ongi en naar de gyn?

Hoi Leepat,

Fijn dat het zaakje van je man goed was. Lijkt mij ook raar met zo'n potje sperma op zak naar het ziekenhuis! haha zal het morgen beleven.
Woensdag ga je dus naar de gyn he? spannend hoor.

Liefs Jacqy

He Jacqy, hoe ging het vandaag met je mannetje?  Morgen mogen wij er aan geloven pffff hahaha!!

Patricia je houdt ons wel op de hoogte he hoe het jullie woensdag vergaat.  Ben zo benieuwd naar jullie verhalen.

xx Luna

He Luna!

Alles is goed gegaan vandaag! Mijn mannetje heeft vanmorgen zijn zaakje in een potje gedaan! haha
Vond het alleen zo weinig, maarja, normaal zie ik het natuurlijk niet, want het zit in me! haha Afwachten maar!
Spannend jullie morgen. Succes voor je mannetje! Dat hij maar goed mag presteren in een potje! haha

Liefs Jacqy

Hoi meiden,

Nou ben benieuwd voor jullie laat even weten als jullie uitslag hebben he? Jacqy ik snap wat je bedoeld het was idd weinig  maar genoeg om  te onderzoeken.

Luna succes morgen je man heeft een leuke  date met een bekertje hihi.

Nou moet eerlijk bekennen dat ik een beetje zenuwachtig ben voor morge heel gek ik weet wat ik heb. Maar vind het nog steeds gek ik hoop echt dat ik snel geholpen kan worden. Ik spreek jullie morgen weer

groetjes
Patricia

Hoi Praties,

Succes vandaag! En ik hoop inderdaad dat je snel geholpen kan worden!
Laat je het ons weten??

Luna, succes voor je man met zijn potje! haha

Fijne dag allemaal! Het word weer prachtig weer!

Liefs Jacqy

Hoi meiden,

Nou ik ben geweest en heb goed nieuws en slecht nieuws gehad.

Het slechte nieuws is dat ik Endometriose heb en dat ik waarschijnlijk veel verklevingen heb waardoor een natuurlijke zwangerschap niet mogelijk is. De Cyste is 5 cm die wordt verwijderd en kan (als deze te erg beschadigd is) mijn eierstok kwijt raken.

Het goede nieuws is dat ik 5 september al geopereerd wordt dan wordt dus alles nagekeken en van daaruit gaan ze beslissen wat het gaat worden IUI of IVF behandelingen hangt af van de verklevingen. De Cyste is dus niet mijn belemmering om zwanger te worden maar dat is Endometriose. Het zal niet makkelijk worden en hoop echt dat ooit mijn droom nog in vervulling zal gaan maar ik blijf positief. Er zijn nog steeds ergere dingen in de wereld... klinkt heel dramatisch maar zo denk ik er nu even over.

Bij jullie nog niets bekend meiden?

ik ben nu aan het werk en ga vanavond met me man een terrasje pakken in de stad even van me afzetten.

Ik spreek jullie misschien vanavond nog

groetjes
patricia

Jeetje Patricia, wat een nieuws meid. Dan heb je waarschijnlijk van die endometriose zo'n buikpijn, dat heb ik weleens gehoord. En dat misschien je eileider eruit moet... drastisch hoor, hoop het natuurlijk niet voor je.

En natuurlijk zijn er altijd ergere dingen op de wereld. Maar dat neemt niet weg dat je je eigen verdrietjes niet meer mag hebben. Je moet maar zo denken "ieder huis heeft zijn kruis". Maar ik snap ook wel dat je het wilt relativeren. En natuurlijk moet je positief blijven denken. Het is toch ook fijn dat we in deze tijd leven en dat er van alles mogelijk is op gebied van vruchtbaarheid, toch? Wie weet wat het leven nog allemaal voor je in petto heeft.

Wel lekker snel 5 september he? Zie je er erg tegenop? Kun je er met je mannetje een beetje over praten?

Mijn mannetje heeft vandaag zijn zwemmertjes ingeleverd. Maandag horen we meer.

Een dikke cyberknuffel vanaf hier!

Luna

He patricia!

Jeetje zeg. Dus toch vrij erge endometriose! Dat is niet niets! Gelukkig word je vrij snel geholpen!
Dat is wel schrikken denk ik voor jullie.

Luna, de zwemmertjes zijn ingeleverd. Nu maar afwachten he!

Ben blij als het volgende week vrijdag is. Dan weet ik tenminste meer! Kan haast niet wachten! hihi

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan