Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Hi lieve Demi!
Hihi, eensgelijks! Ben altijd zo blij als ik zie dat je hebt gereageerd ?!
Mijn NOD was volgens de app als afgelopen dinsdag, maar afgezien wat kramp in mijn buik (waarbij je dus verwacht ongesteld te worden) en zere borsten is er niks waaruit ik kan afleiden dat het raak is geweest. Probeer mezelf dus nog te beschermen tegen enige teleurstelling haha! Het gekke is dat ik inderdaad hetzelfde had als jij: waar je normaal al het gevoel hebt ongesteld te gaan worden voelde ik dat nu ook nog lang niet. Nu dus al wel een paar dagen het gevoel dat als ik naar de wc ga het vast weer feest is. Maar tot nu toe: niks!
Twijfel wanneer ik zal gaan testen. Toen mijn cyclus zo onregelmatig was had ik dit ook weleens en had ik altijd negatieve testjes in handen. Ben een beetje bang dat door alle stress ik weer in dat schuitje zit, stom he? En dat terwijl het echt de goede kant op ging. Hoop snel op meer zekerheid en geruststelling dat alles gewoon werkt. Blijft een rollercoaster.
Oeh jij ook al bijna je NOD dus! Ben zo benieuwd voor je! Ronde 9 nu toch? Of vergis ik me? Hoop zo dat het gelukt is! Duim voor je!
xx
 
Wauw wat knap van jou Will!! Ik zou het noooit zolang kunnen hebben volgehouden had allang 100 testjes er tegen aan gegooied haha ?! 
Wanneer wil je testen dan?? 
Ja dit keer ronde 9! Ik ga denk ik wanneer ik ongesteld word naar de huisarts haha zovaak al gezegd ik weet het.... maar het kan ook zijn dat mijn luteale fase tekort is als ik daadwerkelijk zolaat pas m’n eisprong heb. Ik wil dat natuurlijk wel graag weten haha... 
Oh wat hoop ik voor jou dat het raak is!!!! Je moet me wel afspreken dat wanneer 1 van ons eerst is we wel blijven berichten.... lijkt me zo leuk! 
Heel veel Liefsss! 
 
Hi lieve Demi!
Ja ik wil ook heeeel graag contact houden! Je bent echt een vriendinnetje op afstand geworden :) die soms meer weet dan m’n ‘echte’ vriendinnen haha!
Zo lief dat je meeleeft! Ik denk dat ik na het weekend ga testen: dan duurt het langer dan m’n vorige cycli: rond de 40 dagen. Heb al zooovaak dit meegemaakt dat ik niet durf te hopen op iets anders haha. Voel me daarbij ook niet echt zwanger met dat weeeige gevoel in mijn buik. Wanneer ga jij testen?
Snap heel goed dat je terug zou gaan hoor: als m’n cyclus helemaal normaal en regelmatig zou zijn, dan vind ik een paar maanden wachten minder erg, maar als je twijfels of alles daar beneden wel oké is, dan voelt het meer alsof je die maanden weggooit he, qua kansen? ? hoop natuurlijk dat je binnenkort naar de dokter moet vanwege een zwangerschap ❤️!
Wanneer zou jij gaan testen deze maand?
Liefs!
 
Hoi meiden,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, zal nu ook even een berichtje plaatsen. Ik ben eind oktober gestopt met de pil omdat ik eerder voordat ik aan de pil begon en tussentijds wel eens gestopt ben mijn cyclus erg onregelmatig was ( 6 maanden geen menstruatie enz) dacht ik dat het nu ook erg lang zou gaan duren. Ik heb in oktober dus menstruatie gehad dit kwam nog door de pil, was zo bang dat het weer maanden ging duren maar tot mijn verbazing werd ik na 35 dagen ongesteld, daarna 33 dagen en nu zit ik op dag 37 en nog geen spoor te bekennen. Meestal heb ik een aantal dagen voor de menstruatie gevoelig borsten en tepels. Ben dus iets te blij geweest de vorige keer, gek idee blij dat de menstruatie er was haha. Ben sinds afgelopen maand gaan temperaturen waar ik overigens niet veel wijzer van word, ook gebruik ik ovulatie testen, heb wel mijn eisprong gehad ergens begin februari ben niet zwanger heb ik al getest maar vind het zo klote dat mijn menstruatie zolang op zich laat wachten, ben er veel mee bezig de laatste tijd. Afgelopen week erg moe en emotioneel verschrikkelijk is dat. 
 
