ongi en naar de gyn?

He meiden, hoe is het bij jullie?

Wij mogen morgen om 8.50 uur  weer naar de gyn. Ben zoooo benieuwd en ook al een beetje zenuwachtig brrrr. Je weet maar niet wat ze je gaan vertellen natuurlijk.

Jullie horen het morgen weer.

xx Luna

Hoi Luna,

Heel veel succes morgen bij de gyn! Ik hoop dat het alleen maar positief nieuws is wat je te horen krijgt!

Hier geen veranderingen... morgen bloedprikken, en vrijdag weer naar de gyn!

Liefs Jacqy

Hoi,

Alle uitslagen zijn goed!! zowel bij mij als bij mijn mannetje. Op de echo is het baarmoederslijmvlies gemeten, was ook goed en de follikel was 18 cm. Dus ja, hoe nu verder? De hamvraag is of we sneller zelf zwanger worden of dat het via de medische weg sneller zou gaan. Zijn advies was om tot het najaar (november) zelf door te gaan en dan weer terug te komen, als we dat nog willen. Dit gaan we dus ook maar doen, want wil nog niet aan de hormonen...
Heb nog wel gevraagd of het het beste is om om de dag te klussen of iedere dag. Hij zei dat het om de dag het beste is en dat het zaad zo goed is dat dat wel goed overleeft.

Nu jij nog.. ben benieuwd!

xx Luna

Oh ja, maandag moet ik nog een keer bloedprikken voor het progresteron en dan woensdag bellen voor de uitslag.

Hoi Luna,

Wat fijn zeg dat alles goed was! goed te horen!
Nu dus hopen dat het zo snel mogelijk vanzelf gaat! haha Lekker genieten van elkaar!
Dus nog een keer bloed prikken en dan maar afwachten! Ben blij voor jullie!

Ik heb vandaag weer een buisje bloed afgestaan. En dan wachten tot vrijdag! Ben benieuwd!

Laat het je wel weten!

Liefs Jacqy

He dames

Hoe gaat het met jullie?
Ik heb hier niet echt veel meegepraat omdat ik het voortraject van de medische molen al enige tijd geleden heb doorlopen en nu toch echt in de MMM terecht ben gekomen.
Maar ik lees hier nog wel mee en herken jullie verhalen. Ik leef echt met jullie mee.

Luna hebben jullie geen HSG gehad? Dat vind ik wel vreemd want daarmee spuiten ze meteen de eileiders door en dan ben je een tijdje vruchtbaarder (Niet dat dat bij mij geholpen heeft maar toch)
Ik vind het ook vreemd dat ze jullie geen IUI laten proberen. Want jou verhaal klinkt hetzelfde als dat van mij: alles is goed ze kunnen geen reden vinden waarom het niet zou lukken.
IUI kan je namelijk ook (bijna) zonder medicijnen doen. Ik ga alleen pregnyl spuiten om de eisprong te timen, verder geen hormonen.

Ik ga donderdag een follikelmeting laten doen en met een beetje geluk horen we dan ook meteen wanneer de IUI is. Spannend hoor, het gaat voor ons nu echt beginnen.

Hoi Deedee, leuk dat je er weer bent!

Ik heb inderdaad geen HSG gehad, deze krijg ik pas als we echt in de mmm stappen. Dit, omdat ik al een zoon van 4 heb (in ronde 5 raak)  en vorig jaar al in de 2e poging zwanger ben geraakt, alleen hebben we de pech gehad dat het hartje stopte met 9 weken en heb met 11 weken een curretage gehad. Ze gaan er dus vanuit dat het met mijn eileiders goed zit. Maar als we wel doorgaan dan gaan ze dat uiteraard voor de zekerheid nog een keer bekijken.

Het zal voor ons of IUI mét medicatie of IVF worden. In ieder geval met medicatie omdat ze dan precies kunnen bepalen wanneer het ei springt. Op dit moment klussen we goed omdat ik temperatuur en ovutesten gebruik. Dus als we de kans willen verhógen op een zwangerschap zal het met medicatie moeten gebeuren, anders blijft de kans toch gelijk aan wat we nu zelf aan het doen zijn.

En bij ons speelt de factor leeftijd mee. Volgende week word ik alweer 40 dus waarschijnlijk duurt het daarom allemaal wat langer. We wachten nog een paar maanden af.

Fijn dat het bij jullie nu allemaal wat op gaat schieten he? Donderdag al een meting. Ben benieuwd. Laat je het nog weten?

Jacqy,
succes vrijdag!!!

xx Luna

Hoi,

Even snel vanaf het werk...

Net bij de gyn geweest. Al mijn uislagen zagen er totop heden goed uit. Heb eisprong gehad... Nu op dag 3 weer bloed prikken, en op dag 12 follikel echo. Kijken ze naar mijn slijmvlies en eitjes e.d.
Het zaad van mijn mannetje is niet helemaal goed van kwaliteit. Kan beter, is niet echt slecht, maar toch.. over 3 maanden moet hij nog een keer inleveren. en als het dan of hetzelfde is als nu , of slechter, dan gaan we waarschijnlijk starten met inseminatie heeft ze gezegd.
Even afwachten dus!

Kom morgen weer even buurten!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan