Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Oh super spannend lieve Will! Ik heb echt sterk het gevoel dat je zwanger bent. ?echt waar!! Weet niet waarom. 
Hier nog geen druppel bloed te bekennen testen blijven ook spierwit. Als ik er vanuit moet gaan van een cyclus van 28 dagen kan het wel kloppen dat ik 12 Februari mijn eisprong heb gehad en dus 14 dagen voor menstruatie. Dus de innestelling nu bezig moet zijn dat geeft enige hoop! Haha. Wel borrelt m’n maag continu maar dat deed het vorige keer ook toen ik ongesteld moest worden. Zo af en toe wat steken maar niet te erg. Ik ben best bang gevoel doordat ik door slik straks is er een kans dat ik wel al zwanger zou zijn? Voel ik me super schuldig. Twijfel of ik zou bellen naar de Huisarts.... mm lastig. 
Oh je moet me echt op de hoogte houden vrijdag ik duim super veel voor je! En hou je ook sterk. ❤️
Heel veel Liefsss 
 
Hoi lieve Demi!
Oeh ik duim zo hard dat nu gewoon die innesteling bij je plaatsvindt! Gun het je zo erg! Hoop dat je 1 dezer dagen ineens wél die positieve test hebt ??!
Vind het zelf wel steeds spannender worden: waaa! Durf gewoon bijna niet te testen ?! Wat me onzeker maakt is dat naast de uitblijvende ongesteldheid met wel af en toe die kramen, en zere borsten, ik verder helemaal geen specifieke symptomen heb. Heb me andere maanden weleens meer ‘zwanger’ gevoeld haha. Maargoed, toen was het loos alarm dus wie weet voelt zwanger zijn gewoon anders ??!
Hoop zo dat we binnenkort allebei zwanger zijn en we lekker samen Zwolle inkunnen voor de eerste babyspulletjes  ☺️❤️! Fingers crossed daarvoor!
dikke knuffel!!
 
He lieve Will! 
Hier nog steeds niet ongesteld... maar dit keer ook niet raak voelt zo. Duurt nog wel een paar maand denk ik zo! ? 
Ik weet zoooo zeker dat het raak is bij jou! Wanneer was je NOD ook alweer??? En je gaat vrijdag testen toch? Zo spannend my god! Haha ? 
Duim zo voor jou! En het zo leuk zijn samen shoppen!!! ?
Heel veel Liefsss!!!!
 
Hi lieve Demi!
Op welke cyclusdag zit je nu? Jammer dat je het gevoel hebt dat het niet raak is! Had dat eerst ook een beetje deze maand, maar begin nu toch te twijfelen ... dus wie weet gebeurt bij jou hetzelfde ;-)!
Vorige week dinsdag was mijn officiële NOD volgens de app. Ben nu dus op dag 43. De pijn in mijn borsten neemt wel een beetje af (haha maakt me stiekem toch een beetje bang dat het gewoon weer een onregelmatige cyclus is: been there). Zelfs zenuwachtig om te testen morgen, stom he? Als het nu niet lukt lukt het vast een volgende maand, maar het opladen voor een nieuwe ronde vind ik best pittig. Jij? Wie weet houd je gevoel je voor de gek en heb je gewoon een kleintje in je buik hoor! Niet de moed opgeven :) en anders heb je lekker een lange cyclus ? ook veelbelovend!!
Nou meid, morgen hoor je het van me. Blehhh ben echt nerveus. Stom!
xx
 
Hi lieve Will!!!
Ja ik denk dat bij mij eind Juni raak is.... en dan ben jij waarschijnlijk al zwanger want dat ben jij nu al! Dus dan weet je dat ? Ik ben zoooo benieuwd naar jou. Ik weet zeker dat het raak is echt waar. 
Ikzelf ben erg benieuwd wanneer ik weer ongesteld mag worden ik hoop dat ik niet een cyclus langer dan 30/35! Dagen krijg als ik eerlijk mag zijn ? Nouja ik hoop gewoon op iets goeds. 
Ik voel me verder super prima en kan niet wachten tot het mei/juni is en dat is het zo gelukkig haha ? 
Ik ga voor je duimen lieve Will! Kop op. 
???? 
Heel veel Liefsss 
 
Hi lieve Demi!
Wat een superschattig berichtje :)! Werd er helemaal vrolijk van! Gisteren had ik zoveel kramp in mijn buik, gevolgd door een klein beetje bruine afscheiding (heel weinig hoor) dat ik echt dacht: ik word ongesteld! Het zet tot nu toe nog niet door maar die krampen en dat weeeige gevoel blijft aanhouden. Ben dus echt bang dat het gewoon een heeele lange cyclus is... ik wacht vandaag dus even af en ga anders morgen testen. Bizar toch, dat de avond voor je gaat testen je ineens veel meer tekenen van ongesteldheid krijgt ? bizar. 
Op hoeveel dagen zit je nu? Ik snap je helemaal hoor! Meer dan 30/35 dagen is ook niet fijn ?. Jouw doel is gewoon 28 ;-)! Zwanger in mei/juni is ook wel een heel mooi doel om naartoe te leven. Al hoop ik echt voor je dat het eerder zover is. Ik gun het je zo lieverd!
Hier dus nog even onzekerheid en (nog) geen goed nieuws: ik houd je op de hoogte ❤️!!
 
Oh neee... Ik ben net wakker en dacht meteen moet naar je berichtje kijken eerste wat in me op kwam.. Dat zou echt kut zijn lieve Will! ☹️ Maar misschien zijn dit juist tekenen van een zwangerschap bruine afscheiding en hele erge krampen... ik lees dat zovaak! Zelfs wat bloedverlies ook. 
Blijf voor je duimen! Ik hoop dat het niet doorzet vandaag en dat je morgen kunt testen. Zo super spannend. ? 
Ja Juni is goed voor mij.... 100 dagen nog zo ongeveer dat gaat wel goed komen ? Ik ben tenslotte ook maar net gestopt. Eigenlijk als je het zo bekijkt. En merk dat m’n cyclus juist nu wat meer regelmaat krijgt. Voelt ook echt super fijn. Als ik zwanger mag worden rond die maanden....zit ik op 8,9 maanden. 
We zullen zien. In iedergeval nog niet ongesteld of het gevoel te worden nog wel soms steken. Maar verder niets! 
?? ik blijf duimen. Morgen goed nieuws. Veel liefs. X 
 
Hi lieve Demi!
Je bent zó’n lieve, goede steun! Echt bijzonder vind ik dat! Herken preciés wat je zegt: als ik weet dat er die dag iets bijzonders bij jou is, dan denk ik ook direct: even kijken! ❤️
Geen bloedverlies gehad dus ik wil eigenlijk wel gaan testen inderdaad. Merk wel dat ik nu na een drukke dag ook weer last van mijn buik begin te krijgen. Zo raar en confusing. Verwacht elke keer bloed te zien als ik naar de wc ga. Niet bepaald rustgevend dit traject he?
Jij klinkt trouwens super kalm erover. Zo knap! Merkte ook dat ik meer rust kreeg toen mijn cyclus wat regelmatiger leek te worden. Geeft vertrouwen dat alle mechanismen werken he ?? Ben ervan overtuigd dat je snel een positieve test hebt hoor meissie! Het gaat ons gewoon lukken!! Zullen we afspreken dat we volgend jaar rond deze tijd allebei een kleintje op onze arm hebben ? #lifegoals haha!
Morgen testen .. spannend! Je kunt het best ‘s ochtends testen toch?
Tot snel meid! ?
 
Terug
Bovenaan