Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Jaaa ochtendurine is het beste. Oh zenuwachtig dat ik ben voor jou! Kan niet wachten. Hoop het zo! Stuur je wel meteen een berichtje morgen lieve Will? ? 
Ja vind het ook altijd fijn een bericht te zien. Ik blijf kalm. Ik weet dat het ooit wel mag lukken en daarbij blijf ik erbij dat ik nog jong ben dus dat scheelt dan ook weer... zo denk ik maar haha ?? 
Hier trouwens nog steeds niet ongesteld geen last meer van krampen wel telkens m’n maag dat borrelt. En veel lucht en nu wel wat afscheiding licht.... denk gewoon ongesteld te worden met een langere cyclus! We zullen zien!
Toi toi toi morgen!!!!!!! ?????
Liefs 
 
Liefste Demi!
Ik zit nog vol ongeloof maar de test was hartstikke POSITIEF! Méga onwerkelijk, want ik heb me andere maanden weleens meer ‘zwanger’ gevoeld! Tranen van geluk natuurlijk ?! Maar nog steeds zo spannend omdat de buikpijn zo vergelijkbaar is als ongesteldheidskrampen. Nog best eng, al probeer ik nu ook erop te vertrouwen dat alles goed is!
Hoop zo dat jouw lange cyclus ook gewoon goed nieuws is! Heb er het volste vertrouwen in dat het je binnenkort ook lukt en we samen zwanger zijn! Het lukt dus écht met een onregelmatige cyclus meid!
Zullen we alsjeblieft wel zoveel contact houden? Zou het enorm missen om je niet meer te spreken en ik voél gewoon dat het bij jou binnenkort ook raak is, nu je cyclus iets langer wordt!
Dikke zoen!!
 
Lieve Will!!!!!! Ik wist het gefeliciteerd!!!!! ?❤️ Wist dat ik gelijk had. Ben zo blij voor jou. Heb echt vanochtend wel 3 x keer gekeken of je al hebt gereageerd. Zo blij voor jou. 
We moeten echt contact houden stuur je joun mailadres zodat we 06 nummer kunnen sturen en kunnen we whats appen? Als je dat wil natuurlijk. 
Oh wat fijn dit. Bij mij is het mei juni raak dat voel ik ook. Dus dat is dan nog netjes met 1 jaar. Vind ik zelf. 
Heeeeul veeul liefs! ??
 
Zo herkenbaar al deze verhalen... Zelf ben ik in september 2016 met de pil omdat ik geen hormonen meer wilde, maar naar mate de tijd verstrekt worden mijn cyclussen steeds langer en langer.. zit deze maand al op 52 en nog steeds niets. We zijn nu op een moment dat we het willen proberen, maar dit maakt het zo lastig :(
Voor de gelukkigen: gefeliciteerd! 
 
Hi lieve Demi!
Dankjewel ❤️! Het voelt nog heel onrealistisch! Toch wel heel onverwacht om een positieve test in handen te hebben. Vanochtend een digitale Clear Blue test gedaan en die zei ook: 3+ weken zwanger. Heel fijn!
Weet zeker dat jij dit ook binnen no-time hebt hoor meid! Was heel bang minder vruchtbaar te zijn, maar we can do it ??!
Ik heb even een nieuw e-mailadres aangemaakt, zodat onze gegevens lekker anoniem blijven voor de rest van het web :). Wil je me mailen op: xwill.ovn@gmail.com? Ik kijk ernaar uit meis!
 
@gebruiker: wat vervelend om te horen dat jouw cycli zo onregelmatig zijn! Wat zegt je huisarts? Neem aan dat ze je wel gaan helpen nu je al zo lang gestopt bent met de ook en zo onregelmatig bent. Of moet je het eerst een tijdje zelf ‘proberen’? Sterkte!! Weet niet of het helpt, maar ik heb ook een tijdje getobt met onregelmatige cycli en ben nu toch hartstikke zwanger! Het is dus echt mogelijk meid! Succes ?
 
Heb je gister een mail gestuurd weet niet of je het al hebt ontvangen ? Anders is er denk ik iets mis gegaan haha. 
Ik hoor het wel ? 
Liefsss
 
Hoi lieve Demi!
Net nog gekeken maar helaas niks binnen  ?! Vond het al zo stil hihi! Wil je het nog eens proberen? xwill.ovn@gmail.com
Ben benieuwd ??!! Ook hoe het met jou gaat inmiddels!
Liefs
 
Terug
Bovenaan