Hi lieve Will!!
Ja voor mij hetzelfde zo leuk! Wow ik vind dat echt super knap van jou. Echt knap! Misschien is het dit keer wel raak??! Zo super spannend! 
Ik test elke dag vanaf nu. Goedkope testen van de action haal ik en dan die early.... weet niet of ik dat ooit tegen jou heb gezegd maar ik slik tabletten norprolac en die zorgt voor m’n cyclus ik heb een knobbel in mijn hoofd en daardoor heb ik automatisch melk wat uit m’n tepel vloeide. Alsof ik zwanger was! Heel apart. Na heel veel scans etc zijn ze erachter gekomen dat ik een prolactinoom heb.. ik moet deze tabletten elke dag slikken wanneer ik gestopt was met de pil zodat ik dit niet krijg maar dit remt t alsware af. Dus wanneer ik zwanger zou worden moet ik echt meteen stoppen met die tabletten omdat het de melkvloed stopt zeg maar....lang verhaal maar wat ik dus wil zeggen is dat ik dus elke dag wel test om te kijken als ik tegen mijn NOD aan zit zeg maar. 
Zit nu op cyclus dag 20! Nog geen druppel bloed gezien!!!! Vorige cyclus kwam dat op dag 20! Dus gevoel dat m’n cyclus nu ook een keer langer word. ? Hoop niet te lang natuurlijk haha... testen zijn negatief. Houden volle moed. Wel vandaag in de middag wat steken gehad en verder gevoel dat ik ongesteld moet worden dus... zullen zien! 
Ik hoop voor jou precies hetzelfde. Als we maar gauw naar de dokter mogen gaan❤️
Heel veel Liefsss Demi
 
Hi lieve meid!
Hihi lief! Voelt alleen niet als heel knap hoor! Houd mezelf liever nog even in een waan dat het raak zou kunnen zijn. Heb wel regelmatig buikkramp alsof ik nu écht ongesteld word, maar tot nu toe blijft het uit op dag 39. Aangezien ik toch geen alcohol drink deze week wacht ik denk ik gewoon tot vrijdag. Als het dán nog steeds niks is ga ik testen. Heb wel vaker cycli gehad van 40 dagen, dus houd nog even een slag om de arm.
Wow dat wist ik inderdaad nog niet! Wanneer ben je hierachter gekomen? Heb je er veel last van? Of is het meer spannend/schadelijk als je wel zwanger blijkt te zijn? Spannend om elke dag te moeten testen zeg! Tot nu toe nog geen resultaat dus? Wel heeeel fijn dat je cyclus iig telkens iets langer wordt! Now we’re talking ;-)! Hihi!
Hoop zo dat je één van deze dagen gewoon een knalpositieve test in handen hebt!! Ik duim zo mee!!!
veel liefs!
 
Ah snap ik lieve Will! Hier hetzelfde telkens het idee dat ik ongesteld moet worden... druk vanochtend bij het douchen aan de linkerkant. Super goed van je dat je dan pas gaat testen. Ik doen nu elke ochtend een test savonds slik ik een tablet en dan sochtends testen als ik dan zwanger mag zijn dan stop ik dan onmiddellijk. Heel gedoe! Ik ben er achter gekomen dat ik ineens melk uit m’n tepel lekte halfjaar geleden.. spoot er gewoon uit nog nooit gehad. Onder de mri geweest en toen kwamen ze hier uit. Doordat ik de tabletten slik heb ik hier geen last meer van. Maar het remt de borstvoeding zeg maar dus wanneer ik zwanger blijk te zijn moet ik dan ook meteen stoppen het kan wel schadelijk zijn als ik daarmee door blijf gaan met slikken. Nee nog geen resultaat inderdaad. Eigenlijk mag ik morgen echt pas testen met een zwangerschaptest. Maar nu net alweer een early gedaan en die is ook spier wit ?! 
Dus blijven duimen en anders hoop ik wel weer snel ongesteld te worden liefst een cyclus tot 30 dagen dan niet langer ?!
Ik duim weer voor ons allebei!!!!!! Wanneer ging jij nou ook alweer testen? Vrijdag toch??
Heel veel liefs.  
 
Hi meis!
Wat goed dat je het zo strak in de gaten houd. Die melkproductie lijkt me wel enorm schrikken in het begin zeg .. zeker als je echt een MRI moet. Gelukkig kan dit verder niet zoveel kwaad als je de zwangerschap maar vroeg detecteert? Wel erg spannend lijkt me om elke keer te testen.
Fijn dat je cyclus steeds wat langer wordt ?! Nu hopen dat het gewoon uitblijft die ongesteldheid hihi! Daar gaan we voor!
Ik ga vrijdag denk ik testen, mocht ik nog niet ongesteld zijn. De krampen in mijn buik komen en gaan...ben elke keer bang om naar de wc te gaan haha. Nog even spannend dus. Maar wil graag ‘s ochtends op een rustig momentje testen en vrijdag ben ik lekker vrij. Fingers crossed dat we tegen die tijd allebei goed nieuws hebben :).
Maar voor nu durf ik nog niet teveel verder te denken dan ‘een testje afwachten’ haha! Niet teveel valse hoop creëren ?!
Ik houd je op de hoogte lieve Demi! Jij ook sterkte deze dagen ??!!
 
Terug
Bovenaan