Onregelmatig werken en zwanger willen worden

Oh jammer zeg, maar je weet niet of het door zet hè. Je kan een beetje bloed verliezen heb ik gelezen dus dit zegt nog niet alles.

Tot nu toe is het bij het ene veegje gebleven...
Maar wel behoorlijk buikpijn en opkomende hoofdpijn!!
Zit nu in de nachtdienst, dus dat speelt ook lekker mee.

Groetjes,

Claudia

Goedemorgennn, jeetje ik dacht al wat doe jij hier nog zo laat. En nu zul jij denken wat doet zij hier zo vroeg. Nou ik lig al de hele tijd de draaien in bed en wil mijn vriend niet wakker maken. Dus dacht ga heel ff mijn laptop meenemen naar het logeerbed en dan hier nog ff proberen wat te rusten en hopelijk nog ff in slaap te vallen, want tis wel erggg vroeg. Onze kat die denkt daar geloof ik anders over. Die wou net naar binnen. Tja dat krijg je als je 's avonds laat naar buiten wil hè, dan kan het wel eens voorkomen dat je een nachtje buiten moet doorbrengen. Ik blijf niet aan de gang met deurtje open deurtje dicht. En nu ligt ie hier bij me te slijmen van geef me nou aandachttt.

Ik hoop dat het idd bij veegjes blijft en niet echt doorzet zodat je toch uiteindelijk positief nieuws krijgt. Maar anders op naar de volgende ronde, gewoon lekker door klussen. Weltrusten voor straks en tot snel!

Gr. Nathalie

Het was een pittig nachtje, niet druk qua patiënten maar allemaal bellen en daarbij heerst er hier op de afdeling het noro-virus, hiervan gaat iedereen lekker aan de poeperitis!! Dus veel bedden verschonen gedurende de hele nacht.
Tot nu toe niets roods meer gezien, maar dat had ik de vroege maand ook, op woensdags een rode veeg en daarna niets meer, die zondag er op werd ik me toch ongesteld... en dat was nog wel op vakantie ook en in die week gingen we trouwen... haha!!
Heerlijk hé, bij ons hebben de katten de lente ook al in hun bol, achter elkaar aan rennen door het huis heen, soms zijn ze met een snoepje wat te kalmeren.
De bel gaat, krijg nu visite, mn schoonouders komen langs.

Laterz!!

Groetjes,

Claudia

Hey Claudia, jeetje druk nachtje dus van jou met al die poeperitus. Gezellig dat je schoonouders komen. Weten hun ook al van jullie kinderplannen of dat nog niet? Hopelijk blijft je ongi dit keer helemaal weg. Balen zeg dat je tijdens je huwelijk ongi was. Terwijl je zo hoopte dat je dan misschien wel een klein vruchtje in je buik had gehad. Maar goed de moet niet opgeven! Wens jullie fijne avond!

Gr. Nathalie

Joepie, mn laatste nachtje. Tot nu toe al veel rustiger dan gisteren. Hopelijk dat het zo blijft!
Alles nog steeds rustig hier, niets te zien...

Groetjes,

Claudia

Vandaag zette mn ongi door, helaas, op naar de volgende ronde.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!
Mn NOD staat gepland voor 18 april.
Ik (wij) gaan dus maar weer flink aan de klus!

Groetjes,

Claudia

Terug
Bovenaan