Onregelmatig werken en zwanger willen worden

Hoi claudia en de rest natuurlijk,
Ik heb zelf ook een baan met onregelmatige diensten en tijden.
Werk in de beveiliging, en mannetje is van 05:00 tot 18:00 weg behalve in het weekend. Maar dan moet ik vaak werken. Hierdoor komt bij ons het klussen soms ook op een laag pitje te staan. In het begin had ik hier wel moeite mee , maar nu denk ik laten we het leuk houden en we zien wel hoe en of het er komt.
Wilde ook testen gaan doen, maar heb me bedacht dat als ik dan zeker weet wanneer mn ei is en het zou er   niet van komen ik me de rest van de maand eraan  irriteer. Dus we klussen   nu als het kan en als we zin hebben en wachten het af. Pas na een maand of 8 ga ik me drukker maken denk  ik. Zit nu in ronde 3 en moet nog ff tot ong. 1 april wachten op mn NOD. Succes met zwanger worden allemaal.  

groetjes ans  

quote: a76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2008 16:43:52'));

Hoi claudia en de rest natuurlijk,
Ik heb zelf ook een baan met onregelmatige diensten en tijden.
Werk in de beveiliging, en mannetje is van 05:00 tot 18:00 weg behalve in het weekend. Maar dan moet ik vaak werken. Hierdoor komt bij ons het klussen soms ook op een laag pitje te staan. In het begin had ik hier wel moeite mee , maar nu denk ik laten we het leuk houden en we zien wel hoe en of het er komt.
Wilde ook testen gaan doen, maar heb me bedacht dat als ik dan zeker weet wanneer mn ei is en het zou er   niet van komen ik me de rest van de maand eraan  irriteer. Dus we klussen   nu als het kan en als we zin hebben en wachten het af. Pas na een maand of 8 ga ik me drukker maken denk  ik. Zit nu in ronde 3 en moet nog ff tot ong. 1 april wachten op mn NOD. Succes met zwanger worden allemaal.  

groetjes ans  

Ha Ans,

Tja, dat er niet altijd tijd is om te klussen door het onregelmatig werken, dat komt mij bekend voor. Wij hebben ons ook voorgenomen, het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat.
Gelukkig weet ik wel mn rooster vaak een maand vooruit en dan weet ik ook op welke dagen mn man er wel of niet is.
Deze maand zijn we allebei veel thuis als ik in mn vruchtbare periode zit, dus lekker aan de de klus!!
Wij gaan nu beginnen aan de 4e ronde en daarbij heb ik ruim 15 jaar de pil geslikt, als het na een jaartje nog niet wil vlotten dan ga ik mij inderdaad ook wel wat drukken maken!!
Succes met je komende NOD en een hele fijne pasen!!

Groetjes,

Claudia

@ Claudia, mag ik vragen waarom jij qoute? je mag ook gewoon je stukje tekst typen hoor, dan snappen wet het ook wel

Ik had al op plaats bericht geklikt en toen zag ik het ook, hihi, het vult zo wel lekker de boel op!!

Groetjes,

Claudia

Hahaha ja maar ik zat mijn eigen tekst te lezen, ik dacht uhm, hahaha.
Ach geeft niks!

Ha Nathalie,

Hier lekker een paar vrije dagen er op zitten, morgen mag ik weer aan de slag, eerst 3 avonddiensten en dan 2 nachtdiensten.
Hoe is het met de misselijkheid? Wanneer heb je je NOD? Spannend, ik ga voor je duimen!!

Groetjes,

Claudia

Hey Hoi, nog ff voordat ik ga slapen hier spieken. Ben helemaal op. Laatste nachten laat naar bed. Niet echt goed slapen, redelijk vroeg op voor het paasontbijt, dus al met al weinig slaap. Misselijk gaat soms in vlagen net als buikkramp achtig iets. Maar gaat wel hoor. Zal wel niks voorstellen. Ik ga er eigenlijk een beetje van uit dat ik begin april gewoon ongi word. Tis te hopen van niet natuurlijk, maar moet dus nog ff geduld hebben voordat we het weten. Wens je fijne werkweek. Ik moet morgen om 8.30 uur al IN het zwembad liggen, dus ga nu snel proberen te slapen.

Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan