testen, 
Wat kan ik nu al doen om toch misschien sneller zwanger te raken? 
Ik lees dat je geen seks moet hebben (paar dagen) voor je ovulatie. 
Maar hoe weet je dat vannte voren als je voor je spiraal (totaal 8 jaar) nooit regelmaat hebt gehad) 
Het is allemaal erg spannend, maar wel leuk. Ik hoop via hier met iemand in gesprek te komen om meer hierover te leren. Lijkt me leuk en gezellig. 

Groetjes kimberly

Hoi :)
Ik heb 15 maart mijn spiraal laten verwijderen en het duurde daarna 53 dagen voordat ik mijn menstruatie kreeg. Ik ben tot ongeveer september zeer onregelmatig geweest en het begint zich nu te stabiliseren. Mijn cyclus is van nature al langer dag gemiddeld en ligt tussen de 38 en 41 dagen.
Sinds half november de rubbers aan de kant gegooid en nu wachten op NOD rond 19 december. Ik hoop dat die uitblijft :)

Ik heb het laten verwijderen op 29 oktober na 3,5 jaar. Ben al 3,5 jaar niet ongesteld geweest tot ik 10 oktober opeens een bloeding had. Dat was voor mij het moment dat ik dacht dat mijn lichaam aangaf dit is het moment. Daarvan uitgegaan kreeg ik na 33 dagen weer een bloeding van 2 dagen en daarna een cyclus van 28 dagen, daar zit ik nu in en duurt 3 dagen dus hoop dat het nu een beetje op gang komt. Ik zat ook met zoveel vragen. Klopt het allemaal wel, heb ik wel eisprong, werkt het allemaal wel, maar probeer er nu niet aan te denken en werd dus afgelopen zondag plots ongesteld. Alleen die stemmingswisselingen en huilbuien! Dat had de dokter er wel even bij mogen zeggen! Meer meiden hier last van???

Ik heb vorig jaar in december mijn spiraaltje laten verwijderen, cyclus kwam gelijk op gang maar tot op heden helaas nog niet zwanger. 

Ik heb mijn spiraal 26 mei 2015 laten verwijderen. Eerste maanden onregelmatig daarna weer 28 dagen cyclus. Afgelopen augustus zwanger geweest 5 weken en het ging mis en op dit moment ben ik 10 weken en 3 dagen zwanger. Het verschild ook per persoon.

Hoi. 
1 december heb ik mijn spiraal laten verwijderen na 20 maanden. We willen graag zwanger worden. 3 dagen na verwijderen savonds 3 dagen lang iets bloed verlies gehad. Dit komt denk ik door het verwijderen van de mirena? Tot nu toe nog niet ongesteld geweest. Wel heb ik 18 december een hele vieze dikke doorzichtige sliert afscheiding verloren met een druppel bloed erin. Ik heb dat nog nooit eerder gehad wat zou dat kunnen wezen? Sorry voor deze vieze praat, ben erg benieuwd en hoop snel een normale cyclus te hebben.

Hoi. 
1 december heb ik mijn spiraal laten verwijderen na 20 maanden. We willen graag zwanger worden. 3 dagen na verwijderen savonds 3 dagen lang iets bloed verlies gehad. Dit komt denk ik door het verwijderen van de mirena? Tot nu toe nog niet ongesteld geweest. Wel heb ik 18 december een hele vieze dikke doorzichtige sliert afscheiding verloren met een druppel bloed erin. Ik heb dat nog nooit eerder gehad wat zou dat kunnen wezen? Sorry voor deze vieze praat :)

Terug
Bovenaan