Hoi Deedee, leuk dat je er weer bent!
Ik heb inderdaad geen HSG gehad, deze krijg ik pas als we echt in de mmm stappen. Dit, omdat ik al een zoon van 4 heb (in ronde 5 raak) en vorig jaar al in de 2e poging zwanger ben geraakt, alleen hebben we de pech gehad dat het hartje stopte met 9 weken en heb met 11 weken een curretage gehad. Ze gaan er dus vanuit dat het met mijn eileiders goed zit. Maar als we wel doorgaan dan gaan ze dat uiteraard voor de zekerheid nog een keer bekijken.
Het zal voor ons of IUI mét medicatie of IVF worden. In ieder geval met medicatie omdat ze dan precies kunnen bepalen wanneer het ei springt. Op dit moment klussen we goed omdat ik temperatuur en ovutesten gebruik. Dus als we de kans willen verhógen op een zwangerschap zal het met medicatie moeten gebeuren, anders blijft de kans toch gelijk aan wat we nu zelf aan het doen zijn.
En bij ons speelt de factor leeftijd mee. Volgende week word ik alweer 40 dus waarschijnlijk duurt het daarom allemaal wat langer. We wachten nog een paar maanden af.
Fijn dat het bij jullie nu allemaal wat op gaat schieten he? Donderdag al een meting. Ben benieuwd. Laat je het nog weten?
Jacqy,
succes vrijdag!!!
xx Luna